Täällä on pään sisällä käyty alitajuntaisia pohdintoja ja ensimmäisen plussan tehtyäni kävin aikamoista tunnemyrskyä läpi. Mulla on siis läpi koko elämäni ollut se ajatus, että en halua omia lapsia, mutta kun tapasin nykyisen puolisoni, se ajatus on muuttunut ehdottomasta ei:stä muotoon mieluummin ei. No sitten mentiin naimisiin viime vuoden elokuussa, kun olen sanonut, että haluun mahdollisen lapsen syntyvän yhteiseen perheeseen saman sukuninen alle ja sukunimen vaihto aiheutti jo itselle vähän identiteettipohdintoja. Viime vuonna terveyden puolesta piti tehdä päätöksiä ajatellen mahdollista perheenlisäystä, joten tässä on ollut isoja asioita tapetilla
molemmat on täytetty nyt alkuvuodesta 33v, joten senkin puolesta ei olla enää ihan nuoria. Mua myös mietityttää, jos aletaan kommentoimaan sitä, että mitä mä sanoin että kyllä se mieli vielä muuttuu
Tässä on ollut myös taustalla "paine" miehen puolelta, että hän on ainut suvunjatkaja.. Joten siitä on muutamaan otteeseen kuultu ja oon joutunut aika tiukastikin sanomaan, että tää on meidän oma asia..
Tällä hetkellä olo on vielä hieman epätodellinen, samaan aikaan onnellinen ja että voinko mä todella olla raskaana. Puoli vuotta sitten jätettiin ehkäisy pois, mutta silti ajatuksella, että tulee jos on tullakseen eikä sillä tavalla yrittämällä yritetty. Oon kerennyt myös miettimään jo, että voinko tulla raskaaksi, onko mun aiemmat lääkitykset voineet vaikuttaa siihen jne. Ollaan vielä niin alussa, että kaikki on vielä mahdollista, mutta joku osa musta silti haluais kertoa tästä ja se on jotenkin tosi vierasta mulle
oireiden puolesta oon vielä päässyt aika vähällä, mutta jännittää tuleeko niitä vielä lisää ja kuinka voimakkaina..
Sellanen vuodatus sitten siihen, pahoittelut tästä!
Ihana kuitenkin, että on nyt joku kanava, johon jakaa näitä omia pohdintoja, kun ei toi puoliso ehkä ihan samalla tavalla ymmärrä eikä oo sille niin konkreettisesti vielä tajuntaan mennyt, kun ei ole muita "todisteita", kuin ne positiiviset raskaustestit.
Molemmat kuitenkin tässä on yhtälailla mukana.