Tunnetteko pienen liikkeet?

Meillä rekisteröitiin ekat potkut 17+1. En ois itse ollut aivan varma, mutta mies just oli painanut päänsä mahalleni ja tunsi pienen tökkäyksen korvansa kohdalla. Kyllä miekin sen siis tunsin, mutten ois ottanut selkoa tuntemuksen lähteestä. Onneksi oli toinen varmistamassa havaintoa.

Nyt 21+3, ja ihan aktiivinen tyyppi siellä potkuttelee ja muljahtelee. Viime viikolla ultrassa meille kans kerrottiin, että tyttö on siellä pää alaspäin.

åke, Täälläkin ne potkut näkyy mahan läpi, mieskin on ne nähny! Eli tästä se nyt alkaa, koko ajan alkaa sit näyttään enemmän ja enemmän siltä et se alien repii mahan auki ja hyppää ulos tappaan kaikki.. :grin

Meidän alienilla pitää olla moottorisaha jos meinaa tulla tuosta kuoresta läpi!:eek: mä tunnen kyllä liikkeet, mutta ei mitään ulospäin näy saati että mies mitään tuntis :) tyyppi on niin aktiivinen ja menee ympäri et luulen että heti kun kuuli millasten ihmisten luo olis tulossa niin yrittää hirttäytyä napanuoraan o_O

mä haluaisin että mies tuntis ne jo kanssa, mut ei.

Mä oon huomannut nyt kun molempien vauvojen liikkeet tuntuu niin toi tyttö potkii kauheella voimalla ja usein mut poika on semmone et ilmottelee kuitenki itsestään mutta aika rauhallisesti.
Voisin hyvin kuvitella että synnyttyäänkin likka on periny äitinsä temperamenttisuuden ja poika on sit se rauhallisempi :D
Tuskin nyt ihan niin menee mut hauska tehdä jo jotain pohdintoja että millasta porukkaa siellä mahassa oikeen kasvaakaan.. :)

Toinen on oikeella ja toinen vasemmalla niin kyllä ne erottaa :)
Niin ja käsittääkseni kun molemmilla on omat istukkapussit niin eivät kauheesti siellä puolia vaihtele. Voin tietty olla väärässäkin mut ainakin viime ultrassa olivat juuri näin päin :)

Muokattu viimeksi:
Niin joo siis eli sä tiiät kumpi on kummalla puolella ja ne ei sit mahdu enää vaihteleen paikkoja.. Heh, mahtaa kuulostaa hölmöltä, mutta kun ei ole ollu tarvetta perehtyä noihin kaksosraskauksiin.. :)

Kyllä on muuten alkanu tuntumaan herkemmin kaikki ötökän liikkeet. Välillä se jotenkin potkaisee/tönäisee virtsarakkoon,niin tuntuu,että hölähtää kuset housuun! :):)
Kovasti on pikkuinen kasvanu ja kehittynyt,ainakin liikkeistä päätellen.

Mulla sama kuin sulla satsuma83, välillä tuntuu ettei pysty pidättämään :grin
Tänään ylimääräisessä ultrassa näkyikin kuinka vauva oli perätilassa, kuulemma on tilaa vielä kääntyä miten päin vaan haluaa, mutta nyt neljään päivään ei ole kääntynyt, välillä potkii hieman ylemmäs mutta yleensä ihan alavatsaan :)

Aamulla tuntu monotus navan vieressä / yläpuolella. On joskus muulloinkin tuntunu, mut yleensä pal hätäsemmin. Josko tuo nyt osais olla jo pää alaspäin, eikä monottaa alakertaan niin että tuntuu ku joku tulis kurkkimaan...

Mulla on alkanu tuntumaan painetta tuolla ihan alavatsassa. Tämä vaiva silloin,kun nousen autosta, menen autoon, kävelen rappusia..ihan normaalia vaivaa,mutta niin tuskastuttavaa! Istuuko vauva tuolla mahassa pystyssä vai mikä ihme tuon paineen aiheuttaa? :)

Lillero, onhan se ihanaa, mutta miinuspuolena on se, että nykyään huolestuu kun niitä liikkeitä ei hetkeen tunnu :p

Vielä toissapäivänä potkut tuntuivat ylämahaan ja niitä oli hauska bongailla illalla mahan päältä. Eilisen aikana on kääntynyt ja potkut ovat tuntuneet ihan alhaalla hävyn paikkeilla. Inha tunne ku tuntuvat tuolla kohdunsuun tienoilla ihan alhaalla. Ja läheskään kaikki liikkeet eivät tunnu verrattuna siihen kun vauva oli toisinpäin. Toivotaan että kääntyisi pian ja pysyisi pää alaspäin loppuun asti :)

On se kyllä ihan hullun tuntusta se liikkuminen tuolla minun sisällä! Tällä viikolla joka ilta ihan hirveät bileet tuntuu olevan käynnissä. Ja näkyy ulospäin. Mies ei kyllä näe eikä kuulemma tunnekaan mitään. En tiedä kuinka isoja havaintoja sitten odottaa.. Mutta hämärän tuntuista ja varmaan vaan yltyy tässä tulevana neljänä kuukautena.. :eek:

Voi oottakaapa vaan, ku potkut alkaa osuun kylkiluihin tai kohti keuhkoja! Saa aina pysähtyä hetkeksi keräileen itseä, ku menee ilmat pihalle:confused:
Ei siis tietenkään vielä, mut ne vimpat pari kuukautta..

Joo niitä odotellessa Stardust!

Mimmi, olin tulla hulluksi kun tyyppi ei eilen ilmotellu itsestään. Oli pakko ottaa tänään aamulla doppleri käyttöön ja tarkistaa että onhan se siellä vielä :) (ihan ku pystyis mun huomaamatta katoamaan mun masusta)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

^ Mulla oli aina ultrissa tuo "pelko", että se olis kadonnu johonkin (nii, yhtäkkiähän se sieltä johonkin katookin, varsinkin kun on jo ~400 grammainen... :rolleyes:).

Viikonloppuna palautin dopplerin kaverille, kun potkut oli alkanut tuntumaan enkä mielestäni enää tarvinnut kyseistä vehjettä. Ennenkuin tietysti tänään, vauvalla oli hiljaisempi päivä eikä koko aamupäivänä antanut mitään merkkiä itsestään niin johan alko tuleen doppleria ikävä kun kaikenmaailman pelot taas valtas pään... ei sais kyllä ruveta näin neuroottiseks! Ja kyllähän se siellä mahassa sitte heräili kun hetkeks meni sohvalle makaamaan ja mahaa tökkimään.

Takaisin