Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä alkuraskaudenultraan kun menin ni näin itse jo samalla sekunnilla et siel on kaks, samalla tokas lääkärikin et "Arvaappas mitä?!?!" mielessäni manasin et ei vvvvv! ja rääkäsin "SIELLÄ ON KAKS!" ja aloin itkemään :D Miehelle soitin samantien ku pääsin ultrasta ja itkin ja nauroin :D mies vaan kiroili xD Loppupäivän mies vaan toisteli illan "KAKSOSET!!" ja illalla se kävi sitten ostamassa pakastemansikkakakun <3 Piti kuulemma jotenki juhlistaa :D Nyt ollaan niin innoissaan kyllä tästä, ei mitenkään jaksas odottaa et tulee ultrat ja maha alkaa kasvaa ja liikkeet tuntua ja ja ja ja... dopplerilla sain sykkeitä kuuluviin olikohan se 9+2 vai 9+3 <3 Meilläkin kyllä todennäkösesti tullaan jo elokuun puolella, mulla kaks viimesintä odotusta ollu aika hankalia ja olen ollu vuodelevossa rv 14-37 herkästi supistelevan kohdun ja ennenaikasen aukeamisen takia
pelottaa jo kamalasti valmiiksi et miten nyt käy kun on kuitenki entistä hurjempi rasitus kohdulle ja kropalle...
Varmasti tulen seurailemaan teidänkin kuulumisia, lähipiirissä kun on kaksosia. Itselläni luultavasti on vain yksi kyytiläinen,oireet sen verran lievät. Nt ultraa odotellessa.... Onnea kaikille, toivotaan että odotukset sujuu hyvin 
Mut onneks on meillä luonnetta :D me pärjätään aina!
)... ikä ei kai viel ole "riskitekijälukemissa" täytin tammikuun alussa 28 vuotta :D
Silti en usko et tuplat ois, kun oireet niin samantapaisia kuin esikostakin... katotaan mitä ultra sit kertoo joskus 3-4 vk päästä....
mulla onneks helpotti jokunen viikko sitten (toki sitten säikähdin ettei kaikki ole kunnossa :D)... Väsymystä on edelleen mutta se taas ei ole niin paha mitä aikasemmissa odotuksissa vaikka välillä paha onkin... tässä odotuksessa uutena sitten taas on päänsärky
liittynee kai jännitysniskan lisäksi hormooneihin... onneks huomenna pääsee taas hierojalle! Liitoskivut ja löystymiset on alkanu jo heti alkuunsa ja iskias alko kans vaivaamaan tosi aikasessa vaiheessa
saa nähdä oonko pian jo ihan liikuntakyvytön/rampa
mä olen toistaiseksi päässyt helpolla ja ainoa oire on käytönnössä tissikipu. Yksi etomiskohtaus on ollut, mutta sekin tuntui liittyvän äkilliseen verenpaineen laskuun suihkussa. Eli ilman ar ultraa en kyllä ikinä olisi epäillyt kaksosia. Väsymys on läsnä kokoajan, mutta muuten vointi on onneksi hyvä.