Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bobcat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli esikoisesta navan yli linea negra, nyt ei oo viivan viivaa. Esikoinen on siis poika ja tämä elokuinen todennäköisesti tyttö :)

Mulla esikoinen tyttö eikä ollut mitään, ja nyt tod. näk. poika eikä vielä ainakaan näy myöskään.. mutta seurailen :D

Mun linea negra jatkui kyllä reippaasti navan yli edellisessä raskaudessa ja tyttö sieltä tuli :D

Joo, mullakin tuli kyllä melkeinpä tohon rintojen alle, vaikka tyttö tulikin.. Nyt on kyllä ihan samanmoinen, ehkä vähän haaleampi eikä nouse niin ylös. Poika pitäis olla tulossa..

Mul ei tosiaan viivan viivaa ja poika tulossa :P oliskohan ollu tytöstä niin tuli viiva, mutta vasta syntymän jälkeen :)

Linea negra ilmestyi puolessa välissä raskautta ja on alhaalta ylös, lähes rintoihin asti ja poikaa on lupailtu :)

Hei, mulla nyt raskausviikot 28+3 ja muutamana päivänä vessassa käynnin jälkeen pyyhkiessä paperiin jäänyt limaa. Tänään sitten huomasin että paperissa oli iso klöntti kellertävää hyytelömäistä limaa. Ei kai se kuiten vielä voi limatulppa olla? Onko muilla ollut samanlaista? Olen nyt saikulla harjoitussuppareiden takia (pissatulehdus todettiin tänään).

Mardu mulla on muuttunut toi valkovuoto tuommoseksi ku on ollu emätintulehus. Ja muutenkin raskausaikana välillä ollu tuommosta. :)

Okei, hyvä tietää ☺ Ehkä ei kuitenkaan ihan vielä tarvi pelätä että synnytys on alkamassa!

Mulla on ollut koko raskauden ajan aika runsasta, kiinteän limaista ja kellertävän valkoista valkovuotoa. On kuulemma normaalia. Se ei haise tms.

Mä en oo varma, haisiko tuo: virtsa oli monta päivää ruskehtavaa ja haisi pahalta, johtuen varmaanki siitä tulehduksesta. Niin en oo varma, haisiko se virtsa vai valkovuoto..

Mulla tuli esikoisesta (poika) linea negra erityisesti navan yläpuolelle. Nyt on vaan ongelmana, että ei tuo viiva ehtiny kunnolla haalistuakaan siitä raskaudesta. Nyt en siis ole täysin varma onko mulla sitä vai onko tuo viiva vain edellisen jäännöksiä...

Mulla oli esikoisesta voimakas linea negra ja tyttö tuli :) Taitaa olla uskomuksia vaan..:) Tästä pikku kakkosesta ei tosin oo minkäänlaista merkkiä navan seudussa, saapa nähä.

Viikon ajan ollut mahavaivoja ja sen johdosta supistuksiakin todella tiheään. Ajattelin jo jossain vaiheessa, että mitäs jos nytalkaa ennen aikaisesti synnytys.. Pitäs varmaan varmuuden vuoksi se sairaalakassikin jo pakata! Mahavaivojen vuoksi kävin synnärillä tarkistuksessa ja kaikki onneksi kunnossa. Mikä lie mahatauti tai stressiperäinen reaktio.. Mut tuli tosiaan jo paniikki, et nyt pitääjo oikeesti alkaa olee asiat ojennuksessa ennen ku vauva tulee!

Onhan meistä elokuisista jo kourallinen päätynyt sairaalareissulle eli ei se sairaalakassin pakkaaminen ole mitenkään turhan aikaista ainakaan. Tietty, jos kaikki menee hyvin, kassia tarvitsee vasta elokuussa, mutta ei sen valmiina säilyttämisestä ole mitään haittaa. Helpottaa vaan elämää, jos yllärinä joutuukin jäämään osastolle. Itsellä on tällä hetkellä puolipakattu sairaalakassi. Siitä puuttuu vain päivittäin käytössä olevat tavarat. Meinaan kyllä hankkia sinne ylimääräisen hammasharjan jne. lähipäivinä.

Ei oo kyllä kassia pakattuna.. pinnasänky ja hoitopöytäkin on vielä osissa varastos pitäs varmaa alkaa laittaan kun saa tän ä-loman aluilleen ja vaatteita pestä jne

Mulla tullut jotenkin olo että jollei tää pysykkään mahassa loppuun asti :o eilen sitten hoitopöytää laitellessa laitoin muutamat pienet vaatteet kassiin valmiiksi, muuta siellä ei vielä ole ja ehdin varmaan moneen kertaan niitäkin vaihtamaan :D mutta tosiaan väliäkö sillä onko ne kamat kaapissa vai kassissa. Kaikki päivittäin tarvittavat tavarat yms vasta sitten lähempänä :)

Mitäs meinaatte sinne sairaalakassiin pakata? Toivottavasti pääsen iteki vielä kotia täältä osastolta ku ei oo tietty mitään mukana.

Takaisin