"Tyhmät" kysymykset?!

Eikö se ollu liian makee? Minä en oo kookosmaitoa käyttäny ikuna ruuanlaitossa joten miellän sen imeläksi.

Ei se niin makeaa oikeastaan oo. Mun isä tekee välillä perunamuussin kookosmaitoon, jollei tee kunnon pottuvoita. :p Onhan ihan ammun maitokin makeahkoa.

Meilläkin oli tänään makaroonilaatikkopäivä. Mies ja esikoinen söi makaroonilaatikkoa, mä söin juusto-tomaattimunakkaan ja vauvalle paistettiin oma uunimunakas, joka vaikutti olevan ihan syötävää mutta ilmeisen ällön tuntuista sormissa. On kyllä hauskaa seurattavaa toi sormiruokailu. :joyful:

Mistähän minä oon tuon mielikuvan saanut. No voihan juku. Nyt pitää kokeilla itekin. Minä oon nyt yli 5kk korvannu lehmänmaitotuotteet kauramaidolla, kaurakermalla ym. Voisi kokeilla tuotakin.

Kookosmaitoo on tullu laitettuu kanakastikkeeseen, nam! :p

Neiti kans nappaa välillä puurolusikasta kiinni ja sit kattoo ihmeissään kättä et mitäs limaa täs nyt sit on :D

Kookosmaidolla tuli kuin olis lehmän kermaan tehnyt. Sormiin jäi ihan häivähdys joulun tuoksua, mut minusta ei makuun.

Mäkin opin kookosmaidon exältä, inhoon meinaan kookosta eikä ikinä olis tullut mieleenkään käyttää sitä mihinkään. Sit x teki jotain ruokaa siitä, eikä se ollutkaan pahaa.

Leivonnassa mä käytän kookosta ja ruuan laitossa ehkä enemmän noita kauratuotteita. Siis korvaamaan maidon. Meillä kun ei voi olla leipomuksissa kananmunaakaan niin kookoskermalla saa paremman koostumuksen. Mä voisin kokkailla enemmänkin kookoksella mut mies ei niin välitä mausta.

Aattelin kyl tehä smoothieta kookosmaidosta, vois olla aika hyviä.

Vemppaaks muutki vauvat päätään puolelta toiselle? Jäbä usein makaa selällään ja puistelee päätään.. Näyttää aika hölmöläisen hommalta :grin:eek:

Onko muilla takijaisia? Vivi ei haluu olla yhtään lattialla,jos ollaan kahestaan vaan seuraa kun hai laivaa,mutta jos siinä on esim mieheni tai miehen lapsi 9v nii voi olla ihan nätisti lattialla ja ei se mummilassa kapua syliin.

Tiada: täällä kans yks takiainen! Koko ajan pitää päästä "iholle" ja mua vasten pitää päästä kiipeilemään. Jos nostan syliin, ni rupee venkoilee pois. Jos laitan lattialle, alkaa vinkumaan...

Täällä kans yks takiainen.

Mä luulen, että se on sitä, kun nää tajuaa olevansa eri ihmisiä kuin äiti, eli äiti voi tehdäkin jotain, mitä minäitte ei ole suunnitellut, ja/eli jättää.

Tänään kävi hieroja. Tytär ryömi ympäri kämppää ja itki. Välillä kävi tarkistamassa, että hierontapöydän reiästä näkyy äitin punanen naama ja taas mentiin. Rauhottui aina, kun otin syliin. Eikä muuten itkenyt oikeesti, huusi vaan pää märkänä.
1,5 tuntia saatiin meneen kolmen vartin hierontaan, minä, hieroja ja tytär :D

Luulen, että jos sillä olis oikeesti ollu hätä, ei se olis lähtenyt siitä reiältä minkään. Nyt sitä vaan vitutti, kun ei päässytkään syliin.

Sitä taitaa olla liikenteessä nyt näillä. Uusien taitojen oppiminen, hampaat, eroahdistus ymsyms.. Meillä myös päikkärit lyhentyneet ja öisin on levotonta. Tsemppiä kaikille näiden hulivili-ipanoiden kanssa:wink

Voi olla että vaikka heräsi ei ollutkaan vielä valmis heräämään, vauvan unisyklihän on jotain n puolen tunnin luokkaa +- yksilölliset erot jolloin syvä uni palaa uudelleen kevyeksi jolloin joko herää (johonkin ärsykkeeseen) tai rauhoittuu takaisin uneen (itsekseen tai avustettuna) omasta näkee hyvin onko "unet vielä kesken" vai onko kaksi teevatia kirkkaana odottamassa leikkikaveria

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Noi kesken jääneet unet on ärsyttävät, kun tämä ainakaan ei oikein meinaa saada nukahdettua uudestaan.

Takaisin