Tyttöä vai poikaa, mitä laitetaan?

Äiti85

Satasella mukana keskusteluissa
Onko teillä halua selvittää sukupuolta sitten kun sen aika on? Onko jo jotain viboja kumpi tulossa?

Mulla on niin poikamainen olo, jos tämä ei ole poika niin olen kyllä todella järkyttynyt. :grin
 
Meillä on entuudestaan tyttö ja poika, ja ollaan selvitetty aina 4d-ultrassa varmuudella et kumpi on kyseessä. Raskausajat ja -olot olivat erilaisia, joten luulen voivani päätellä sukupuolen siitä, että kumpaan päin kallistuu enemmän yhtäläisyyksiä. Kyllä me se 4d käydään silti, mut sukupuoli voisi olla mukava yllätys.

Tämä kun on perheen vika ipana, niin olen hieman miettinyt josko rantauttaisimme ameriikan hömppää kehiin ja järjestäisimme sellaiset Gender reveal partyt pikkujouluaikaan ja selvittäisimme sukupuolen leipurin avulla.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ehdottomasti halutaan ottaa selville kumpiko tuloillaan, on se kivempi tehdä pikkuiselle sitten hankintojakin kun ei tartte vaan "neutraaleja" värejä havitella :)
 
Minusta myös nyt tuntuu että haluaisin tietää sukupuolen juurikin hankintojen takia. :) Ja osais sitte myös tehä kivan huoneen vauvalle uuteen kotiin heti kerralla. :)
 
Mulle on ihan sama kumpi tulee, kuhan vaan nyytin sais syliin asti. :Heartred
Poikafiilis on. Ehkä siksi kun näin unen että meillä oli poika. :) Tänään tosin ollut fiilis ettei siellä oo ketään.
 
Ei ole arvailtu kumpi tulee, kyllä me halutaan tietää kumpaa odotellaan heti kun mahdollista.

On naurettu miehen kanssa että kaksoset olisi paras, tyttö ja poika :)
 
Aivan ehdottomasti haluan/haluamme heti tietää, kumpi on tulossa, kun se vaan on mahdollista. On helpompi valmistautua. Tivasimme sitä viimeksikin jo np-ultrassa, jolloin saimme vastaukseksi, että "pelkkä valistunut arvaushan tämä vielä tässä vaiheessa on, mutta kyllä siellä joku nappula näyttäisi jalkovälissä olevan" ja poikahan se sitten olikin. :)

Nytkin on kyllä jotenkin poikaolo, mutta tiedä häntä... Ainakin tähän asti raskaus on mielestäni ollut ihan samanlainen ku viimeksikin, jos siitä nyt jotain voi päätellä. Yhtä toivottu ja rakastettu hän joka tapauksessa on, olipa hän kumpi vaan.
 
Kumpi tahansa on ilon lähde, mutta kyllä haluamme selvittää :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Juu ehdottomasti haluamme tietää kumpi on tulossa! Olen niin utelias ja innokas etten malttaisi jos mahdollisuus kerta on... Ei sillä väliä ole, rakas hän on kumpi sieltä tuleekin!

Mutta mulla on vahvasti poika-olo. Pari päivää ennen kuin tein positiivisen raskaustestin, näin unta että synnytin poika-vauvan :)
 
Ehdottomasti selvitetään. :). Mulla on kyllä tosi selkeesti tyttö-fiilis..kaupassakin löysin itseni hypistelemässä pieniä mekkoja ja muutenkin tyttöjen värejä :p. Mies taas näki unta, jossa lauleskeli pikkumies-biisiä, joten hän on pojan kannalla.
 
Aijotaan ottaa selvää sukupuolesta. Ollaan vitsailtu kaksosista kun ''jouduttiin'' ostamaan kaksi kaukaloa esikoisen ollessa pieni.. :D Ennen raskautumista olin varma että saadaan poika. Mutta raskaus aikana oon huomannut et kattelen sivusilmällä tyttöjen vaatteita?? En tiedä kertooko jostain, mutta tyttöolo on ollut hetken. Nyt rv. 6+4
 
Poikafiilis on, mutta ei haluta tietää. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, että odotetaan syntymään asti, jos sinne asti nyt tällä kertaa päästään.

Siskolle muuten kävi niin, että ultrassa sanottiin tulokkaan olevan varma tyttö, mutta poika sieltä sitten tuli. Kaikki hankitut ja lahjaksi saadut tarvikkeet tuttipulloista lähtien oli vaaleanpunaisia. :wink
 
Täälläkin halutaan tietää kumpi tulee, itsestä tuntuu että poika saattaisi tulla, saa sitten nähdä...=)
 
Tuli tuosta TheRoad:n kirjoituksesta mieleen taas se syy miksi haluan hankkia kaiken sukupuolineutraaleilla väreillä :laughing002
Ihan vaan varmuuden vuoksi.
 
Me koitetaan selviytyä synnytykseen asti ilman sukupuolen selvittämistä. Meillä isäntä sanoi jo ennen mun raskautta, ettei halua tietää kumpi tulee ja samalla kannalla ollaan edelleen. :) meille se on sama kumpi sieltä tulee, rakastaa sitä kuitenkin :) mulla kuitenkin unien perusteella tyttöfiilis, isäntä taas haluais ppojan :) saapi nähdä kumpi tulee :) täällä poksutaan tänään jo viikolle 10+0!

Sent from my GT-P5220 using Vau Foorumi mobile app
 
Kunhan on terve!
Poika jo valmiina niin olishan se kiva päästä hypistelemään mekkojakin! :D
 
Toisaalta oon aina toivonu et saisin pojan ensiksi, jotenki et se sit suojelee pikkusisaruksiaan sit tms..
Mutta. Nyt on kyllä niin tyttöfiilis, en osaa sanoa miksi mut on vaan..
En ole todellakaan mikään prinsessa itse - äiti kutsui minua lapsena täystuhoksi - eli saa nähdä millaisen prinsessan sitä sitten saisi kasvatettua :)
 
sanonta että tytöt vie äidin kauneuden.. niin siltä itestäni ainakin tuntuu :D mutta monet tutut ovat sitä mieltä että poika tulossa. :grin pääasia että terve on.

rv 13+5
 
Aiemminkin on tillut vastaan näitä tapauksia, että onkin yllättäen ollut toista sukupuolta mitä ultrassa sanottu :wink Eihän ne koskaan varmoja oo!

Mut kyllä mekin halutaan uteliaina tietää. Aika samanlaisia oireita on kuin esikoispojan kohdalla, joskin mielestäni vielä suurempaa pahoinvointia ja iho kukkii enemmän... We'll see!

Mites te joilla jo molempia sukupuolia on edustettuna kotona, onko kaikilla ollu kovin erilaiset oireet raskauksissa?? Kaverilla on joulukuussa LA ja hänellä ei ollut juurikaan oireita poikaa odottaessa ja tytön kanssa nyt kauheet pahoinvoinnit ja närästykset :P
 
Takaisin
Top