Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ostin tosiaan prismasta sellaisen harmaan vekottimen. Maksoi siellä 12.90. Sitten kuulin myöhemmin siitä "oikeasta" Selättimestä.. se on sitten arvokkaampi. Mut en sit tiiä, onko niillä kuin isoja eroja.. saman ne käsittääkseni tekee ja ihan mainio ollu tuo halpa "selätin".

Ei varmasti toiminnassa ainakaan oo suurta eroa. Tietysti, jos esim. koko on vähän eri, niin se voi vähän siihen liikkeeseen vaikuttaa. Ja sitten toinen on kestävyys, mutta se nyt ei vaikuta liikkeiden tekoon mitenkään. En oo kyllä yhtään halpisversiota testannu, että onko ihan saman tuntuinen käyttää. :) Pääasia kuitenkin, että on hyötyä!

Äää.. Kyllä tää kevät vie niin mennessään. Koko ajan menoa ja reissua.. Hyvä puoli on se, että vihdoinkin tänään paino oli pudonnut 0,5kg!! Eihän tässä ole ku 2kk odoteltu sen tippumista.. Saisiko tuon 4kg pois ennen hääpäivää 19.4 :smiley-angelic001
Aloitin tämän aamun muun perheen nukkuessa 30minsan kuntopyöräilyllä ja sen jälkeen suihkulla. Nyt lähdemme kohti Tamperetta ja palkitsen itseni ottamalla ekaa kertaa elämässäni rakennekynnet, jotka saavat kasvaa pois, kun ei ole varaa huollattaa niitä. Mut ovatpa ainakin kaunistamassa tuona hääpäivänä ja muutenkin piristämässä mieltä painon putoamisen lisäksi :)

mäkii kävin salilla purkamassa äkäilyjä:) ei tosin toivookaa et jaksaisin polkee kuntopyörällä puol tuntii,ei mun polvet kestäis mitenkää.

No niin, eipähän oo turhan helppo haaste tuo beach body challenge. Vatsalihakset huutaa armoa ja huomenna niitä joutuu taas rääkkäämään. Enpähän voi valittaa, ettei tunnu missään. :D Ja sisulla vaan loppuun asti!

mä en tajuu miks mulla ei tuu vatsalihakset kipeeks vaikka miten reenaan.eikai mulla sit niitä oo.

Oon mieki välillä tehny niitä vaikka kuinka paljon eikä oo tuntunu missään. Mutta kun muuttaakin ja tekee vähän eri liikkeillä, niin alkaakin tuntua. Ainakin alkuun. Esim. tuo vatsarutistus ei tunnu missään, jos sen tekee jalat lattialla, mutta jos sen tekee jalat ilmassa (polvista 90 asteen kulmassa), niin johan tuntuu. Ja vähän joka liike tossa haasteessa tuntuu myös keskikropassa. Ainakin nyt vielä tuntuu, mutta saa nähdä, tottuuko noihinkin vai ei. :D

mä oon tehny niitä siellä salilla semmosessa vatsalihaslaitteessa.ton tapasella..
CS-Pro2_PSBE-hero.png

Mie oon kans tollasen tyylisellä tehny niitä joskus salilla. Kyllä ne itselle isoilla vastuksilla tuntui salilla, muttei kyllä seuraavana päivänä enää. Yleensäkin tietty vapailla painoilla saa rankemman treenin kuin laitteilla, mutta laitteilla on ainakin tosi hyvä aloittaa. :) Ehkä pienempi riski tehä liikkeet väärin.

siinähän se just onkii ku isommalla painolla ei pysty tekee ku on liikaa painoo ja kevyemmät on sit niin kevyet et saan tehä toistasataa ja siltikkää ei tunnu missää,missää vaiheessa.luovutan ja tyydyn sulattamaa vaa läskiä.

Heii älkää vahdatko sitä vaakaa liian tarkkaan! Kun tulee lihaksia, niin eihän se paino nyt voikaan tippua kamalasti. :wink Mulla vaihtu just treeniohjelma uuteen, neljä kertaa viikossa tarttee nyt käydä salilla. Alku ainakin lähteny varsin hyvin ja koska oon oppinu jopa nauttiin siitä salilla käymisestä, niin lähden sinne aina mielelläni. :thumright Kyllä huomaa, että lihakset kasvaa ja läski lähtee, kun painotkin nousee jo ihan erilailla, kun alussa. :grin Silti painan nyt suunnilleen 61 kiloo ja kun alotin koko projektin, niin painoin 62 kiloa. Vaakaa en niinkään tuijota vaan sitä peilikuvaa. :happy119

en mäkää sitä painoo kyttää,ei se laske tällä suklaan syömisellä,mut ois kiva jos lihaksissa tuntuis et niitä on ees yritetty tehä.

Ääh, nyt on tullut ihan liikaa herkuteltuu ja kun on karkkia popsinut niin niitä tekee kahta kauheemmin mielikin. Heti maanantaina ruotuun!

mitä sitä maanantaihin oottamaa...
tänään taas salille:) kun on eka käyty isomummolla herkuttelemassa...:p

Siun kannattaa Jäde tehä niitä vatsalihaksia ihan vaan matolla tai sitten sellaisessa laitteessa, jossa vain oma keho vastuksena. Saa paremmin tuntumaan. Jos siis haluat, että tuntuu. :D Noissa laitteissa on sekin, että herkästi saattaa käyttää muitakin lihaksia sitä työtä tekemään, esim. jalkoja, joilla pitää siitä kiinni.

Saa nähdä, joudunko pitämään välipäivän, vaikkei tuossa haasteessa sellaisia ole. On vähän hutera olo vielä. :/

Mulla on menny pikkasen plörinäksi tämä painon pudotus kun oon sairastellu kahteen otteeseen. Nyt alkaa oleen suht. normi olo mutten vielä lähe ulos ettei tuu takas tuo tauti niinku viimeks kävi. Liian aikasin yritin ruveta rehkiin. Sit pääsee sinne uimaankin!

Eikä se tytöt sillä lailla toimi että täällä vaan jutellaan jostain valkosuklaasta ja twikseistä! Tässähän heikkomielisellä on tiukkaa :grin

Takaisin