Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ääh, ja mä söin tänään vaan aamupalan ja yhen pienen jauhelipihvin + pienen perunan. Hemmetin päivystys, kun ei edes syömään voinu lähtee. :mad: Jos sitä nyt malttais mennä tekeen puuroo --->

Herkkuaddiktoituneille suosittelen "lämpimästi" viikon kestävää mahatautia. Tehokas pikakuuri, joka taatusti saa herkut tuntumaan yököttäviltä! Valitettavasti tässä kätevässä vieroituskuurissa on ikävät sivuoireensakin, nimittäin se mahatauti.

No joko se alkaa helpottamaan Kellitys? Olin ite vuosia sitten 9päivää kestäneessä taudissa, joten hyvin tiedän, miten kauheaa teillä siellä on.. paitsi, no mä sairastin sentään yksin sinkkuna, ettein ollu lapsia siinä huollettavana.

sekii hyöty tosta vatsataudista et mahalaukku kutistuu ihan kiitettävästi kun ei pysty ahtaa niin paljoo sapuskaa.

Sinbu, pientä toipumista on havaittavissa! Olo on vielä ollut tänään melko hyvä aiempiin verrattuna, ei vielä normaali tokikaan ja hutera olo on vähän vielä, mutta ihmekös tuo. Mutta maha on kyllä rauhoittunut. Toivottavasti tämä jatkuu tällaisena eikä mene huonompaan suuntaan! Olisi kiva, kun jaksaisi lastenkin kanssa olla paremmin.

Äh, nyt on menny kaikki vähän reisille :( En oo jaksanu yhtään panostaa itteeni... Alkoi niin hienosti, senttejä lähtee ja vähän grammojakin, mutta nyt on taas ollu parin viikon tauko :( Motivaatio hukassa ja lenkkaritkin meni rikki. AAAARGH!

vähän sama juttu,en jaksanu mennä eilen salille.täytyy mennä sitte huomenna.ja twixit maistuu edellee...

Niin on täälläki parin viikon tauko, ku kipeenä oon ollu. Pää hajoo! :violent001 Lauantaina kyllä aattelin mennä oli mikä oli.

Mäkää en oo tehny mitään. Ja maha tuntuu vaan kasvavan :mad: Mut ehkä sitten joskus saa ittesä ruotuun, toivottavasti ton pääsiäismunaurakan jälkeen.

mä en muistanu tänää mennä puntarii ja nyt kun on pitkät vapaat ni menee kaikki rytmit taas ihan sekasi.huomenna täytyy salilla rehkii tuhottomasti,ostin tänään kaupasta twixin ja äsken sit vetäsin VoF-karkkipussin naamarii ja illaks uunii ranskikset.HYI,HYI,HYI:smiley-angelic008:angel4

Mie oon jatkanut sitä "rantakuntohaastettani", vaikka sairastelun takia pidin pari taukopäivää. Nyt on persaus kipeenä ja takareidet myös niin, että tuntuu, kuin takapuoli itse asiassa jatkuisi reisiin asti. :D Siis niin kuin olisi yhtä kipeää lihasta koko alue. Kyllä tänään kirosin, kun sai taas lankkua tehdä. Yäh. Mutta muuten olen kyllä tykännyt tuosta treenistä, kivoja tehokkaita liikkeitä, joissa riittää ihan hyvin omakin kroppa vastukseksi. Nyt 15. päivä menossa, kun loppuun on päästy, taidan tehdä itselle oman ohjelman, jossa on noita liikkeitä. :) Ja lankkua teen sitten (ehkä) joka päivä vähintään sen 1x60 s. Vaikka sitä inhoonkin. :D

Mullaki on menny (pääsiäisen hengessä) ihan munilleen tää terveellisempi elämä-operaatio tuon sairastelu putken takia. En oo käyny puntarilla varmaan pariin viikkoon, enkä uskalla! :oops:

Joopa joo, miehen synttäreiden kunniaks vähän mutakakkua kermavaahdolla, pullaa ja pikkusia pääsiäismunia. Tuli semmonen ällön makee ahdistus, enkä pystyny syömään edes kakkupalaa loppuun asti. :eek:

Hmm.. mennään tänää kaveriperheen luo kylään ja mä tein liivatteettoman juustokakun sinne jälkkäriksi.. ku he halusivat kokata meille. Ja sit mä teen iha perinteisen juustokakun kiilteineen kaikkineen huomiseksi. Se on vähä niinku mun syndekakku mut veli tulee käymään lauantaina, nii täytyy tehdä aiemmin, et on kahville tarjottavaa. Kyl tiistaina sit saakin syödä pelkkää ilmaa ja juoda vettä näitte pyhie jälkeen..... burp....

