Treeniryhmä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Misa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua vähän jännittää tuleva raskaus (jos meille suinkin vielä kolmas suodaan❣️) juuri treenien kannalta. Pelkään vaikutusta mielialaan jos ei vaikka pääsisi juurikaan tekemään mitään järkeviä treenejä… aiemmat raskaudet on kyllä jonkinlaisen liikunnan sallineet mut toivoisin voivani jatkaa voimaharjoittelua

Täällä on menty hyvin pitkälti viime aikoina vain spinning-pyöräilyn voimin. Tänään sain itseni taas lounastreenille töiden lomassa ja tekihän tuo hyvää, koska istuma/aivotyö. :Eyes:

Täällä taas pitkästä aikaa pääsin treenaamaan lenssukierteen hetkeksi helpotettua, mutta kauhulla odotan joko kohta ollaan taas kipeänä. 🥴

Eilen ensimmäistä kertaa taudin jälkeen hölkäten kuoroon ja takaisin. Ylämäki tuntui kyllä jaloissa ja keuhkoissa, jouduin sen huiputettuani kävelemään pitkään odotellessani happivelan tasaantumista.

Voi että tuntuu jotenkin hyvältä, kun jaksoin lähteä taas jumppaan. Alotin kansalaisopiston kautta sellasen ohjatun kuntosalijumpan ja muutaman kerran käynyt nyt siellä. Vähän jännittää välillä tehdä varsinkin vatsalihaksiin kohdistuvia liikkeitä sekä sektion että avanteen takia, mutta eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa 🙏🏻

image.jpg
Meidän salilla on tämmönen ihana perinne: reippaustarra joka treenistä marraskuun aikana 🤩

Mä sain tuossa kuun alussa positiivisen raskaustestin, ja siitä asti on ollut flunssaa, pissatulehdus ja vielä hiivatulehduskin.🤒🤧🥴 Ootan että paranen ja pääsisin jumppailemaan ja kävelylenkeille. hengästyn aika herkästi mut voi johtua siitäkin että nenä on tukkoinen. Olo on kertakaikkisen vetelä ja vässähtänyt ja mä haaveilin energisestä raskausajasta.Alku ei siltä vaikuta.😅

@Helpsuli ihana käytäntö kyllä😁

@Yrttiteetä tekisi mieli siis ihana, lumisadetta😍 ei täällä vielä. Reipasta! Juoksetko ympäri vuoden?

Mä sain tuossa kuun alussa positiivisen raskaustestin, ja siitä asti on ollut flunssaa, pissatulehdus ja vielä hiivatulehduskin.🤒🤧🥴 Ootan että paranen ja pääsisin jumppailemaan ja kävelylenkeille. hengästyn aika herkästi mut voi johtua siitäkin että nenä on tukkoinen. Olo on kertakaikkisen vetelä ja vässähtänyt ja mä haaveilin energisestä raskausajasta.Alku ei siltä vaikuta.😅

@Helpsuli ihana käytäntö kyllä😁

@Yrttiteetä tekisi mieli siis ihana, lumisadetta😍 ei täällä vielä. Reipasta! Juoksetko ympäri vuoden?
Oaljon onnea raskaudesta! Toivottavasti flunssa helpottaa ja pääsee liikkeelle.

Onnea @Evea ! Ja @Nila , huomasin allekirjoituksesta! 😍

Mulla ei ole itsellä tänne mitään päivitettävää. 🥲 En saa itseäni liikkeelle, väsymys on niin järkyttävä… Lisäksi viikonloput, jolloin olisi aamupäivällä joku mahdollisuus saada itsensä salille asti, menneet päänsäryissä.

Ehkä pian alkaisi energinen toinen kolmannes ja saisi taas salirutiinit pyörimään.

Täällä on flow-jooga vetänyt puoleensa viime aikoina! Pystyisin sitä tekemään kotonakin, jos joskus saisi olla yksin… Taapero ei tykkää, jos äiti yrittää keskittyä omaan tekemiseen, ja hän jaksaa tehdä vain muutaman hetken mukana.

