Täysimittainen hyrox ei itseäni ajatuksena kauheasti puhuttele, mutta konsepti kyllä lyhyemmässä muodossa esim. juuri tuollaisen tunnin muodossa olisi kiva kokeilla.
Itse harrastan siis nimenomaan toiminnallista harjoittelua, mutta lähiaikoina minua ei ole yhtään innostanut tehdä korkean sykkeen treenejä, joissa on noita hankalampia voimistelujuttuja tai oikeastaan edes painonnostoa, vaan olen lähinnä treenannut niitä erikseen.
Luulisin, että hyroxissakin varmasti avainasioita on kyky tahdittaa omaa liikkumista niin, että pysyy mieli tehtävässä, mutta ettei lähde liian kovaa. Oliko tuo tunti sellainen, että pyyhit itselläsi lattiaa sen jälkeen, vai millainen fiilis siitä jäi?
Omien treenien suhteen on jo vähän sellaista kriisinpoikasta, kun olen suhteellisen alussa raskaana noin viikolla 11 ja tiedän, että treenin fokusta tulee myöhemmässä vaiheessa muuttaa niistä itselle kaikista mieluisimmista jutuista kauemmaksi.
Kuitenkin tavoitteena on pitää ainakin tiukasta rengas-muscle upista kiinni niin pitkään kuin ikinä voin (haaveilen, että yläkropan voima riittäisi yksittäisiin toistoihin koko raskauden keston ajan

) ja tehdä tanko-muscle upeja niin pitkään kun se tuntuu hyvältä. Tajuan kuitenkin, että jälkimmäinen pitää kyllä jättää pois varmaan aivan viimeistään puolivälin tiimoilla. Koen tästä jo valmiiksi hirveää luopumisen tuskaa, kun on ison työn noiden taitojen opetteluun tehnyt. Haluan suhtautua järjellä treenaamiseen, mutta samalla liikuntaan ja raskauteen liittyy myös paljon pelonlietsomista ja ennakkoasenteita, joten sen tasapainon etsiminen tuntuu hankalalta. Onneksi vielä kun raskaus ei näy eikä oikeastaan tunnu, niin juuri nyt voi jatkaa normaalisti.