Tulevien mammojen kaupungit

Hö, voi harmi Nane ettet pääse mukaan! Mutta nyt meillä on sitten jo syy suunnitella seuraavaa tapaamista. :p
 
Ke vois olla mun puolesta parempi kun mulla on nyt flunssa niin ehkä se ois paremmin ehtinyt parantua keskiviikkoon mennessä. Ja mun puolesta kuuden aikaan sopii :)
 
Nyt ollut kohta viikon yöunet ja jaksaminen hukassa joten perun jo nyt tulemisen :/ jospa tämä menis ohi ja pääsen toiste mukaan tapaamiseen!
Nyt en uskalla edes rattiin kun jälleen vain 2h yöunia takana..olis ollu niin kiva kyllä nähdä teitä ke.! Toiv.tämä nyt ohimenevä trendi.
 
Voi harmi, AadaEveliina! Toivottavasti tulis joku ihme parantuminen ens yönä ja puhkuisit voimia huomenna... :wink

Mutta onko Mustikka ja Butterfly vielä mukana? Minä olen tulossa kyllä jos vaan joku tulee kahviseuraksi.
Coffee Hause 18.00 huomenna? Laitan päivällä vielä viestiä mitä aion panna päälle, mutta tän mahan kyllä näkee jo kaukaa... kantaja erottuu enää vaan sivusta. :grin
 
Kyllä minä ainakin olisin tulossa huomenissa, aika ja paikka sopii :)
 
Joo, uskosin niin! :p Ja musta takki ja käsilaukku ei oo hirveen silmiinpistäviä tuntomerkkejä muutenkaan.. Kiva nähdä! Nyt pitää mennä vielä laittaa vähän tukkaa että kehtaa ylipäätään lähtee mihinkään kotipäivän jälkeen. :wink
Jes, tää on muutenkin mahtavaa saaha taaperovapaa Jumboreissu!!!!
 
Oli tosi kivaa! :happy
Viihyttiin niin hyvin että meijät melkein heitettiin jo pihalle kahvilasta kun alko sulkemisaika lähestyä.. Kiitos vielä Mustikka ja Butterfly!!! :cheers

Nane, meillä oli puhetta että treffattais uuestaan parin viikon päästä. Ei vielä sovittu varsinaista päivää, mutta minulla vaikeutuu liikkuminen koko ajan, niin olis paras tavata vielä tän kuun puolella jos meinataan. Katsotaan sitten sellainen päivä että sinäkin pääset mukaan. :)
 
Just olin kanssa kirjoittamassa tänne, että oli tosi kiva tavata :) Ja niinkuin Mammasmurffi tossa kirjoittikin niin tavataan ihmeessä vielä tammikuun puolella. Jos nyt näin itsekkäästi heti ilmoitan, että mulla on iltavuorot 22., 23., 27. ja 31.1. niin ne ei sovi mulle mutta oikeestaan kaikki muut illat on vapaana :) Toivottavasti saadaan sovittua joku kaikille sopiva ajankohta :)
 
Joo AadaEveliina kanssa mukaan seuraavaan tapaamiseen :) Mulle sopii taas näillä näkymin mikä aika vaan, koska voin aina siirrellä omia menoja. Eli lähinnä miten teille sopii.
 
Ehdottaisin seuraavaksi maalismammojen tapaamisajaksi joko ma 26.1. kello 18.00 tai ke 28.1. kello 18.00. Itse pääsen kyllä jo viideksikin jos aikaisempi olisi parempi muille. Sama paikka voisi olla hyvä, eli Jumbon Coffee House, siellä mahtuu pöytään useampiakin, joten tervetuloa Nane ja AadaEveliina ja mutkin joita kiinnostaisi tavata livenä! Autoileville ihan paras paikka kun on ilmainen pysäköinti, ja vaikka kahvila on Jumbon puolella niin Flamingostakin pääsee helposti. Se on siinä välikäytävällä ensimmäinen liike Jumbon päässä. :-)

Mustikka ja Butterfly olivatkin tavanneet toisensa aikaisemminkin, pääkaupunkiseuden odottajien miitingissä. Minut tunnistettiin ilman epäilyksiä heti mahan koon perusteella, ei tätä kaksosmahaa enää kukaan voi olla huomaamatta!! Juttu meillä kolmella luisti heti vilkkaasti, aivan kuin olisi tunnettu entuudestaan - niin kuin jollain tasolla tunnetaankin täältä- eli voin luvata että seuraan on helppo liittyä! Mietin ennen tapaamista, esittelemmekö itsemme oikeilla nimillä, mutta kun tunnistus oli tehty nimimerkeillä, keskustelu vei mennessään. Eihän meillä suomalaisilla ole niin tapana muutenkaan käyttää keskustellessa toistemme nimiä vaikka ne tietäisimmekin. Eli niillä, jotka ensikerralla liittyvät seuraamme mahdollisesti ja tervetulleesti, ei ole selvitettävänään montaakaan "salaisuutta" enempää. :wink
 
Mä voisin päästä siihen 26 pv tapaamisee. Jos ja kun saan pojat hoitoon mummille. Ja klo17 olis mulle parempi mut sopii se 18 kin. Ilmoitelkaa sit lähemmin.
 
Takaisin
Top