Tuplat tulossa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sandy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bugaboon-vaunuista oon kuullu hyvää. Itse olen päättänyt ostaa tutulta Ora Landit :) perinteiset vankkurit, hyvät meidän maastoon. Ja kuulema yllättävän kapeat, mahtuu ovista sisälle :) Pitkään kattelin Emmaljungan twin City crosseja, mut sit tuli nuo Orat vastaan..
Hirvittää tulevaisuuden kauppareissut jo nyt :O autolla on mentävä, vaunut vai ostoskärryt jossa kopat vai miten, blaah. Välillä tulee näitä tuskan hetkiä kun miettii miten noinkin yksinkertaisista asioista tulee selviämään. Varmaa on et en voi alkuun ainakaan ottaa esikoista mukaan kauppaan jos vauvojen kaa liikun xD siinä loppuu jo kädet kesken.

Tsemppiä odotukseen ja rentouttavia hetkiä! Tää kaksosten odottaminen taitaa olla yhtä jännitystä loppuun asti, niin yritetään elää päivä kerrallaan <3 <3

Semmoset tuplat, joissa on kääntyvät etupyörät on huomattavasti kevyemmät työntää kuin nuo joissa kiinteet. Suosittelen lämmöllä menemään kokeilemaan johki liikkeeseen ja jos mahdollista niin parit ipanat mukaan et vaunuihin saa myös painoa, jolloin tuntuma on lähempänä totuutta.

Takaisin