Tulokkaan "työnimi"

Martuti

Kunnioitettu kommentaattori
Heinämammat 2014
Onko teillä tulokkaalle jotain työnimeä jo? Tai mitä sanotte/kirjoitatte kun puhutte tulevasta vauvasta?
 
Meillä ei ole mitään varsinaista työnimeä. Aluksi puhuttiin Pähkinästä, mutta se on jotenkin nyt jäänyt. Yleisesti ehkä puhumme Masutyypistä, ei siis mitään sen mielikuvituksellisempaa, ainakaan vielä :)
 
Meillä on käpy koska tykästyin siihen nimenä, muttei kuitenkaan sovellu ihan viralliseksi :)
 
Meillä ei ole mitään. Ehkä sitten kun sukupuoli selviää, otetaan joku projektinimi (mahdollisesti tuleva oikea toinen tai kolmas nimi) :D
 
Meillä mahassa asustaa Otso-Irmeli :p Saanut alkunsa Otson nimipäivänä, ja kun ei tiedetä kumpi tulee, niin joku tytön nimikin piti tuohon perään liittää. Irmeli oli tarpeeksi hassu nimi, ja lisäksi kulkee suvussa. Mutta tuskin kuuluvat oikeaan nimeen millään tavalla nuo nimet.
 
Tyyppi, pikkuhyypiö, pikkarainen, ei oikeen osaa viel millää nimellä ajatella. Mut masukki on kyllä pois suljettu ja muutkin liian ei-me-mäiset jutut. Vaikka muuten satunnaisesti elukoille ja nykyisin myös masua kohti lässytänkin :D
 
Aluksi kutsuimme pikkukaveria Möykyksi, mutta se on jäänyt np-ultran jälkeen pois käytöstä. Tällä hetkellä ei ole käytössä mitään nimeä.
 
Me kutsuttiin alussa mansikaksi :Heartred nyt se on vaan poika vaikka tyttö saattaakin tulla. Miehellä on mulle oma hellyttely nimi, Pötsi :D :Heartred
 
Mun mahassa on plussauksesta asti kulkenut Muru, eikä taida tuo nimi muuttua kun vasta nimenantojuhlassa :D
 
Vipeltäjäksi sitä meillä kutsutaan. :Heartred Myös Cassu/Kasperi, jota enemmän käyttää H:n äiti. :)
 
No meillä on tylsästi vaan Vauva. Niinku esikoinenki aikoinaan. En ole uskaltanut nimetä, jotain typerää taikauskoa, vähän niinkuin sekin etten uskalla hommata mitään tavaroita vielä.. Tosin ei ole tarviskaan, koska lähes kaikki jo löytyy, mutta pinnasänkykin pysyy vielä pitkään varastossa.
Meidän 3,5vee toivottaa joka ilta "Hyvää yötä äiti, hyvää yötä isi ja hyvää yötä vauva". :love7
 
Meillä se on tapiiri tai pikku-tapiiri :grin Pitkä tarina, mutta kauan sitten mihelle tuli "lepinimeksi" tapiiri ja sitten maha-asukki on vaan ollut pikku-tapiiri.... tai pikku-murmeli... Mies sanoo muo murmeliksi.... niin mahssa on pikku-murmeli:finger002
 
Nyt kanniskelen pikku Möttiäin, isäkin on varmaan iloinen! Nyt kanniskelen pikku Möttiäin... Oi voi, se potkii! ♪♫
 
Meillä mies kutsuu vauvaa Madoksi, itse en siitä erityisemmin innostu, kun ei ole mielestäni kovin imarteleva... :D Itse en ole sopivan tuntuista nimeä vielä keksinyt, kutsun vain vauvaksi tai pikkuseksi. Kaksi ekaa raskautta menivät kesken, ja toista kerkesin ruveta kutsumaan nimellä Papunen tai herra Papu, mutta tuntuu etten voi kutsua nykyistä samalla nimellä.
 
Takaisin
Top