Tyttö vai poika? -arvailulistaus

No, mulle on viime aikoina alkanut tulla tyttöolo. Saa olla. Vaihdanko ennen ultraa mielipidettä, todennäköisesti koska viime raskaudessa poikaolo tuli vasta näihin aikoihin. Kuulostelen vielä omia tuntemuksia. Viimeksi olin aika varma sukupuolesta ja oikein meni.

Mut oli Jennie sulla alunperin tyttöolo vai oliko miehellä enemmän tyttöolo? Mä sekoitan ihmiset...
 
Laitetaampa tää veikkaus tänne kun on jäänyt. Alusta asti ollut enemmän tyttöolo ja nyt vain vahvistunut. :)

Joanmarie / tyttö(75%) / ? / ?
 
Tää on ihan pimeetä.. 99% varmasti poika tulossa, silti mä tunnen odottavani tyttöä :D ehkä se jalkoväli täytyy nähdä, ennen kun mieli uskoo.. Sydän toki jo rakastaa pientä poikaa ja poikaan nyt ollaan 100% asennoiduttu.. Nimikin lyötiin lukkoon eilen :)
 
Owlet, vaihatko miulle 2 tyttöä ja 70%, toisaalta on poikaolo ja toisaalta tyttö :D Oireet viittaa tyttöön, sen takii piti vaihtaa :D Mies uskoo et tulee tyttö ja poika :)
 
Onnea tyttö- ja poikalupauksista! :). Hauska, miten fifty-fifty menee nää arvaukset, eli toisilla pitää täysin paikkansa ja toisilla ei :)
 
Sofia2016m / tyttö (51%) halutaan tietää ultra 22.10

Alussa oli poika olo mutta mitä enemmän viikkoja menee sen enemmän tyttö olo. Suurin osa veikkaa tyttöö
 
Takaisin
Top