Tunnetteko pienen liikkeet?

Mulle ei oo ehkä ikinä sattunu mitään kivaa kun oon niin karkee tollasia uskomuksia kohtaan.. :grin Mutta tokihan aina on se mahdollisuus et natsaa ja kun sullakin se mahdollisuus on ettei sieltä tulis samanlaista perässä vedettävää tonttua, niin pidä ihmeessä toivon kipinää yllä! :grin

Heh. Mun puolesta vois pitääkin tuo ennustus paikkansa. Meidän Toukka on niin tuhottoman rauhallinen, ettei olis pahitteeksi jos olis semmonen rauhallinen luonne ulkomaailmassakin :) Noh, pääasia, ettei tulisi luonteeltaan äitiinsä vaan isäänsä :grin

Mie oon alkanu oottamaan, et muksu laskeutuis... Koomista sanoa näin toista odottavana, mut en muista yhtään miltä moinen tuntuu.. siis huomaako sen erityisesti.. Toki tää kaveri möllöttelee vielä aika tiiviisti (kai) pylly kylkiluita vasten, et ehkä sen huomaa kun siitä häviää :rolleyes:

Tänään on jo vähän ollut meininkiä tuolla, mutta ei erikoisesti edelleenkää. Painetta paikoissa, vaiko supistelua.. menis nyt aika vaan äkkiä ei enää kohta jaksa tätä painoa :confused: tuntuuko jo muillaki että vois jo posahtaa?

Todellakin tuntuu!!! Tuntunu jo siitä asti kun raskaaks tulin!! :grin Tää vaan EI OO mun juttuni... Vaikka tiettyhän se järki (tai se mitä siitä järjestä on enää jäljellä) sanoo et mielellään vasta sit kun on täysaikanen.. :rolleyes:

En ole viikkoon juurikaan elviiran liikehtimistä tuntenut. Loppui kuin seinään vilkas liikehdintä yks päivä. Liikelaskentaa oon tehnyt joka päivä ja huonolta on näyttänyt. Viime viikolla yks ilta olin päivystyksessä käyrillä kun ensimmäiseen tuntiin tunsin 2, seuraavaan tuntiin 4 ja kolmanteen taas 2 liikettä. Lääkäri ultras ja siinä kaikki vasteet löytyi, niin pääsin kotiin nukkumaan.

Sama hiljainen meno on jatkunut ja yhtenäkään laskentana en oo päässy siihen kymmeneen, 7-8 on saanut luvan riittää. Jotenkin jäi tyhmä olo siitä päivystyskäynnistä... Että turhaan kävin... Tms. Ei ne mitään sanoneet siihen viittaavaa, mutta silti... Ja en oo ilennyt soittaa uudestaan heti perään.

Tänään sitten neuvolassa sanoin että heikosti tunnen mitään liikkeitä plus että turvotukset on valtavat, niin pisti sitten lähetteen Jorviin päivystykseen ja siellä makoilin pariin otteeseen käyrillä ja pariin otteeseen ultrattiinkin. Lääkäri totes että on kyllä rauhallinen tyyppi kun ei kovastakaan tönimisestä innostunut. Syke on ollut joka kerta hyvä, mutta tunnistettavat liikkeet puuttuu :(. Jorvista lähti lähete Kättärille seurantaan ja vielä yksi käyrä. Siinäkin sykkeen hyvät ja tunnistettuja liikkeitä peräti kahdeksan. Täällä sitten makoilen ja ootan että elviira jostain saisi intoa taas rupeis potkuttelemaan reippaampaan tahtiin. Huomenna tai ylihuomenna selviää enemmän kun käyrädataa on riittävästi.

Ei alkanut kesäloma ihan suunnitelmien mukaan, ei.

Mulla taas tää masuasukki möyrii ihan hirveästi. Viikkoja on nyt 33+3 ja ultrien mukaan muutaman viikon pienempi kuin "normivauva" tässä vaiheessa, eli näköjään mahtuu vielä hyvin liikkumaan. Eilen ja tänään ollut tosi levoton ja liikkuvainen. Jotenkin nuo jalat veivaa eestaas tuossa ylävatsalla/kylkiluiden alla ja se kyllä sattuu, varsinkin kun tuntuu että tulee mahan läpi kohta :( Itellekään ei oo fiilikset olleet ihan kohdillaan, joten voi kai heijastua myös vauvan liikehdintään..

