Minä kävin pelkopolilla tuossa 29.2 ja oli oikeen mukava käynti... Mun historialla sit oli yhteydessä lääkäriin joka kertoi että mun seuranta äippäpolilla aikaistetaan alkavaksi jo rv 18 (kun käytäntö että aloitetaan vasta di-di raskaudessa rv 24) :)
(Mulla siis kahdessa ekassa ollu supistuksia ihan aikasilta viikoilta ja ennenaikasta aukeemista ennen puoltaväliä ja suurin syy pelkoihin on kuopuksen maailmaan tulo ja melkein menettäminen. Syntyi siis hätäsektiolla 36+1 istukan irtoamisen vuoksi)
Olot on aika vaihtelevat mut parempaan päin. Lopetin mammavitamiinit niin päänsärky helpotti, nyt otan C:n, D:n ja foolihapon erikseen purkista... ihanaa kun eka kertaa viikkokausiin ollu useemman päivän ilman päänsärkyä!
Hankkinu en oo viel paljon, kaks vanupukua ja kahdet potkuhousut :D (molemmat aikasemmista äippäpakkauksista, ruskeat ja pöllökuvioilla :D), yhdistelmävaunuja meen hiihtolomaviikon jälkeen katsomaan...
Meille vihdoin löytyi myös isompi asunto! päästään tästä 74 neliöisestä koirankopista 100 neliöiseen omakotitaloon tämän kuun lopussa! Eli pakkaaminen on jo hyväåssä vauhdissa :) Mies tekee aikapaljon, itsellä ei oikeen jaksaminen eikä fysiikka riitä
nyt kun viel kaksi nuorista sairastanu ni on menny 4 viikkoo vähän huonoilla unilla
Ja mies käskee muutenki mahdollisimman paljon lepäämään ku alkaa vähästäkin selkää ja mahaa poltella... Maha (lähinnä turvotusta) on VALTAVA siihen nähden et viikkoja on VASTA 13+5 :D ja kivut ja tuskat lonkissa ja selässäkin on samaa luokkaa ku viimesillään ollu aikasemmissa :D
Liikkeitäkin on jo tunnistettavissa kun oikeen kuuntelee, semmosta ihan pientä nykimistä erityisesti jos syö jotain makeaa :D Mikä mun mielestä kuulostaa aika hullulta koska viikkoja on niin vähän, mut ei ne voi muutakaan olla... pari viikkoa tunsin semmosia ihan hentosia hipasuja ja nyt niitä hipasuja ei oo tuntunu vaan on samalle alueelle ruvennu tuntumaan tuota pientä nykimistä :D
Neuvolakin oli tuollon 29.2 ja oli sinällään kiva käynti :) sydänäänet löyty ja molemmilla oli 150-160 väliin sykkeet :D Neukkutätinä oli mun normaalitädin sijaan sijainen mut ei haitannu, varsinki ku kerto et hänellä esiteini-ikäset kaksoset itsellään :D