Meillä kans Cuplaton käytössä. Ihan annostuksen mukaan oon antanu eli 4 tippaa jokaisella ruokailulla.
Tänään vaihdettiin neuvolan D-vitamiinitipat Gefilus-tippoihin ja nyt on ollu ihan eri meininki.
Meille tuli jekovitista massu kipeeks, nyt oon antanu eilen ja tänään maitohappobakteerillisia D - vitamiineja. Jospa näistä ei tulis mitää...
Miehen kaveri pariskunta oli kehunu luontaistuotekaupassa myytäviä tippoja. Heillä oli tyttö huutanu ku palosireeni maahansa, mut ne vitskut oli sit auttanu (ei ollu tullu maha kipeeks)
Meillä neiti reagoi noihin d-vitamiineihin, vaikka onkin niitä gefilus tippoja. Samoin reagoi jos mä syön kaalia, sipulia tai kovin mausteista ruokaa. Maidon juonnista viellä arvon, et ottaako neidin mahaan se.
Onneks cuplaton auttaa suurinpaan osaan :)
Hei lähteekö teiän turvakaukaloista turvavyöt irti, vai miten ihmeessä ootte saanu pujotettua 5-pistevyöt kaukalopussin rei'istä, kun siinähän on 5 erillistä reikää, mutta turvakaukalon olkavyöt on yhtenäiset? Tajusko kukaan...?
Pivi, riippuu tietenkin kenellä käy, mut silloin ku ite kävin varhaisultrassa niin maksoi jotain 60 euroa ja se oli halvin mitä löytyi meidän leveysasteilta.
No toi on Britaxin Baby-Safe, ja siinä näyttäs kyllä olevan kiinteet noi olkavyöt. Täytyy vissiin alkaa leikkelemään tota pussia, että saa vyöt tulemaan oikein
Me ostettiin tarkoituksella just vaan haalari jonka lahkeet saa myös pussiksi alhaalta, niin ei ole ongelmia istuinten kanssa ja toisaalta vaunuissa voi sitten olla pussukkamaisesti :)
Pikaisella googletuksella kattelin et kyllä ne britaxinkin vyöt pitäisi saada irti pujottamalla sieltä pohjasta. Laittaisin kuvan vaikka miltä pohja näyttää? Ja eikös siinäkin oo pestävät pehmusteet?
Katos hakusanat britax kaukalo käyttöohje, nii löytyy ihan viralliset sivut