"Tyhmät" kysymykset?!

Meilläki ihan sama homma että jos unet on jääny liian lyhyeeks nii on todella kuikkunen ja yritän aina saada sen uudestaan nukkuu jos näin on että herää huono tuulisena.. Öisin kin on nii hassuu toi sen heräily kun herää aina suoraan huutoon = (

Meillä venla hakee taas selkeesti päikkyjen paikkaa.. Eli ennen nukku kolmet päikyt nyt se yrittää sinnitellä kahdilla päikyillä. Vähä venkulla viä hakusessa että missä kohtaa ne kahdet tärkeät päikyt ottas. Sen seurauksena pientä kitinää havaittavissa;)

Tänään nukku 3x30 minuutin nokoset ja nyt ährää tuolla pinnasängyssä... Jospa kohta simahtaa.

Meilläkin mennään kaksilla päikkäreillä. Ekat 1-2 h ennen lounasta ja tokat 1-3h ennen päivällistä. Nyt laitettu yöunille jo vähän aiemmin kun ei enää alkuillasta nuku. Yöunille sit n 20-20.30 :-) yöt on sit kyl edelleen levottomia täälläkin. :-/

No tääl mennää nätisti puol 8 nukkuu mut suora huuto alkaa klo 22 ja jatkuu kolmeen asti ja ei mikään muu ei auta kun viereen ottaminen,joka alkaa pikku hiljaa ärsyttämään kun mun uni kärsii siitä ku joudun koko ajan pelkäämään et millon se tippuu sängystä

Veka laittaa kyllä tutin takasi suuhun ihan ite jos se on tippunu :wideyed: Tuolla se pinnasängyssä se tutti asuu, mutta en mä illalla sitä jäbälle antanu. Aamulla se oli sillä suussa ku herättiin. Nukku 21.30-7.30 täyttä häkää.

Saisitko sä tiada viriteltyä jotain laidantapaista sun sänkyyn että ei tarttis pelätä tippumista? Meillä on sängyn toisella laidalla korkea selkänojaiset tuolit selkä sänkyyn päin. Yritetty laittaa ne niin ettei sais liikutettua tai etten ite potki tai siirrä niitä. Eroahdistus voi kestää pitkäänkin eikä siihen taida olla muuta hoitoa kuin syli ja rakkaus. Kyllä se napanuora siitä pikkuhiljaa venyy ja lapsi alkaa pärjätä paremmin yksin. On kuitenkin väärin odottaa näin pieniltä liian suurta itsenäisyyttä. Toki kaikkien pitää saada tarpeeksi unta joten jotakin sun kannattaa kehitellä.

Mä oon ainakin omalla kohdalla huomannu, et kaikki on vaan vaiheita. Nyt esim pari yötä vauva on "tarkistanu" useasti ettei oo yksin. Herää jo illalla ja itkee ja itkee. Edellisyönä saatiin lopulta rauhoitettua takas unille, mut viime yönä piti imettää, että rauhottui. Hampaita on just puhjennu neljä ylös ja nekin varmaan kiusaa kun kasvavat läpi. Sen ihmeempiä unikouluja en oo vielä miettiny, mutta jos herää jo illalla vaikka 3-4 tunnin unien jälkeen, niin yritän nukuttaa ilman imetystä.

Mun sänkyyn ei saa laitoja ja en jaksais koko yötä valvoo ku Vivian on muutenki tosi levoton nukkuja..

On kokeiltu,muttei toimi viime yönä nukku kiltisti neljään saakka omassa sängyssä. Vivi oli pakko siirtää omaa huoneesee ku heräs aina kun mä siirryin makkariin.

Mun korvaan tuo 4 asti unta kuulostaa hyvältä! ;) Meillä heräillään 00.30 saakka 1,5- tunnin välein..

Meillä oltiin hereillä 02:30-04:30, puolessa välissä tehtiin kakka... Että joo, Vivihän nukkuu hyvin

Mnii. Meillä vissiin kaks kertaa viikossa nukutaan se 4 tuntia putkeen, että viis yötä jaksaa sit heräillä koko yön kerran tunnissa ja parhaassa kaks. Ja tämähän ei tokene kuin tissillä. Nimim. makuuhaavat vasemmassa kyljessä.

Tai no, saattas toeta, mut en uskalla kovasti mitään taputteluja tai huudatuksia koittaa ettei herää liikaa, kun on mekin pidetty leikkitunteja yöllä.

Takaisin