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Hei. Tahdon mukaan keskusteluun, hieman eri näkökulmasta. Olen laihtunut alle vuoden aikana -41,5kg, painan tällä hetkellä n. 83kg pituutta 179cm. Tarkoitus oli saada vielä -10kg ja hankkia kauniit lihakset. Nyt tulikin tilanne. Tulin heti ensimmäisestä yrityskierroksesta raskaaksi (IHANAA!!!! OLEN NIIN ONNELLINEN!!!!) mitä en uskonut tapahtuvan, koska en ole enää mikään juuri kaksikymppiä täyttänyt nainen :D Mutta miten saan ajatukseni pois tästä suuresta elämäntaparemontistani. Aijon siis KYLLÄ jatkaa oikein syömistä ja elää terveellisesti ja liikkua, mutta miten kestän mahdollisesti suuremmankin painonnousun näiden 9kk aikana? Tiedän, kuulostaa itsekkäältä, jota se ei ole pohjimmiltaan, tai en ainakaan tarkoita sitä niin. Olen vaan ollut suurimman osan aikuisiästä ylipainoinen ja kun olen saanut sen läskin jo kertaalleen pois niin nyt se alkaakin uudelleen tulemaan pikkuhiljaa takaisin :D Pelottavaa, vaikka tilanne onkin ihan eri. Minä laitan tulevan lapseni kaiken edelle. 15vuoden tupakanpoltonkin lopetin samana päivänä kun plussasin.

Itselläni ensimmäiset ajatukset plussauksen jälkeen olivat tuleva painonnousu ja raskaudenjälkeinen laihduttaminen. Kuitenkin mitä pidemmälle raskaus meni niin jotenkin lihomisen pelko hävisi kokonaan ja osasin vihdoinkin rentoutua. Jotenkin se vauvamaha oli vaan ihan kivannäköinen vaikka kiloja olikin aika paljon enemmän kun ennen raskautta. Synnytyksen jälkeen huomasin jo osastolla, että enhän mä nyt niin kamalan läskiltä näytäkään ja ekan kerran kun vaaálle uskalsin niin eihän se lukema näyttänytkään pahalta :) Ja synnytyksen jälkeen ei ole aikaa edes ajatella itseään juurikaan kun on niin vauvanhoidon lumoissa ;)

En antanut haitata kilojen mitä tuli raskauden aikana.. Nyt kuitenkin kun tuo elämäni aarre on maailmassa niin voi pitää itsestään enemmän huolta.. Hiljaa hyvä tulee.. Enkä sitä kilojen määrää jaksa vieläkää ressata!
Se tippuu si ku tippuu... Se miten naisen kroppa muuttuu raskauden aikana niin on pieni hinta sille kun saa pienen pööpöön syliinsä! :) Ite painoin 82 kiloo ku synnärille menin ja nyt painan 65 kiloo... :)

Niin juuri. Pientä ne raskauskilot on siihen verrattuna mitä ihanaa siitä seuraa ja jos kerran olet noin paljon saanu vuodessa painoa pudotettua, ei samoihin mittoihin pääseminen raskauden jälkeen ole varmasti mikään ongelma :)

Ihanaa ja kiitos kommenteista. Mä oon niin elänyt tän mun elämäntapamuutoksen kanssa että vaikea miettiä miten suuresti se muuttuu ja mullistaa maailman. Ja toistan itseäni , se lapsi menee kaiken tän edelle. Mä rakastan sitä jo nyt vaikka se ei vielä oo ku ökkömönkiäinen mun sisällä ;)

Takaisin