Marppanen, oksensin onneksi nyt vasta vain kerran aamupäivällä. Toivottavasti ei ala oleen jokapäiväistä... Mutta onneks vielä reilut pari viikkoa lomaa.
Mulla on töitten puolesta hyvä tuuri, että meidän tulevassa luokassa on oma vessa. Ja vessassa on vielä pieni pukukoppikin ennen pönttö osastoa, joten hyvällä tuurilla oppilaat ei kuule jos on pakko käydä örppäämässä.
Mä oon yleensä pystyny peittään satunnaisen huononolon ja päänsäryn ym. töissä kun laitan kaiken keskittymisen työhön ja oppilaisiin. Sitten nämä olot yleensä pahentuu kun on päästäny oppilaat kotiin.
Tää raskauspahoinvoiti on niin uus asia, että en tiiä miten käy. Yks päivä tein keskittyneesti siskolle kampausta, niin unohdin huonon olon. Eli keskittyminen muuhun hommaan autto... toivotaan et näin myös töissä ☺ Muussa tapauksessa täytyy oppilaille kertoa heti mistä johtuu, jottei oppilaiden kotona aleta pohtimaan miksi ope oksentelee koulussa :D sillon joutuisin kyllä kertomaan myös työkavereille. Hmmm... noh, tilanteen mukaan.