Tuplarattaat

Mut 1,5 v on eri asia kun 2 v 1 kk. Mäkin tiiän yhen perheen joilla oli 1v 11,5 kk ikäeroo, niillä oli hankittu tuplat mut vähälle käytölle jäivät mut 1,5 v on vielä aika karkaavainen ainakin toi naapurin tapaus :rolleyes: me otetaan tuplat ehdottomasti!!! Tuskin noita yksösvaunuja myyään kun hetken päästä niille on tarvetta.
 
Löytyyköhän jostain jotain "arvostelua" tuplista missä ois hyviä ja huonoja puolia :)
 
Netistä löytyy kyllä monia keskusteluja ja blogeja aiheesta. Täällä tuntuis nyt ne Carenat jotenkin parhaimmilta. Täytys vaan päästä näkee käytännössä.
 
Meillä kans carenat ykkösvaihtoehtona mut tosiaan pitäis vähän päästä kokeilemaan ja kattomaan niitä. Titääkö joku myydään niitä jossain liikkeessä kun yritin esim. Lastentarvikkeen sivuilta katella mut en löytänyt ? :anyone
 
Ei taida enää oikein uutena löytyä :/ Onkohan toi "Gotland" uusi double swing, ainakin saman näköinen.
 
Mut 1,5 v on eri asia kun 2 v 1 kk. Mäkin tiiän yhen perheen joilla oli 1v 11,5 kk ikäeroo, niillä oli hankittu tuplat mut vähälle käytölle jäivät mut 1,5 v on vielä aika karkaavainen ainakin toi naapurin tapaus :rolleyes: me otetaan tuplat ehdottomasti!!! Tuskin noita yksösvaunuja myyään kun hetken päästä niille on tarvetta.

Tätä itsekin juuri mietin että voipi olla hankinta edessä mutta katsotaan... voi olla että hankitaan jos tuntuu ettei pärjätä ilman kun vaavi syntynyt :)
 
Onkos noi carenat sellaset että menee suht piwneen tilaan?
 
Menee melko pieneksi, Voin vaikka huomenna ottaa ihan kuvaa, että kuinka pieneen tilaan :)
 
Menee melko pieneksi, Voin vaikka huomenna ottaa ihan kuvaa, että kuinka pieneen tilaan :)
Aa teil on sellaset joo ota ihmees ku meil on aika pieni eteinen että sit tarvittaessa saa kasaan sivuun :)
 
Toivottavasti ei tarvis hankkia. Esikoinen olis 2v 5kk kun tän olis määrä syntyä. Seisomalaudasta oon kuullut että ei olis kovin kätevä kun kerää kaiken moskan. Tiiä sitten.
 
Meillä oli Carenan Double Swingit kun tytöt oli pieniä. Oli tosi kätevät ja myös lumessa kulkivat hyvin. Ainoana miinuksena mun mielestä oli vauvakoppa, joka oli melkoisen ahdas. Kuopus on syntyny marraskuussa ja kaikkine toppavaatteineen jne. oli aika täyteen tungettu koppa, vaikka oli pieni vauva sinänsä.. Mutta siis hinta-laatusuhde niissä oli kohdillaan. :happy119
 
Meillä on bumprider-seisomalauta ja meillä toiminut tosi hyvin. Ei kyllä kerää mitenkään erityisesti moskaa. Ei tietenkään toimi missään lumihangessa mutta koko viime talvi mentiin hyvin sillä ja pulkalla silloin kun ei laudalla päässyt. Omalla kokemuksella voin tuota suositella ja sehän passaa muistaakseni melkein kaikkiin vaunuihin. Meillä ollut kyllä kovassa käytössä lähes päivittäin ja ei ole mennyt miksikään. Juuri suihkutin puhtaaksi ja edelleen kuin uusi.
 
Mä olen myös kovasti jo pohtinut tupla-asiaa. Yhdessä toisessa ryhmässä (fb) on paljon vertailtu eri vaihtoehtojen plussia ja miinuksia. Omat tarpeet tietysti vaikuttaa paljon.

Mä jotenkin säälin aina isompia sisaruksia päällekäisissä rattaissa, kun yrittävät sieltä alta kuikuilla eteenpäin. Toisaalta päällekäiset olisi kokonsa puolesta niin paljon helpommat kuin vierekkäin istuttavat. Ehkä pitää syksyllä mennä liikkeeseen kokeilemaan. :)
 
Yhden kuvan ehdin räppästä ennenkuin kuvausassistentti hermostui kaukalossa. Mutta kuten näkyy, niin hyvin mahtuu pieneen konttiin, isommat kärryt ei mahtuisi. Kevyt nostaa kyytiin.
Mäkään en päällekkäin istuttavia laittaisi, eihän sieltä alakerrasta nää mitään ja meillä on kyllä vauvat halunneet nähdä ympärilleen jo reilusti alle vuoden ikäisinä.
 

Liitteet

  • 2016-05-16 21.08.35.jpg
    2016-05-16 21.08.35.jpg
    409.9 KB · Katsottu: 57
Saapa nähdä jos pärjättäis ilman tuplia 2v4kk ikäerolla. Mutta varmaan hankitaan myöhemmin, jos tarvetta ilmenee. Seisomalauta ei ehkä maaseudun hiekkateillä kovin hyvin kulje?
 
Tuo meidän bumprider- lauta kulkee kyllä soratielle ihan hyvin, vanhempien luona maalla testattu :)
 
Takaisin
Top