Tulevien mammojen kaupungit

etelä-Tuusulasta..

Korso on lähellä... Kun synnytys on ohi ja saa taas syyä herkkuja (nyt radi), niin tän smurffin löytää varmaan päivittäin ph7:sta! Jäätelöltä, tai ostamasta makaronsseja ja muita herkkuja... oih! :D
 
Tämä asuu Helsingissä ja olen tässä pohtinut että vois osallistua johonkin miitingiin tulevaisuudessa :) onko tietoa jostain ryhmätapaamisista? Tai onko täällä joku keskustelupalsta tapaamisille tms..? Ystävä on osallistumassa tällaiseen tän vau.fi:n kautta (on äippälomalla jo) ja mua alko kans kiinnostaan!
 
Vois olla ihan hauskaa tavata joskus teitä kanssaodottajia. Täällä ollaan kuitenkin keskusteltu jo joitakin kuukausia ja kun äippälomat alkaa niin ollaan melko tuttuja. :D En tiedä miten vauvojen synnyttyä pääsen liikkeelle (tai siis osaan ja uskallan!!) mutta vielä kun ollaan mahat pystyssä niin olen mukana jos joku jaksaa miittingin järjestää. Pääsen kyllä autolla liikkumaan päkaupunkiseudulla, kauemmas ei ehkä jaksa lähteä. :p
 
Länsi-Helsingistä muutettu kilometrin päähän Kaivokselaan, Vantaalle. Minäkin mielelläni muita mammoja treffailisin. Ensimmäinen vauva tulossa joten jos kohtaloni jaat, niin ois kiva rupatella vaikka täällä ja tavata myös :santa
 
Onko kukaan teistä käynyt noitten pääkaupunkiseudunodottajien kanssa kahveilla? Tuli vaan mieleen, että jos en vielä tänä iltana lähde miehen kanssa niitä tukisukkia Hesasta ostaa, mitä neuvolassa suositeltiin/kehotettiin hankkimaan, niin varmaankin ensiviikon ma-ke pitää käydä. Silloin voisi olla mukavaa saada kahviseuraa jos joku sattuu olemaan myös siellä päin ja haluaisi tavata... pistän vielä viestiä kun suunnitelmat tarkentuu. :D
 
Mä oon käynyt pk-seudun odottajien kanssa muutaman kerran kahvittelemassa :) Mukavaa on aina ollut ja mielellään tapaan aina kanssaodottajia kun aikatauluihin sopii. Ensi viikko ei ikävä kyllä sovi jos Mammasmurffi oli ajatellut tapaamista.
 
Itsekin olen käynyt noissa tapaamisissa ja mukavaa on aina ollut. Mielellään tulisin tapaamaan maaliskuisiakin, mutta mielellään vasta ensi vuonna. Joulukuussa puuhaa riittää ihan tarpeeksi eli ainakin itselläni olisi aikaa vasta tammikuussa.
 
Suurin osa on varmaan vielä töissä tammikuussa, niin alettaisko miettiä jotain tapaamisia arki-illalle tai viikonlopulle? :dance008 Itse kun olen jo lauantai-työtkin lopettanut niin kaikki käy, arkipäivisinkin mutta sitten pikkusmurffin kanssa. Kaikki yhteisistä tapaamisista kiinnostuneet vois vaikka laittaa ehdotuksia ajankohdan ja paikan suhteen, niin jos sitten löytyisi kaikille sopiva treffipaikka ajoissa. Itse ehdottaisin Jumboa kun siellä tulee käytyä muutenkin usein, tai jotain muuta ostoskeskusta minne helposti pääsee autolla. :happy112
 
Pippan ei taida sitten kahvikupillista varten Jumbolle tulla.. :wink Käytiin muuten perjantaina testaa PItkäjärven abc:n leikkipaikka pikkusmurffin kanssa kun oltiin ajamassa kotiinpäin. :)
 
Hyvältä vaikuttaa! Ainakin sitten neljästään treffataan Jumbossa, katsotaan tuleeko lisää osallistujia. :happy090
Vielä pitää suunnitella sitä ajankohtaa, varmaankin aikasintaan ensiviikolla, tai jopa sitten loppiaisen jälkeen.. 12.1. alkavalla viikolla. Onko ehdotuksia mikä päivä ja mihin aikaan?
 
Voisin myös tulla moikkaamaan maalis-mammoja :)
Iltaisin pääsen myös autolla hyvin liikkumaan, tuun täältä Idästä päin. Flamingossa ollaan pari kertaa pulikoitu mutta muutoin ei niin tuttu paikka...vissiin kerran käyny Jumbossa, mut tuleepahan sitten tutummaksi! :wink
12.1-alkavalla viikolla ei käy ti.tai pe.mutta muutoin aika hyvin passais mikä vain :)
 
Coffee House ois sopivasti siinä keskellä, tulee sitten Jumbon tai Flamingon puolelta. Se vois olla hyvä paikka missä kahvitella (kivoja sohvia) ja siellä käy s-etukortti. :cool:
Jotta AadaEveliina pääsee mukaan, sopivia aikoja olisi siis MA-ilta, KE-ilta, (minun mies menee to-iltana reeneihin, niin sillon en mielellään tulis ettei tartte ottaa pikkusmurffia mukaan) LA-aamupäivä (illasta kahvila ihan täynnä tod.näk. koska oli tänään viiden jälkeen kun käveltiin ohi) tai SU joskus päivällä?... :p Laittakaa muutkin sitten teille sopivia aikoja. Ekat treffit vois olla sillon 12.1. alkavalla viikolla.
Kivaa!:dance018
 
12.1. alkavalla viikolla mullekaan ei sovi TI-ilta, lauantai ei sovi koko päivänä ja sunnuntaina vasta joskus klo 16 jälkeen sopii (vuorotyö hankaloittaa sosiaalista elämää :angry3)
 
Itselläni on tammikuussa vaihtelevasti aikaa, mutta pystyn aika hyvin järjestämään menoni. Eli jos päätätte jonkun päivän ja kellon ajan niin hyvin todennäköisesti pääsen tulemaan mukaan.
 
Takaisin
Top