Tyttöä vai poikaa, mitä laitetaan?

Mulla rakenneultra 26.11. Mun kummitäti veikkas mahan perusteel poikaa, ja itellä kokoajan ollut poikafiilis. Eipä tuolla kumminkaan väliä oo kumpi tulee, rakastavaan perheeseen kumminkin syntyy ♡
 
Miehen kanssa naureskellen mietittiin, että kaksoset olisivat kivat. Mutta koska niin harva saa niitä niin alusta asti meillä oli tyttöolo, vaikka ihan sama kumpi olisi ollut tulossa. Jostakin syystä tytön nimiinkin kiinnitti huomiota, eikä pojan nimiin. Rakenneultrassa selvisi siis, että selkeästi tyttö tulossa, joten jännältähän se tuntuu. Kun oli kätilöharjoittelija tekemässä tutkimusta ylilääkärin kanssa niin tuloksen pitäisi olla aivan varma (ylilääkärin mukaan). Eli tosi hämmästyneitä ollaan, jos poika putkahtaakin maailmaan.
 
Minä kävin eilen rakenneultrassa ja tyttöä povattiin. Omaa fiilistä ei ole sen kummemmin ollut, pahoinvointi on vaan selkeästi aiempiin poikaraskauksiin nähden ollut erilaista, että sen puoleen tyttöä aattelin, ja kovasti toivon. Toki kumpi tahansa ilolla otetaan vastaan.
 
Käykää kaverit halutessanne kirjottamassa SUKUPUOLI keskusteluun vielä odotatteko tyttöä vai poikaa vai pidättekö yllätyksenä niin näkee moniko odottaa ketäkin :rolleyes: tehdään sinne listaaa :) olisi toki voinut tehdä sen listan tännekkin mutta se nyt meni erikseen :D
 
Me toivomme molemmat hiukan enemmän tyttöä, mutta oikeasti sukupuolella ei ole niin väliä. Etenkään kun on esikoinen, myöhemmin olisi mukavaa jos olisi yksi kumpaakin.
Np-ultrassa huomasin ajattelevani lasta poikana. Mistähän sekin mielikuva tuli.
Pari viikkoa vielä rakenneultraan.
 
Takaisin
Top