Heippa vaan kaikille!
25-vuotias uusimaalainen, joka ei meinaa uskoa tätä todeksi. Mies on saman ikäinen ja töissä käyvä. Itse opiskelen sosiaalialaa (lopputyötä vaille valmis) ja teen keikkatyötä muutamassa eri paikassa. Raskaaksi tultiin ekalla yrittämällä, mikä yllätti minut muttei miestä :D yhdessä ollaan oltu jotai reilu 3,5. Haaveiltiin enempi tammikuu lapsesta ja tarkoitus oli odottaa kuukausi,mut meni jo.

Ellei sitten mene yli 6päivällä! LA siis 26.12 Pitäkää peukkuja

Syy miksi jo yritettiin, johtui mun huonosta muistista,muistin kiertoni väärin ja laskin,et la olis ollu 1.1. :banghead:
Noooo! Ollaan onnellisia ja lapsi tulee olemaan kyllä niin rakastettu ku olla ja voi! Miehenpuolelta eka lapsenlapsi. Ja vaikka muksun la olis ollu 1.1,olisi se voinut syntyä etuajassa. Harmittaa vaan lapsen puolesta,jos syntyy jouluna. Kaverisynttärit voi olla hankalat, viimeisenä ajokortit, joissakin paikoissa kesätyön hakeminen kielletty alle 15-vuotiailta (eli kevät lapset voi mennä töihin) jne. Ite oon loppuvuodesta ja noi kaikki harmitti sekä moni muu,mut toivottavasti lasta ei haittaa :)
Niin ja sit oon saannu työhaastattelukutsuja mm. Vakkaritöihin ennen plussausta ja samana päivänä. Hain,koska emme vielä ahkerasti yrittäneet. Nyt mietin,mitä teen jos saan työn.
Niin ja tosiaan molempien eka muksu ja neuvola 13.5