Onko kukaan huomannu isän puheen vaikutusta vauvan liikkeissä? Meillä saattaa olla kunnon mönkiminen menossa ja sit kun mies tulee viereen ja sanoo jotain niin vauva niinkun jähmettyy. :D Mä olen jo haaveillut että tämä merkkaa samaa kuin minun kohdalla että mies on se meidän perheen rauhoittava voimavara myös lapselle.
Liekö sattumaa vai voisiko olla jotain perää?

^Ensimmäisessä raskaudessa oli niin että vauva oli todella rauhallinen ja ei paljon reagoinut minun puhelemisiini pitkin päivää, mutta annas olla kun isänsä tuli kotiin ja sanoi jotain, niin mahassa alkoi karkelot. Toinen samanlainen piristysruiske oli kun koira tuli minun viereen läähättämään, siihen vauva reagoi myös aina. Tässä raskaudessa kaveri on kyllä reagoinut tasapuolisesti minuun ja isäänsä, mutta hauskin on kun koira tulee ja laittaa kuononsa mun mahaa vasten niin vauva selvästi vastailee takaisin liikkeillään.

Helmerielviira, voi ei, voin ymmärtää huolestuneisuutesi. Toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred

Nyt aamupäivällä tuntunu todella aktiivista liikehdintää, menee kyllä päiviä välissä että laiskottaa - en kylläkään silti ole laskentaa tehny. Eikä varmaan olis laskennan kriteerit täyttyny, ja esikkokin oli enimmäkseen tooosi laiska...
Jospa Helmerielviiralla olis vaan todella rauhallinen yksilö...

Täällä varmaan tutustutaan exit-reittiin. Karvotuksen rajalla möngertäny käsi (oletettavasti), ja sehän on siis selkeästi vattan alapuolella (ei siis sentään bikiniraja nouse napaan asti :grin). Kait se kohta tulee reijästä vilkuttaan :eek: Hiukan tuntu jopa häijyltä hetkittäin, ja edelleen siellä pikkarirajassa tuupitaan...

Meillä myös vauva rauhottuu ku iskä puhuu tai tulee silittelee mahaa :grin Aina jos vauva kauheesti myllää ni sanonki miehelle et rauhotteleppas tyttös ni se ku silittää massua ni vauva rauhottuu, sit se aina sanoo miulle et en saa nyt liikkua tai riehua ku hää sai just nukutettua vauvan :love017:grin Toivottavasti sillä on sama vaikutus sit ku tyttö on syntyny.. :grin

Voi että, miusta tuntuu et tää pampula on päättäny heittää kuperkeikkaa mahassa ja kääntyny poikittain tai jopa perätarjontaa (oliks se perätarjonta??:grin Kuulostaa nii hassulta.. :laughing002)
Peppua ei enää tunnu tos oikeella kylkiluiden alla ja potkut ja liikkeet tuntuu eri kohissa mitä aikasemmi! Viikon päästä ois neuvolalääkäri ni saa kyl tarkkaa tunnustella mitenpäin tää siellä hengailee!!

Meillä tyyppi lakkaa heti liikkumasta (edelleen) kun mieheni laittaa käden mahan päälle. Se ei vaan halua vissiin potkia isäänsä :) mieheni tosin sanoi, että sillä on herran pelko jo syntyessään valmiina ;)

Meillä mielestäni liikehdintä on muutenkin ollut aikalailla iltapainotteista. En osaa sanoa tarkkoja aikoja todellakaan, mutta kai se siellä päivittäin liikkuu kun ei ole tullut mieleen huolestua.. Välillä miettii että onkos se liikkunut koko päivänä ollenkaan mutta usein aloittaa sitten vähän ajan päästä. Taitaa olla rauhallisempi tapaus, toivottavasti on sitä myös syntymänsä jälkeen..! :)

Mulla on myös tuota bikinirajan rapsuttelua :D Ja välillä näkyy peppu keskellä vatsaa.

Mä kans välillä pyydän miestä pitelemään kättä mahalla, että vauva rauhottuu ja saan nukuttua :) Monesti iltaisin kova meno päällä niin yritä siinä nyt nukkua.

Meilläkin oli jossain vaiheessa niin, että typy lopetti aina mylläämisen kun mies laittoi kätensä masulle. Mutta enää ei ole sellaista vaikutusta, myllerrys jatkuu oli siinä sitten kumman käsi vaan :)

Helmerielviira toivottavasti kaikki tosiaan hyvin. Saako udella, että mitä se sitten voisi tarkoittaa jos käyrillä kaikki kuitenkin näyttää hyvälle mutta liikkeitä ei juurikaan ole??

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin