Täällä 26-vuotias reilu 2v. pojan äiti. Mieheni on 31v. Yhdessä oltu 10v, joista 7v kihloissa ja elokuussa mennään naimisiin. (:
Esikoista yritettiin 4v, laihdutin ptn avustuksella 20kg, jotka tuli raskausaikana takaisin. Yritin laihduttaa synnytyksen jälkeen, mutta huonolla menestyksellä. Annettiin toiselle lupa tulla heti kun tärppää, eikä otettu edes ehkäisyä käyttöön.
Vuoden verran yritettiin luomuna, sain km rv 6+ ja sitten päästiin hoitojonoon. Rankempiin hoitoihin ei voitu kuitenkaan vielä lähteä, koska bmi 44 ja hoitoihin max bmi 40. Minulla todettiin pcos, veriarvot kaikki muuten kunnossa. Miehen spermassa vähän häikkää. Sain pcosiin metforemit käyttöön ja paino alkoi heti pudota. Kävin myös tuba-ultrassa, jossa todettiin munanjohtimien olevan joko tukossa tai jossain ns. krampissa toimenpiteessä käytettävän katetrin takia. Ylläriplussa tulikin sitten juhannuksena
Samassa kierrossa jossa aloitin metforemin, kävin tuba-ultrassa ja söin donafertyä !
Keskenmenoja ja kemiallisia on takan niin monta, että ei uskalla vielä oikein asiasta iloita. Päivä kerrallaan, homma on Herran hallussa. (: Kaikenkaikkiaan n 2v tuli kakkosen yritystä täyteen !
Minulla on kauneusalan koulutus, mutta en ole niitä hommia tehnyt moneen vuoteen juurikaan. Tällä hetkellä olen osapäiväisesti muissa hommissa ja suurimmaksi osaksi pojan kanssa kotona (: