Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun mielestä kannattaa aina hakea! Koska ei se hakeminen mitään maksa ja henkkoht mua jäisi harmittamaan jos en edes yrittäisi hakea unelmatyötä :)Onko kenelläkään omakohtaista tai tutuilta kuultuja kokemuksia työpaikan hakemisesta/vaihtamisesta raskaana? Mulla on siis sikäli hyvä tilanne, että vakituinen työpaikka on olemassa, mutta törmäsin äsken oikotiellä "unelmieni" työpaikkaan ja tekisi kovasti mieli hakea. Toki olisin avoin tästä raskausasiasta, sitten jos haastatteluihin asti mennään. Työ jota teen on vaativahkoa asiantuntijatyötä, enkä usko, että hyviä hakijoita on satapäin.
Mietin vaan onko toi ihan päätön idea lähteä leikkimään työpaikalla tällaisessa tilanteessa....? Nyt siis ajatuksena on, että olisin kotona sen 9kk ja sen jälkeen isä jäisi kotiin. Jos ura urkenisi uudessa paikassa ja olisin siellä vaikka 7 vuotta niin onhan toi 10kk poissaolo kuitenkin siihen suhteutettuna suht lyhyt aika. Mielipiteitä, anyone? Kannattaako laittaa edes papereita vetämään vai nauretaanko mut ulos haastattelusta.
Raskaudestahan ei tarvitse kertoa, jos ei halua. Periaatteessa raskaus ei saisi vaikuttaa siihen kuka työhön valitaan.