Tuplarattaat

En mäkään välttämättä yli 2v ikäerolla tuplia laittaisi. Ekalle jo tokalle hankin, ikäeroa tuli 2v3kk ja käytettiinköhän ihan peräti kolmesti niitä kärryjä. Tokan ja kolmosen kanssa ei vissiin kertaakaan (ikäeroa2v3vkoa), kun toka ei enää vauva-ajan jälkeen suostunut kärryihin. Ja täällä maalla kun pitää melkein joka paikkaan mennä autolla, niin rei nyt muutenkaan ihan hirveesti ole käyttöä kärryillä. Paitsi varmaan sitten syksyllä kun eka menee eskariin ja sinne on sellanen kilometri matkaa, niin voidaan kärrytellä sinne :)
 
Heissan :) Täällä plussattiin viime viikolla ja neuvola sovittu ensi viikoksi. La tammikuun alussa, eli ikäeroa tulisi himppua vajaa 2v (esikoinen 2/15). Alan kallistua sille kannalle, että on ostettava tuplat ja lisäksi seisomalauta noihin meidän yhdistelmiin. Tuplat, koska pakko päästä edes lenkille lasten kanssa :wink Kaupunkikyläreissut menee varmaankin sitten seisomalaudalla, luulen. Sen verran olisi tahtoa neidillä jo nyt kävellä itse joka paikkaan. Kun vaan jalat kantaisi! :grin

Käytettynä yritän nettikirppareilta bongata.
 
Mahtuukohan mitkää tuplat yriksen takakonttiin :rolleyes: vai onko se pakko ostaa uus auto:rolleyes:
 
Meillä sama mietintä, nykyinen iso farmari ja vaunut menee heittämällä mutta kun on koirakin....
 
Me vaihdettiin auto, kun esikoinen syntyi. Se riittää myös neljälle :)
 
Me kans. A3 jäi kakkos autoks ja nyt on farkku Octavia sit :) Luulis menevän tarvittaessa tuplatkin perään.
 
Me varmaa joudutaan hommaan toinen auto koska en yltä ajaa nykyisellä muuten se oiskin riittävä kun iso takapaksi :)
 
Minkä pituinen oot? :D Mikä auto teillä on?
 
Oot sä sit monta monituista senttiä pitempi kun mä ja Mariai me ollaan 150 cm
 
Mie hommasin sillon kun toista ootin, niin tuplat, no käyttämättä jäi, olisinko tarttenu n. 4 kertaa niitä. Esikko ei suostunu enää rattaissa istumaan, vaan mieluummin käveli, veti rattaissa kamalat raivarit, niin enhän mie häntä huudattaa raaskinu.
No tuolloin toki asuttiin kaukana keskustasta, eikä tullut hirveesti keskustassa liikuttua kävellen, niin silläkin oli aika turha hankinta meille...
 
Oot sä sit monta monituista senttiä pitempi kun mä ja Mariai me ollaan 150 cm
Nojoo oon mä näköjään pari senttii :D mut tosiaa toi auto on tollai et pitkät vaa yltää :D miten teiän mahat onks ne ollu sit iha valtavii ku ootte noinki lyhyitä :) ku mä olin jo melkee yhtä levee ku pitkäki viikol 32 :D harmi kun en päässy näkee kuin valtava ois ollu jos ois loppuun asti menny
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli aika valtava maha, mutta oon isompiakin nähny :D
 
Me ollaan mietitty noita Emmaljungan Double Vikingei.

Haluttais sellaset mis on ilmal täytettävät pyörät. (entiiä onks nois emmois) Pitäis käydä liikkeis kattoo vähän. Mut onneks täs on viel aikaa miettii ja käyä katteleen.

Ikäeroo tulee esikoiseen 1v2kk. Et varmaan pitäis hommata.
 
Heei tuplakärry kokemuksia tänne :)
 
Meillä on Easywalker Duot ja on kyllä ihan huiput. Meillä esikoinen oli 1v.4kk kun kuopus syntyi ja siitä lähtien jokapuolelle menty rattailla. Käytetään siis edelleen, vaikka esikoinen jo 4,5v. ja nuorempi vajaa 3v. Mennään päivittäin vielä puistoon rattailla tai kävellään keskustaan 3,5km. Sen verran kapeat, et mahdutaan jopa Lidlin kassoilta nippa nappa ulos :D
 
Juu saa Oli niin hyvät, et kadutti, että ensimmäiselle tuli hankittua kömpelöt emmaljungat ihan vaan ulkonäön vuoksi:hilarious:
 
Me hankitaan tuplat, nuorin on reilut 2.5v kun (jos) uusi vauva syntyy ja meillä kuljetaan paljon rattailla, haluan myös päästä tarvittaessa ripeästikin liikkumaan ja uskoisin että tarvittaessa myös isompi ottaa päikkärit rattaissa jos liikenteessä päiväuniaikaan ollaan. Itse koen et helpompi niin. Rahaa en ihan hirveesti ajatellut niihin laittaa, jos vaikka käytettynä löytyis.
 
Takaisin
Top