Kiitos @Misa ! :smiling face with heart-eyes: Toivotaan että väsymys kohta helpottaa ja pääset salille!

En ole itsekään päässyt tällä viikolla salille, olisin luultavasti mennyt muuten mutta nyt on joku syysflunssa päällä. Pitää ehkä raahautua loppuviikosta salille jos flunssaoireet yhtään antaa myöden siten että kehtaa, muuten menee 20 viikon treeniputki rikki! Mulla raskaushormonit vaikuttaa mielialaan ja nyt on hankalaa kun ei pääse minkäänlaista treeniä tekemään niin ei voi liikunnalla lääkitä sen suhteen itseään 🥲 Eilen käytiin pienellä kävelyllä miehen kanssa ja mua yskitti ja otti henkeen ja sykkeet oli katossa 🙄

@Evea mäkin haaveilen aktiivisesta raskausajasta. Mua kyllä hirvittää jos tuleekin sellaisia raskausoireita mitkä estää treenaamisen kunhan tästä flunssasta päästään. Toivotaan että toivuttaisiin molemmat nopeasti flunssista ja päästäisiin taas liikkumaan!

Täällä on mennyt ihan mukavasti liikunnan lisääminen takaisin arkeen tuon kestolenssun jäljiltä. Toki on ollut vähän kiireistä, niin varsinaisia treenikertoja on viikkoon tullut nyt vain 2-3, mutta muutoin olen ollut tavallista aktiivisempi arjessa.

Keuhkot piiputtavat vieläkin aerobista harrastaessa, mutta puntilla jaksaa jo ihan hyvin. Huomenna olisi taas punttipäivä, jos vaan ehdin ennen töitä, kun miehelläkin oli jotain työjuttujaan hoidettavana. 🙄

Täällä on mennyt ihan mukavasti liikunnan lisääminen takaisin arkeen tuon kestolenssun jäljiltä. Toki on ollut vähän kiireistä, niin varsinaisia treenikertoja on viikkoon tullut nyt vain 2-3, mutta muutoin olen ollut tavallista aktiivisempi arjessa.

Keuhkot piiputtavat vieläkin aerobista harrastaessa, mutta puntilla jaksaa jo ihan hyvin. Huomenna olisi taas punttipäivä, jos vaan ehdin ennen töitä, kun miehelläkin oli jotain työjuttujaan hoidettavana. 🙄
Mietin tässä itse että kuinka lieväksi flunssaoireiden pitää mennä että uskaltaa alkaa treenata. Sairastelen yleensä ottaen todella harvoin, en edes joka vuosi. Nyt oon himmaillut koko marraskuun, eli siitä asti kun flunssailu alkoi. Parempi kai tietysti ettei kiirehdi. Tässä samalla toinen käsi saa lepoa, mulla on joku rasitusvamma ollut kesästä asti ja esim hauiskäännöt ja vipunostot ei onnistu🤨 mutta esim penkki ja mave ihan hyvin.

Mietin tässä itse että kuinka lieväksi flunssaoireiden pitää mennä että uskaltaa alkaa treenata. Sairastelen yleensä ottaen todella harvoin, en edes joka vuosi. Nyt oon himmaillut koko marraskuun, eli siitä asti kun flunssailu alkoi. Parempi kai tietysti ettei kiirehdi. Tässä samalla toinen käsi saa lepoa, mulla on joku rasitusvamma ollut kesästä asti ja esim hauiskäännöt ja vipunostot ei onnistu🤨 mutta esim penkki ja mave ihan hyvin.
Mie oon yleensä odottanut, että flunssa menee kunnolla ohi. Mutta miulla on astma mikä oireilee aina flunssassa ja yritän pitää tulehduksen kurissa.

Nuorempana saatoin helposti lähteä vielä lenssuisena lenkille, mutta nykyään se kostautuu. 😅 Ei enää vanhan kroppa kestä ja saa kaikki jälkitaudit. 🙈😂

Takaisin