Heips vaan kaikille =)
Olen kohta 28v, mies 31v, esikoinen Olivia 1v ja koiruus 2,5v. Asustellaan orivedellä, muutettiin tänne Helsingistä reilu 2v sitten. Hyvin ollaan kotiuduttu, vaikka ei kauheasti vielä kuitenkaan kavereita ole ilmaantunut. Tätä toista raskautta ehdittiin yrittää jo hmmmm viitisen kuukautta, kesti ikuisuuden ennen kun kuukautiset edes alkoivat edellisen jälkeen. Liekö osasyynä alkanut keliakia, mikä havaittiin synnytyksen jälkeen reilu puolisen vuotta sitten. Se on kyllä muuttanut elämää, mutta selittääkin monta monta asiaa. Oireita oli kyllä jo ennen raskautta, mutta niitä ei silleen huomannut, rajuksi meni vasta synnytyksen jälkeen.
Josko tämä raskaus olisi sitten helpompi, kun ruokavalio on väkisinkin terveellisempi, ja pikkuneiti pitää kiireisenä niin ei ehdi niin masentua ja läskistyä vaan sohvan nurkassa =D
Kotosalla olen nyt ollut, ja olen varmaan seuraavaan mammalomaan, työt tatuoijana voi tehdä kotonakin, eikä työtiloja kannata tähän väliin hakea. Toisen jälkeen sitten ne kuviot. Miehen koulu on loppusuoralla, joten kituutellaan tämä lukuvuosi vielä =)