Työ

Ite oon ammatiltani tietoliikenne asentaja, mutta osa-aikatyöttömänä vuoden verran nyt ollu. Teen keikkatyötä Staffpointin kautta (myyjä) aina ku on tarjolla. :)

Mä oon lähihoitaja vammaispuolelta, mutta nyt oon vanhuspuolella yökkönä palvelutalossa.
Neljä vuotta valvoneena luulen, että loppusyksy/talvi tulee olemaan vaikeeta väsymyksen takia. Tää työ on aika raskasta, paljon nostelua, kääntämistä ja vääntämistä. Talossa (kerrostalo) on 70 asukasta ja yksin valvomassa.
Nykyään kun palvelutalot ei ole vain hyväkuntoisille, vaan ihan kahdenautettavia vuodepotilaitakin ja saattohoidossa olevia asukkaitakin on. Ja mielenterveysasiakkaat vaan lisääntyy koko ajan.
Jää nähtäväksi jaksanko olla loppuun asti.

Huomenna pitäisi mennä töihin... Vähän jännättää, miten jaksan. Tänään oli hyvä päivä, mutta töissä pitää olla jaloillaan melkein koko ajan, juosta ympäriinsä ja skarppina olla kaikki narut käsissä. Huonolla tuurilla rupeaa oksettamaan, kun pääsen töihin ja kerkeän ehkä lukea puolet loman aikana tulleista sähköposteista ennen kuin on pakko lähteä laattaamaan ja lepäämään. Jos nyt kokeilis kuitenkin käydä, ennen kuin lähtee saikkua kyselemään. Osaa sitten paremmin kartoittaa työssäjaksamisenkin.

Minksi, mää en opeta liikuntaa nyt tulevana lukuvuotena ollenkaan. Oman luokan lisäksi muille luokille musaa ja kuvista.
Oon kyllä kauheessa stressissä kun meillä alkaa huomisaamuna (oppilailla ke), ja oon ollut monta päivää kamalassa migreenissä ja olo on tosi huono :( Mitään ei oo pystyny valmiiksi suunnittelemaan yms.
Pelkään että huomenna iskee kamala olo töissä tai jotain...en tiijä... pelottaa ärsyttää väsyttää stressaa suututtaa itkettää ;) Mutta toivottavasti tosiaan keskittyminen työhommiin vie ajatukset pois omasta ällöolosta. Noh, lohdutusta tähän migreeniputkeen toi äsken se, kun löysin ekaa kertaa kunnolla vaavin sydänäänet dopplerilla :)
Tsemppiä kaikille huomenna työviikon starttaaville!!

Takaisin