Tunnetteko pienen liikkeet?

^ Mä en oo pystynyt enää hetkeen olemaan mahallaan, se jotenkin tuntuu inhottavalta, painaa ikävästi. Ei nyt satu, mutta ei ole mukavaakaan...

Höh, nyt mua harmittaa että tyyppi on kääntynyt masussa, liikkeet tuntuu paljon vaimeampina nyt.

Oon jo pidempään ihmetelly, ku usein tosi epämiellyttävä tunne alavatsassa/syvällä lantiossa ja tänään sit ultrassa selviski, että vauva on pää alaspäin(!) ja korttiinki kirjotettiin, että raivotarjonta(RT). En tienny, että ne nyt jo kääntyy noin päin. Varmastihan ne pyörii siellä miten sattuu, mutta tää ilmeisesti on useinki jo "tunkemassa alas".

^ Mä oon sitten taas luullut, että tässä tokalla kolmanneksella / vikalla kolmanneksella vauvan pitäisi kääntyä raivotarjontaan, koska myöhemmin ei enää kauheasti ole tilaa kääntyä.
Mä olen meinaan jo vähän huolissani, kun tuo meidän tyyppi on perätilassa... ja huomenna siis rv 24+0 eli ALKAA VIKA KOLMANNES! :eek: :grin

No nyt sitte viimeinki, kauan odotetut Oikeesti Tuntuvat liikkeet! Eilen illalla sängyssä maatessani oli ilmeisesti molemmilla otollinen asento ja potkut tuntu selkeesti käteen alavatsasta, mieskin tunsi :Heartred ihmeellistä miten ne on ollu niin olemattomia tähän asti, ja sitte yhtäkkiä alkaa tuollasella voimalla :>

Eilen kysyin mieheltä, tunteeko hän liikkeet kun ite en osaa eritellä vielä, tunsinko liikahduksen sekä kädessä että mahassa vai vaan mahassa... Kaks ihan selvää potkua tuli miehen peukalontyven tienoille, mutta ei kuulemma tuntenut. Ehkä ne ei sitten vielä tunnu päälle tai sitten johtuu siitä, että mun miehelläni vaikuttaa olevan paljon heikompi tuntoaisti kuin mulla, se ei edes huomaa asioita jotka mulle jo tuntuis tosi epämiellyttävinä (kuten pitkin leukaa valuva ruoka :) )

Miullaki eile ja tänään hyvin tuntunu ja näkyny liikkeet, aikasemmi en oo ollu tuntevinaa. Mut liekkö johtunu siitä myös ku töissä ollu ja koko aja jotain tekemässä ettei oo kerinny ees ajatella ja tunnostella liikkeitä, nyt kun lomalla ja eilenki otin rennosti koko päivän ni kyllä nuo liikkeet hyvin pitkin päivää tuntu :rolleyes:

Illalla yritin kun sängyssä makoiltiin herätella pikkuista tökkimällä ja painelemalla mahaa jotta mieskin pääsisi kunnolla tuntemaan ja näkemään liikkeet, mies siinä tokaisi että Älä herätä miun tyttöä, mitä jos tökit sitä silmää, anna toisen nukkua rauhassa ja veti paidan takas mahan päälle, silitti mahaa ja sano et isi peitteli siut sinne, nuku hyvin :grin:grin:love7No eipä siin kaua menny ku mies nukahti ja päätti pikkunen herätä ja myllers kovi mahassa ni eipä kerenny taaskaan liikkeitä tuntemaan :rolleyes:

Kauheita me äidit ku jatkuvasti ollaa tökkimäs ja herättelemäs pieniä... :grin

Mäkin tunsin eilen ensimmäistä kertaa liikkeet! Vihdoinkin! Rakenneultrassa näkyi, että istukka on tuossa edessä, niin ei siksi aiemmin ole tuntuneetkaan, mutta nyt alavatsalla sitten potki oikein urakalla. Mies ei niitä vielä mahan läpi tuntenut vaikka oli oikealla hetkellä juuri vieressä :)

Mulla on istuka edessä ja vauva perätilassa,joten ultrassa sanottiin,että älä huolestu,jos et liikkeitä tunne vieläkään,kyllä ne sieltä tulevat ja niin on käynytkin!
Ru:sta nyt yli kaksiviikkoa ja eilen alko illalla sellaset bileet tuolla masussa! Siis aivan ihanaahan tämä vaan,on mutta en meinannun saada eilen unta,kun potkua ja nyrkkiä tuli vuoronperään,sitten yöllä heräsin samaan uudestaan ja nyt on koko työpäivän ötökkä jamitellut myös.
Mikään liike ei kylläkään ole näkynyt vatsan läpi eikä niitä mies tuntenut kädellään niitä..mutta ei voi sanoa muuta,ku että vihdoinkin!nyt siis rv23+ meneillään!

