Hyvin on sinulla tuo ferritiini noussut
Pitäisi itsekin käydä mittaamassa uudelleen. Nyt olen syönyt Sideradia 1kpl/päivä. Ja lisäksi foolihappoa, d-vitamiinia, sinkkiä ja vehnänalkioöljyä. Alkaa olla melkoinen valikoima tabletteja aamupalalautasen reunalla..
Oletko tehnyt ovulaatiotestejä, jos on ollut noita kuukautishäiriöitä? Vai millaisia häiriöitä ne ovat? Luulisi, että normaali kuukautiskierto olisi myös lääkärin mielestä aika oleellinen asia raskautta yrittäessä ja ainakin pitäisi varmistaa, että ovulaatio tapahtuu ja milloin se tapahtuu.
Tosin jos on julkisen puolen lääkäri, niin hänen laittama lähete todennäköisesti tulee bumerangina takaisin, jos ei ole sitä vuotta yrityksen aloituksesta kulunut. Niin siinä mielessä on oikeassa, että turha laittaa.
Olisi siitä lähetteestä toki se hyöty, että se on siellä poliklinikalla valmiina sitten, kun tuo ehto täyttyy, eikä tarvisi uudelleen mennä enää tk-lääkäriltä sitä hakemaan.
Minulla on lähete km-tutkimuksiin odottamassa neljättä keskenmenoa (kuulostaapa kamalalta..) julkiselle puolelle, Kolme ei riittänyt, kun se yksi oli liian varhainen. Jos siis tulee vielä yksi km, pääsen suoraa sillä lähetteellä tutkimuksiin.
Minulla ei ole kokemusta noista tukostaipumuslääkityksistä, odottelen itse niistä edelleen tuloksia. On mennyt jo yli 5 viikkoa, eikä tuloksia kuulu..