Tulevien mammojen kaupungit

Aika vapaalta näyttää kalenterissa nyt tässä lähiaikoina. Parin viikon päästä eli 26.2. ei sovi kun mies menee silloin leikkaukseen mutta muuten ehdotuksia vaan tulemaan :)
 
Mites mammasmurffi, vieläkö pystyt lähtemään kahvittelemaan? Jos pystyt niin varmaan sun aikataululla mentäisiin..
 
Oi.. oliskin kiva nähdä vielä!.. Minulla on käynyt autolla ajaminen jo niin tukalaksi, että ajan vain aivan pakolliset. Se asento on niin huono.. yhtään ei voi olla takakenossa missään, ja autossa on huono istua jo kyydissäkin. Luulen että nää kaks viikkoa menee aikalailla kotona. Mutta katsotaan... toisaalta olo on niin tukala muutenkin koko ajan, että jos ensi viikolle sovitte tapaamisen, niin saatan vaikka tullakin vielä paikalle ihan vaan piruuttani! Joutuu mennä niin olon mukaan että en uskalla luvata kuitenkaan. :playful:
 
Mulla kans sama ongelma vähän et autossa istuminen ja ajaminen aika tukalaa. Mutta kovasti haluisin treffata teitä.
 
Ensi viikolla on hiihtolomaviikko eli joillakin voi olla menoa. Mutta jos katsotaan ensi viikkoa niin sopisiko päivätreffit vai illalla tapaaminen? Mulle sopisi parhaiten ensi viikolla loppuviikko esim. to ja pe. Ma sopii joskus klo 14 eteenpäin, mutta se tulee aika pian eli ehtiikö kaikki mukaan. Paikkana taas Jumbo :)
 
Olis hirveen kiva tulla mukaan, mutta meiltä on tunnin ajomatka ja alkaa olemaan vähän tiukkaa autossa istua tuota matkaa... :sad001
 
Sanoja meiltäkin on tunnin matka mut uteliaisuus ja uusien tuttavuuksien tapaaminen kiinnostaaa...

Mulle sopis päivä treffit paremmin ja loppu viikko. To?
 
Mulla on torstaina lääkärineuvola aamupäivällä mutta sen jälkeen sopii eli käytännössä varmaan klo 12 eteenpäin olen vapaana :)
 
Mullakin tekis mieli tulla mut on 2h matkaa ja täällä kans autoilu välillä tuskaa. Lisäksi jalat kin turpoaa moisesta istumisesta.
 
No mutta tavataan torstaina taas siellä Coffee House -kahvilassa. Onko tuo klo 12 hyvä vai illemmalla?
 
Mun puolesta klo 12 sopii mutta myös myöhemmät ajat on ihan yhtä hyviä jos niin sovitaan :)
 
Voi hitsi, mulla lääkäri to.aamuna ja sit pitää mennä katsomaan muistisairasta isää :/ Toinen kerta sitten! Ehkä vauvojen kanssa? :wink
 
Hmm...voisinpa päästäkin...täytyy nyt vielä katsoa miten paljon on rästihommia...eli jumbon coffee house tänä torstaina klo12?
 
Takaisin
Top