Tyttöä vai poikaa, mitä laitetaan?

Mulla ihan selvästi kolmas raskaus (poika) erilainen ku kaks ensimmäistä tyttöä. Toisin päin et tytöillä ei juurikaan mitään ja poikaa odottaessa kaikki mitä vaan voi olla
:) nyt neljäs tulossa. Kaikki vielä edellisestäkin hurjempaa joten pelottaa ja jännittää aikalailla et oisko kaks... Siinäpä olisi hommaa... :)
 
Mä veikkaan että mulla on myös niin päin et pojan kanssa oireillaan :wink Äitinikin sai eka kaks tyttöä joista ei oireita ja sitte pojan jonka kans hirmu pahoinvointi yms.
 
Mulla ei alussa ollu minkäänlaista pahoinvointia.. mutta nykyään yökin monesti päivässä iha jostain ihme jutuista :D Ja ei meinaa ruoka millään maistua.
sen näkee sitten kuukauden päästä ehkä että kumpi sieltä olisi tulossa :) osuukohan tutut oikeeseen että poika :)
 
Mulla on vahva tyttöolo. Äiti teki tänään minulle sormustestin eli riiputti narussa sormusta vatsani päällä, se näytti poikaa. (jos sormus heiluu edestakaisin=poika, jos pyörii ympyrää = tyttö). Toki tuo testi on vaan hassuttelua, en kovin suurta painoarvoa sille laita, mutta hauskahan se oli tehdä :) Äiti oppinut sen jostain jo vuosikymmeniä sitten..
 
Mulla on tyttöolo, sormustesti näytti tyttöä, kiinalainen kalenteri näytti tyttöä :D
 
Kaveri teki eilen tuon sormustestin mulle neulalla ja langalla. Näytti että eka ois tyttö ja sit tulee poika. Kaverilla on itsellä kolme ja näyttää aina ne oikein. Vaan kun me ollaan ajateltu, että yksi riittää... :)

Muistan kun tuota sormustestiä tehtiin joskus varmaan yläasteikäisenä eli reilu 20 v sitten :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Olen kuullut, että luotettavimmin sukupuolen voi ennustaa, jos tietää tarkalleen ovulaation ajankohdan. Jos on ollut yhdynnässä juuri ovulaation aikaan tai juuri sitä ennen niin on todella todennäköistä, että tulee poika. Jos taas yhdynnän ja ovulaation väliin jää enemmän aikaa niin on todennäköisempää, että tulee tyttö. Tämän mukaan olen jo kauan epäillyt vahvasti, että meille tulee poika. Jännittäviä aikoja, aiotaan kyllä ensi ultrassa kysyä, että näkyykö kumpi siellä on. Pitää kuitenkin malttaa vielä noin kolme viikkoa. :smiley-bounce013
 
No meidän kohdalla tuo ainakaan viimeksi ei pitänyt paikkaansa... Itse olen kuullut jotain sellaista, että poikasiittiöt olisivat nopeampia uimareita ja tytöt taas elävät munanjohtimissa pidempään. Mutta mistäpä noita tietää!
 
Täällä odotellaan kovasti jo ultraa toisaalta ei enää ko reilu viikko, vai hmm. juu niin päästään kattomaan mitä siellä masussa on. Jokseenki vieläkin epätodellinen olo.
Vaikka ultrassa käyty kaksi kertaa. Huh.
Toiveena terve vauva, mut ko toi esikko on poika niin olis se ihana saaha pieni neiti jolle pääsis osteleen tunikoita ja muita ihania retrohkoja vaatteita... :D
 
Tökkönen
Noin se just menee, Pojat vikkeliä ja tytöt kestäviä.
Ei vain luettua, vaan tutkittua. :D
 
Me halutaan tietää kumpi tulee ihan hakintojeen takia :) on sit kiva päästä ostoksille kun tietää kumpi tulossa.
Mulla on jotenkin ollut sellanen tyttö fiilis melkein alusta asti jostain syystä :p vielä pitäis pieni ikuisuus jaksaa odotella että saa tietää ja pääsee taas pikkasen näkemään ♡ rakenneultra vasta 24.11 ;(
 
Meillä oli rakenneultra tänään :)
tosi moni testi viittas poikaan. välillä oli taas tyttöolo ja taas toisteppäin.
viimeyönä en saanu nukuttua melkein ollenkaan kun joku ihme ääni koko ajan hoki että tyttö se on :eek:
koitin ajatella jotain muuta, mut ei siinä kauaa menny ku taas kuvittelin seuraavaa päivää kun ultraaja sanoo "tyttö täällä on"
se oli jotenki toosi outo tunne. ihan kun oisin ollut 100% varma sukupuolesta. mutta en kuitenkaan halunnut arvata kumpaakaan koska molemmat olivat yhtä tervetulleita :Heartred
Noh se odotettu päivä koitti ja saatiin tietää kumpi sieltä tulee :) tiiviisti hän koitti pitää jalkoja yhdessä ettei saataisi tietää :D selville kuitenki tuli että tyttö saadaan :)
 
Huh tänään 10.30 rakenneultra. Aivan tyttö olo tääläkin. Toivottavasti näkee kumpi tulee :) ei malttais odottaa. :P

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Täällä myös rakenneultra 25.11. Mä en niin välitä tietää kumpi tulee, mutta mies haluaa, ja lupasin hälle, että kysytään sitä sitten.
 
Takaisin
Top