Työ

Tarjoilija/myyjä ammatiltani muttei töitä vaan löydy :( 3v koht jo työtön ollu.keikkatöitä en perheellisenä ees lähe enää tekee,ei hyödytä rahallisesti ainakaan yhtään....

Sitä odotellessa :D epätoivo jo välillä alkaa iskee.. Mut nyt sit taas toinnakaa hirveesti mitään ettiä:(

Tällä myös ravintola alan koulutus mutta kaupassa töissä, ennen esikoista siis. Nyt kotona hoitovapaalla. Syksyllä ois tarkotus alottaa tekeen joitain viikonloppuja ja siihenpä se taitaa jäähä, saa pomolle melkee samontein ilmottaa sitte jatkosta :grin

Mulla ei tuu vaikuttaman työ raskauteen. Oon sosiaalialalla normi virka-aikaan töissä ma-pe 8-16, eli ei mitään yövuoroja tai fyysisesti raskasta työtä ym. Toivon että pystyisin olemaan töissä normaalisti ihan äitiysloman alkuun saakka :)

Mä oon opettaja. Toivon kans, että pystyn ihan äitiysloman alkuun asti työskenteleen. Eniten nyt jännittää tämän syksyn alotus, jos on vielä alkuraskauden pahoinvointia. Tosin eihän se pahoinvointi välttämättä lopu ollenkaan, mutta toivossa on hyvä elää ☺

Minksi : sama ammatti täällä! Ja jännittää toi alku todellakin et miten jaksaa. Mulla on vielä työmatka melkein tunnin niin vähän pelottaa sekin

Toimistotyöt eli kevyttä. Viimeksi kyllä oli silti tosi hankala tehä kokonaisia työpäiviä jo alusta eteenpäin. Lopulta jäin selän takia muutama viikko aiemmin saikkarille. Onneksi nyt on vaan osa-aikaisena sama työ niin päivät ei oo niin pitkiä :) Kotona tietysti ei oo niin kevyttä verrattuna edelliseen, mutta joka tapauksessa iltasin sit esikoisen hoito on ihan erilaista hommaa verrattuna ruudun tuijottamiseen. :)

Täällä maalari. Raskaus ei vaikuta työhön, paitsi lopussa kun ei jaksa nostella raskaita taakkoja. Mutta talvisin ei töitä ole,joten se loppu raskaus jää tod näk kokonaan vapaaksi. Hommat saattaa vaihdella aika paljon esim just rankkuuden suhteen. Ja työ on aina 7-15.30, mikä on hyvä :) Ymmärryspuolesta työpaikalla en mene takuuseen, kaikki muut kun on miehiä.. Ja pomo oikein vanhanaikainen naistensyrjijä.

Mulla kolmivuorotyö, sairaanhoitajana ensiavussa erikoissairaanhoidossa. Toivon kollegoilta huomaavaisuutta loppua kohden. Voi olla, että yövuorot alkaa käydä vaikeammaksi loppua kohden. No katsotaan kuin käy :)

Marppanen, kiva kuulla, että on toinenkin ope täällä ryhmässä. Nyt kun meillä on suurinpiirtein sama aikataulu lukuvuotta ajatellen, niin ootko jo miettiny missä vaiheessa aiot ottaa asian puheeksi töissä?

Minksi: En aio kyl vielä ihan heti.. Mä aloitan itseasiassa vielä uudessa paikassa, joten sekin jännittää. Onks sulla tuttu työpaikka?Oletko luokan- vai aineenopettajana? Itsellä 4-luokka tulossa nyt elokuusta.

Mä opiskelen ja toivon, että jaksan mahdollisimman loppuun asti et sais mahd paljon kursseja suoritettua!

Marppanen, mulla onneks tuttu työpaikka, tosin väistötiloissa aloitetaan tämä lukuvuosi. Mullakin 4-luokka ja täysin uus porukka ☺

Tunteja kun keväällä jaettiin meille, niin ahnehdin paljon lisätunteja kun niitä oli tarjolla. Eipä ollu tiedossa tälläinen tilanne... No, kyllä se rahakin tarpeeseen tulee jos uusi asukas maaliskuussa muuttaa meille ☺

Veikkaan et pikkujouluaikaan viimeistään paljastun, mutta saattaa tarkimmat työkaverit jo aiemminkin arvailla ☺

Minksi, joo kyllä tässä jotenkin sinne pikkujouluihin varmaan pärjää. Jännittää kyl älyttömästi kun uus duuni kaikin puolin ja sit tää tilanne.

Omat työt suuntautuu tuonne terveydenhuoltoon, kuntoutuspuolelle. Vasta-alkaja olen tuolla työrintamalla, joten jännittäviä aikoja tulee olemaan ja nyt vielä suuria päätöksiä edessä, mistä löydetään itsemme perheen kanssa..

Takaisin