Muokattu viimeksi:
Meidän tyyppi on nyt kääntynyt vissiin taas takaisin kasvot eteenpäin, tuntuu liikkeet ja potkut taas normaalilta. Hyvä juttu :) Ja nyt tuntuu selällään makuullakin jo selkeästi, mullahan oli aiemmin niin että lähinnä istuallaan tai seisten tuntui parhaiten, nyt ei ole enää mun asennolla väliä.
Eilenillalla makoiltiin miehen kanssa sängyllä ennen nukkumaan menoa, miehen käsi oli mun masun päällä, häpöteltiin kaikkea. Ja tyyppi alkoi vetää jotain iltajumppaa mun masussa niin että mieskin tunsi tosi pitkän aikaa ne liikkeet selkeästi kädelleen, ja mun maha oikein tärisi :grin

Mua on keljuttanut kun tuntuu, että kaikki muut tuntee liikkeet jo vaikka kuinka aikasin, mutta ite ei erota ilmavaivoista ja muusta mahan myllerryksestä. 21+0 oli rakenneultra ja sielläkin se heilu ja potki mua vaan en tuntenu mitään, mutta samana iltana vihdoin tunsin ensimmäiset selvät potkut! :) Siitä asti niitä onkin saanut sitten tunnustella säännöllisesti ja isäkin jo osan tuntee, eikä toistaseksi ainakaan oo häirinnyt unta yhtään pienen liikkeet.

Mä kanssa tykkään tökkiä masuasukkia liikkeelle ja mies toppuutteelee, että ei saa kiusata toista :biggrin

^ Mä en ole sitä tökkimistä edes tajunnut kokeilla missään vaiheessa... liikkuu niin paljon muutenkin :grin
Tässä vaiheessa raskautta suolisto alkaa olemaan niin paljon ylempänä kuin normaalisti, että kyllä ne suolistoliikehdinnät ja vauvan liikkeet alkaa erottaa aika selkeästi toisistaan, sitten kun vaan ne ekat potkut ja liikkeet on tuntenut.

Jos meinaa tulla hätä käteen Niin suosittelen syömään vähän jotain sokerista.. Hetken kuluttua onkin sit semmone ralli päällä että. :D
Kysyin tätä neuvolassakin että vaikuttaako ja sanoivat että kyllä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

^ Jaa, tota täytyyki testata :D
Eilen illalla vauva heräs taas kun menin itse sänkyyn ja mieskin ehti tuntemaan parit kovat potkut. Selkeitä potkuja tulee aamulla ja illalla, ja ne kestää yleensä vaa pienen hetken.

Oltiin tänään saunassa ja typy päätti alkaa masussa jumppailemaan, potki juuri navan kohalla niin, että näkyi ulospäin. Mies ei ehtinyt ekoja potkuja näkemään, mutta typy päätti sitten yhden potkun vielä näyttää ja sen mieskin näki! Eli nyt on menossa 22+4 ja mies on jo aikaisemmin tuntenut muutaman kerran liikkeet! :)

Tänään miehen lapsetkin olivat näkemässä, kun tyyppi masussa jotain jumppaili niin, että mun koko maha tärisi aina välillä :grin

Mulla vauveli potkii aina vaan tosi alhaalla. Ei lähelläkään napaa. Toisaalta kohdun korkein kohtakin on vasta navan korkeudella. Viikkoja on huomenna tasan 24. :) uskomatonta että jo niin paljon.

Tänään potkut on tuntunu tosi voimakkaana kun vauveli on kääntyny taas niin et potkii mahaan päin. Muutaman edellisen päivän se potki jonnekin kohdunsuulle ja taaksepäin joka tuntu aika inhottavalle :/ toivottavasti nyt vaan pysyis näin päin niin potkut tuntuu kivasti ja muutkin pystyy niitä tuntemaan ja näkemään :)

Mulla oli maha viikonloppuna saunassa ihan oudosti sivuun päin kallistuneena! :) Vauva siellä kääntyili siihen tahtiin. Kyllä nauratti! :):)

Takaisin