Tunnetko jo liikkeet?

Vieläkö kerran

Vauhtiin päässyt keskustelija
Maalismammat 2017
Tuli tässä mieleen kuinka moni on tuntenut jo nämä pienet kutittelut?
Tunsin ekan kerran jo viikko sitten, mutta nyt selvästi voimistuu :)
Viikkoja jotain 12.. Huomenna nt-ultra.. Kolmas raskaus kyseessä.
Ekasts tunsin joskus +20 viikoilla, tokasta jotain 15 ja nyt tästä 11 :D
Kai se pitää siis paikkansa että joka raskaudessa aikaisemmin :)

Seuraan mielenkiinnolla, sillä olen ollut TUNTEVINANI jo jotain kuplintaa mukamas :grin Varmaankin suolet siellä siirtyilee kohdun tieltä :grin:grin:grin

Mäkin olin tuntevinani jo viime viikolla jotain mut en tiiä :) nyt rv 12+1. Viimeksi istukka oli etuseinässä ja vaimensi tehokkaasti kaikki potkut, tunsin selviä liikkeitä vasta lähempänä rv 16 :)

Mä ainakin vahvasti kuvittelen tuntevani pieniä hipaisuja. Käden kun laittaa vatsalle, jatkuu tuntemus, suolituntemukset kun monesti loppuvat kosketuksesta tai tuntuvat ihan käteen asti. Ehkä ne liikkeet sieltä vähitellen voimistuu, kaikista kolmesta edellisestä oon kyllä tässä rv12 kieppeillä tuntenut ekat hipaisut <3 :)

En oo ite vielä oikein tuntenu mitään tai mitä varmaks vois sanoo.mies oli yhtenä yönä pitäny kättä mahalla ja tuntenu jotain...

Mä oon kanssa reilun viikon verran ollut varma liikkeistä. Se heittää kuperkeikkaa välillä samalla tavalla kuin esikoinenkin.
Esikosta tunsin liikkeet 15+.
Neuvolasta on sitä mieltä ettei oo todennäköistä, mutta ite oon ihan varma. :)

En osaa itse ihan varmaksi sanoa onko kyseessä eksynyt ilma suolessa vai myllääkö tosiaan meidän pieni tuolla välillä ihan hirmuisesti että hipsutteleeko liikkeet kohdun pintoja jo muka. Ultrassa ainakin heilui ja vispasi sen minkä kerkesi.
Välillä nimittäin kohdun kohdalla tuntuu sellainen jännä, kuin kalamainen muljahdus, potkuja ne ei kuitenkaan ole. Varsinkin noita muljahduksia on iltaisin kun rauhoittuu itse pitkälleen.
Viikkoja on tänään 12+6.

Mä en ole vielä tunnustellut, enkä kyllä aio viikkoihin! :D
Esikoisesta en koskaan keskittynyt tunnustelemaan hipsutuksia, rv17 tunsin kunnon liikkeet.

Mulla kyllä on esikoisen syntymästä lähtien mahassa tuntunut "vauvan liikkeitä", kun ilmeisesti vielä puolen vuoden jälkeen suolet etsivät paikkaansa. :D että menis helposti sekaisin!

Viime raskaudessa mies tuns ekat potkut käteensä joskus 17+ :) Mun ei tarvitse tunnustella liikkeitä, kun ne vaan tuntuu :D

Sellasta myllerrystä tuntuu ja muutaman kerran tullut "siiveniskuja". Jos istukka ei kauhean eteen tule, niin jo reilu parin viikon päästä saattaa jo käteen tuntua, niinkuin esikoisesta. :)

Mä en ole vielä tunnustellut, enkä kyllä aio viikkoihin! :D
Esikoisesta en koskaan keskittynyt tunnustelemaan hipsutuksia, rv17 tunsin kunnon liikkeet.

Mulla kyllä on esikoisen syntymästä lähtien mahassa tuntunut "vauvan liikkeitä", kun ilmeisesti vielä puolen vuoden jälkeen suolet etsivät paikkaansa. :D että menis helposti sekaisin!

Sama oli täällä muuten että jonkun 6kk synnytyksen jälkeen tuntui vauvan liikkeitä :) aattelin että ne on sellaisia haamutuntemuksia, jotka jääneet kun niin pitkään raskausaikana niitä tuntui :) ne kyllä loppui sittemmin..

Sama oli täällä muuten että jonkun 6kk synnytyksen jälkeen tuntui vauvan liikkeitä :) aattelin että ne on sellaisia haamutuntemuksia, jotka jääneet kun niin pitkään raskausaikana niitä tuntui :) ne kyllä loppui sittemmin..

Niin, sitä vaan miettii, että onks tässä sekoomassa vai! :D

Mutta kai se on ihan normaalia, ainakin yleistä. :rolleyes:

Täällä ei kyl vielä tunnu mitään muuta kuin suoliston tms. kuplintaa tai jotain... Kun tiedän että mulla ekana tuntuu "hipaisuja" niin niitä tässä oottelen :) Tänään rv13+6. Ei välttis vielä pariin viikkoon tunnukaan...

Mulla nyt kahtena iltana tuntunut knssa semmosia muljahduksia mitä en oo ennen tuntenut. Ovat tulleet yleensä kun olen lepäillyt pitkälläni. ☺️

Vielä ei ole tuntunut (13+0), mutta jännä kuulla miten eri aikaan noita alkaa odottajat jo tuntea. :)

Musta tuntuu, että olen tuntenut ekoja liikkeitä... Vaikka viikkoja vasta 12+6 ja esikoinen. Raskauksia toki jo useampi takana ja paikkoja ronklattu kaavintojen ja tyhjennysten yhteydessä sen verran että se on tainnut herkistää kohdun tuntemuksille.

Mutta siis tänään aamulla makasin tunteja ja kuulostelin. Välillä tuntui ihmeellisiä muljahteluja, jotka olisivat toki voineet olla jotain eksyneitä pieruja mutta kun se maha oli poikkeuksellisen rauhallinen muuten... Nyt illalla tuntui samanlaisia ja samassa kohdassa, ja piti kokeilla dopplerilla onko se vauva niillä mainkaan. Arvatkaa vaan kuuluiko se vauvan sydämen jumputus ihan heti kun laitoin dopplerin alas ja täsmälleen siinä missä epäilin?

Mä oon nyt tuntenu kaikissa raskauksissa vko:sta 10 lähtien. Ensin tietenkin vain semooista pienten kuplien jonoa.
Tällä hetkellä tuntuu muljahteluja ja toivottavasti jatkuu ...
Mulla yksi kaveri ei tuntenut juurikaan liikkeitä koko raskauden aikana, koska sillä oli todella paljon lapsivettä. Tai ainakin siitä "oppineet" sanoivat sen johtuneen.

Pari päivää oon ollu tuntevinani jotain ihan pieniä muljahduksia ja todella alhaalla, että ei ne oikeen niitä pierujakaan voi olla.. :wacky::woot: Mutta tänään vasta 11+4 ja toka raskaus että ehkä voi olla jotain "haamutuntemuksia"...? tai sit vaan kohtu herkistynyt.:rolleyes:
Mutta odotan jo niin niitä kunnon liikkeitä, malttamaton :wink:love7

Takaisin