Treeniryhmä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Misa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie oon koittanut panostaa vähän enemmän aerobiseen. Käyn puntilla nyt 1-2kertaa viikossa ja muuten uimahallissa/lenkillä. Treenit on vaan olleet sellaista sekametelisoppaa muusta elämästä johtuen, että ei ole oikein mitään raportoitavaa. 😅

Viime viikolla saldona spinning ja kaksi salia. Piia Pajunen oli jakanut hyviä ohjeita taas treeneihin ja niitä testatessa penassa meni yli 30kg heittämällä, samaten kyykyssä painoja sai lisätä, kp-soudussa myös... Oli mahtis fiilis, tälle viikkoa sitten yritän saada 2 spinning tunnin lisäksi vielä 2 salia myös.

Vähän erikoinen kysymys, mutta tänään oli vähän sellainen ketutuksenpurkutreeni eli ladoin painoja aina vähän liikaa ja siinähän sitten tuli ähistyä ja puhistua ihan eläimellisesti... Eli treenaatteko koskaan salilla niin kovaa, että teistä lähtee eläimellisiä ääniä treenin lomassa? 😅

Mie saatan toisinaan kirota, äristä ja murahdella kuin tehokkaampikin painonnostaja, mutta olen myös törmännyt tyyppeihin, joista ei lähde ikinä mitään ääntä. 😄

Vähän erikoinen kysymys, mutta tänään oli vähän sellainen ketutuksenpurkutreeni eli ladoin painoja aina vähän liikaa ja siinähän sitten tuli ähistyä ja puhistua ihan eläimellisesti... Eli treenaatteko koskaan salilla niin kovaa, että teistä lähtee eläimellisiä ääniä treenin lomassa? 😅

Mie saatan toisinaan kirota, äristä ja murahdella kuin tehokkaampikin painonnostaja, mutta olen myös törmännyt tyyppeihin, joista ei lähde ikinä mitään ääntä. 😄
Minusta tulee korkeintaan jotain ähkäisyjä tai joku yksittäinen murahdus, jos on jotain maksimipainoja. En tiedä missä välissä ääntelisin enemmän, kun pitää useissa liikkeissä pidättää happea että paineet pysyy jne. eikä oo muutenkaan itelle luontaista. Joskus kyllä vaikka kovan sarjan päätteeksi saattaa joku kirosana tulla, jos on treenikaveri mukana.

Ainoa missä mun tulee tahattomasti äristyä tai ähkittyä on reidenojennuslaite, kun tekee vikat pari mahdottomalta tuntuvaa toistoa 😁

Jos kukaan ei oo kuulemassa niin voin vähän puhista, muutoin pyrin olemaan aika hiljakseen, kun en itsekään välitä oikein sitä muiden ähkimistä kuunnella 🤣

Takaisin