Tuplarattaat

Meillä on 80 cm leveä ovi siitä ei taida mahtua mitkään vierekkäin istuttavat tuplat?
 
Mira83 tuun huutelee, mutta mountain buggy duetit on kapeet, meijän äitillä ne ja menee liukuportaissa ja ovista sisään. Muutenki kivat!
 
Mira83 tuun huutelee, mutta mountain buggy duetit on kapeet, meijän äitillä ne ja menee liukuportaissa ja ovista sisään. Muutenki kivat!
Mä niitä just pohdin. Kalliit ovat kyllä. Onkohan ne talvella kun on vaatetta enempi kapeet lapselle tai entä taaperolle? Mulla hetki meni et teiän äitillä mut eikö heillä ollu ne kaksoset :facepalm:.
 
Juu kaksoset. Vaunukoppa on kapee, mutta kyllä tytöt niissä meni sen aikaa ku tarve oli. Noi on vasta vuoden ikäsiä mut hyvin mahtuu siihen vaikka olis paksut vaatteet. Kylmillä keleillä ollu toppapussit kiinni. Mä oon niillä tykänny noita työnnellä :)
 
Meillä tulee tosiaan ikäeroa 2,4v ja haluaisin tuplat, mut en sit tiedä onko ihan turhat, kun tuo esikko viihtyy nykyään muutenkin huonosti rattaissa ja haluaa kävellä. Ja meillä on kuitenkin manduca ja kantoliina, jota vois käyttää. Ja kai sen esikon tarvittaessa saa istutettua johonkin vaunujen päälle :P
 
Jos mittoja kaipaa, niin Mountain Buggyn Duetit on vaan 64,5 cm leveät. Ne on melkein kapeammat kuin yksikkörattaat. :)
 
Takaisin
Top