Turhakkeet ja hyödykkeet!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja pupa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on philipsin perus itkuhälyttimet, ne on hyvin riittäny meille. Saa pattereilla tai verkkovirralla ja kuuluu kahdella eri taajuudella eikä herkästi ota häiriötä. Meillä käytössä vieläkin kun poika nukkuu pihalla päikkärinsä :)

onko kellään niitä bilteman "parempia" ollu? ne ei sinällään kauhean hintaset olis mut tekeekö niillä sit mitään? ku kuitenki 2 koiraa ja esikoinenki sit ens talvena ja tiedä sit millaset pakkaset et jos nuorempaa ei ulos raaskikaan viedä..:anyone

Mun kaverilla on ja niissä sitä vauvan lähetintä ei saa ilman verkkovirtaa mihinkään, ulos nukuttaessa aika hankala kun monessa paikkaa ei pistokkeeseen saa. Niillä jäänytkin sit kokonaan käyttämät.

Hei,
onko kenelläkään kokemusta sellaisesta koala "riippumatosta"? On ulkonäöllisesti niin söpö, mutta millainen on käytössä??

meillä on semmoset kun neonate merkkiset itkuhälyttimet, ne tais ollu vähän kalliimmat mutta on ne kyllä olleet hyvätkin akkua ei oo tarvinnu ladata kuin muutamia kertoja yli vuoden aikana.

piti heti googlettaa tuo riippumatto, aikas söpö :joyful:

Meinaatteko hankkia ns. parveke vaunut? Oon kuullu vaan, että monella on parvekkeella jotkut vanhat halvalla ostetut vaunut, missä nukuttaa vauvaa. :)

Eiköpä vaan olekin hurjan söpö tuo koala riippumatto :D Meillä on 2-kerroksinen talo ja makkari yläkerrassa, joten mietin voisko vauva aluksi nukkua päikkäreitä satunnaisesti alakerrassa koalassa...

Meinaatteko hankkia ns. parveke vaunut? Oon kuullu vaan, että monella on parvekkeella jotkut vanhat halvalla ostetut vaunut, missä nukuttaa vauvaa. :)

Meille ei erillisiä tule kun nyt omakotitalossa on ihan helppo varmasti yksilläkin tulla toimeen (ei tarvi viedä raparattaita olkkarin läpi parvekkeelle kuten aiemmin kerrostalossa).

varmasti toimis kun keinuukin :) meillä nukku päivällä sitterissä alakerrassa ja kuistilla vaunuissa, ylhäällä vain öisin omassa sängyssään.. mutta nyt on varmaan hankittava joku pikku sänky myös alas, ettei tarvitse vahtia koko ajan esikoista ja vaavi saa nukkua rauhassa :)

Täähän oli mielenkiintoinen ketju näin esikoista odottavalle! :)

Millasia kokemuksia teillä on turvakaukaloista autoon? Ja onks teillä käytössä telakalla vai ilman? Me ollaan (tai mies innostuksissaan lähinnä) katseltu tuota recaron privia turvakaukaloa telakalla. Itseä esteetikkona viehättää tuo punamusta väritys ja recaron malli kun meidän autossa on recaron rallipenkit muutenkin :D Mutta tuo olis ainakin myös turvallinen ja testivoittaja. Cybexillä näytti olevan myös ihan varteenotettavia vaihtoehtoja.

Telakka on kätevä ja kannattaa ostaa iso fixillä jos autoon on mahollista niillä kiinnittää. Mä en oo perehtyny noihin kaukaloihin kohta viiteen vuoteen mutta siskolla on brion primo ja se on paska, kippaa nurin kun siirtää kantokahvan taakse ja ottaa muksun pois..

Samaa mieltä et telakka on tosi kätevä! Meillä oli esikoisella Brion Primo, se on aika pieni, ja nyt haluun jonkun muun.

Meillä oli esikoisella kans Brion Primo, aika pienihän se on mutta menee hyvin seuraavalle. Eikä se kyllä kippaa nurin jos sen kahvan kääntää alas asti :D

Ai se pitää kääntää ihan alas asti :confused: täytyyki kokeilla ens kerral. Ei mulla tai siskolla muuta paskaa siit istuimest ollu mut toi kyllä haittas käyttöö. Oon miettiny brion smile rattaita ja niihin käy vaan toi brion istuin et siks joutunu katella muita rattaita mut jos sen istuimen käytettävyys parantus tolla tekniikalla ni ehkä mä sittenki voisin ostaa smilet :) Kiitti vinkistä :)

Meillä oli maxi cosin kaukalo telakalla, eikä mitään moittimista ollut ainakaan. Nyt on uuden osto edessä, koska se oli käytetty ja nyt jo liian vanha. Onko kellään aavistustakaan vanheneeko telakka samoin kuin kaukalokin?

+ rintakumeja, monta
+ imetysliivit ja -paidat
+ leikkimatto
+ sitteri

- hoitopöytä
- tutti
- vaipparoskis
- kestovaipat
- kantoreppu

Näin kävi esikoisen kanssa... Vaan saapa nähä minkälaista on kakkosen kanssa, ei voi tietää!

Minkä kaukalon aiotte hankkia ja mitkä vaunut tai mitkä jo omistatte?
Oon kattellu netistä ja mieli on vaihtunu monet kerrat.
Ensin kattelin Brio Smilejä pidemmän aikaa, että ne hankin. Kuitenkin tuli sit sellanen fiilis, että onko ne hyvät kulkea talvella.. hmm.. Sitten mietin Mutsy Evoja, mutta sama juttu niissä.. Hmm.. Nyt olen ajatellut hankkia emmaljungat tai jotkut briot missä olis kunnon ilmakumi renkaat ja hyvä tavarakori.
Olen kattellu brion ja maxi-cosin kaukaloita. Mieli muuttui briojen suhteen kun joku täällä kirjoitti että ne kippaa?
Otan mielipiteitä vastaan!

Takaisin