Treeniryhmä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Misa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Misa siis tommonen liikkumaton ilma on karsee paikka hikoilla, pystyn täysin samaistumaan inhofiiliksiin 🤣🤣 ulkona hikoilu ei haittaa läheskään samalla mitalla, välttis edes huomaa sitä. Mut jossain seisovassa sisäilmassa, ni argh 🥵😂

Me käytiin pyöräilemässä lapset takana istuimissa. 18 kilsan lenkki. Ens kerralla vois muistaa syödä (hiilariakin) ennen vastaavaa urheilua, ni ei olis reidet yhtä tyhjät 😅 oli aika tiukkaa ylämäissä yrittää repiä tehoja tyhjästä 🥵

Vielä vuorokaudella siirtyi salitreeni, kun ajatus ylihikisestä olosta vaan inhotti niin 😩 Mutta nyt kävin. Ja oli kyllä kurjaa. 🤣 Hikoilu (siis äärimmäinen) vaan inhottaa mua liikaa 😅 Melkein litimärkänä sai treenata, kun ilmanvaihto salilla on olematon.

Mutta tulipa vihdoinkin käytyä, ja nyt jälkikäteen on hyvä olo. 😊
Meidän salilla on hyvä ilmastointi, joten on ihan kiva käydä treenaamassa, pääsee pois helteestä. Parasta on käydä salillla ja siitä suoraan uimaan! 😍

Oli kyllä eilen sysihuonot treenit eilen. Lämppien lisäksi teinkin sitten vain RDL:n ja penkin. Tekemättä jäi mm. oikea mave, kun vaan itketti ja suututti. Ai mitkä hormoonit sekaisin 😅 menkat oli siis jo loppusuoralla, mutta näköjään edelleen se koko menkka-aika on ihan samanlaista sumua ja tuskaa kuin ennenkin. Kroppakin ihan turvoksissa vielä. Ensi viikolla josko sitten taas tekisi paremmin tulosta 😶‍🌫️ viime viikolla jäi menkkojen alun takia kyykkytreeni vallan tekemättäkin, kun nää oli tällä kertaa senpäiväiset teurastukset, että paraskin vastavaihdettu tampooni olis varmaan ekojen kyykkäysten jälkeen vuotanut ohi. (Liityin näiden menkkojen myötä kuukuppikuntaan 🤣 mut sain sen haetuksi apteekista vasta vikoiksi päiviksi).

Mut ettei ihan oo pelkkää valitusta multa, niin pakko lisätä, että treeni on tuonut pakaraan kaivattua pyöreyttä jo näinkin pian! 😊 ja varmaan myös muihin lihaksiin, vaikkei niitä samallalailla tuijotakaan. Ennen puntin aloitusta mulla oli vähän neliömäiset / latistuneet pakarat kehonpainojumpasta huolimatta (sellaiset "imetyspakarat" kun istunut vain tissittämässä ja lihakset nukkuu), mutta nyt nää rdl:t mavet ja kyykyt on herätellyt lihakset unesta ja ilman treeninjälkeistä pumppiakin on pyrstölihakset mukavamman näköiset 🤩

@litranmitta kyllä se vaan tuo ryhtiä kroppaan, kun pitää lihaksista huolta. 😊 Miulla on alkanut sekästä erottumaan lihaksia. Ihan yllätyin yksi päivä, kun huomasin peilistä, että sieltä läskin seasta pilkistää ihan erilaista pattia. 😂😅

Täällä on ollut vähän univaikeuksia, mutta olen yrittänyt pitää treenaamisesta kuitenkin kiinni. Eilen oli uimahallipäivä ja kävin pienellä kävelyllä (joka kyllä muuttui enemmänkin pieneksi sienireissuksi kuin sykettä kohottavaksi kävelyksi😅). Tänään menen salille.

@litranmitta mahtavaa, että tulosta jo näkyy! 😍👏 Sun viestin myötä tuli ihan treenikateus ja oma motivaatipulakin vähän hellitti 😁

Ei siis ole yhtään huvittanut nyt salitreeni. Mutta nyt kävin! Mave, bulgarialaiset, vatsalihaspenkki, reiden loitontajat ja lähentäjät + hauikset taljassa. Ja yksi sarja kulmasoutua. Olkapääystävällisellä linjalla vielä jatkan nyt, kun ei olka ole täysin kunnossa vieläkään. 😩 Meinasin jo vähän silti penkata kevyesti, mutta onneksi joku ehti siihen ennen mua, niin sain lisää harkinta-aikaa. Toissapäivän fyssariaika peruuntui, ja sain uuden ajan ensi viikon perjantaille. Sovin itseni kanssa että voin edellisenä päivänä vähän penkata. Jos olkapää ottaa taas itseensä, niin onpahan helpompi näyttää sitten fyssarilla että mihin sattuu 😅

Bulgarialaiset tuntui tänään kyllä jotenkin erityisen brutaalilta 😮‍💨 Mutta jälkeenpäin taas hyvä fiilis! Jos nyt saisi tän taas 2 x viikko rutiiniksi. 😊

Täällä treenit pyörii ihan kivasti! Mulla oli useamman viikon tauko kyykystä ja mavestakin kun annoin vaan polvelle lepoa. Tulipahan tehtyä penkkiä enemmän. Ostin myös MSM- kapseleita ja polvi tuntuu aika hyvältä. Tällä viikolla tein jo kyykky/muun jalkatreenin ja maveakin eilen. Tänään olin vähän kuuden jälkeen aamulla salilla että ehdin ennen töitä ja ai että oli hyvä startti päivään vaikka ehdin vain puolen tunnin pikatreenin tekemään. Kun pitää minimaaliset tauot niin ehti tuossakin penkkisarjat, pystypunnerrukset, kulmasoudut ja vähän vatsoja 😂 mäkin oon täällä kesän aikana tajunnut että mähän alan näyttää jo ihan peilistäkin siltä että salilla on joskus tullut käytyä ja sekös hellii itsetuntoa! Varsinkin juurikin tuo pepun palaaminen kuvioihin lämmittää mieltä. Tai oikeasti oon kaikista eniten innoissani latsien ja olkapäiden näkymisestä😅 Suunnittelin nyt että koetan nostaa punttikerrat kolmesta neljään kun intoa riittää ja jäi tosiaan se juoksuohjelma silloin polven rustovaurion takia kesken.

Täällä huonot unet taas verottaneet parasta terää, mutta olen taas saanut silti painoja nostettua sinne missä olivat parhaillaan. Mavessa pidän edelleen 60kg, mutta olen nostanut toistomääriä. Sitten taas esimerkiksi ylätaljaan olen nostanut sarjapainot takaisin 45-50kg.

Tänään oli kunnon rintatreeni ja tein sen pitkästä aikaa kokonaan käsipainoilla! Oli mukavaa vaihtelua, kun viime aikoina olen tehnyt useammin tangolla, prässissä ja taljassa.

Kiitos kehuista ja kannustuksista 🥰 @Misa kiva antaa treenimotivaatiota takaisinpäin, kun niin monesti oon itse saanut intoa tehdä tai ideoita omaan tekemiseen sun treenikertomusten jälkeen 😍

Eilinen hyvä treenipäivä tarkottikin valvomista tälle yötä, joten sama se vielä kirjoitella 😵‍💫 Kulki siis aivan mielettömän kevyesti. Kyykyllä alotin 55 kilolla kaseja. Suosikkiliikkeenä se pisti tukkoisuudet kaikkoamaan. Sen sarjatauoilla tein yhden käden kulmasoutua. Niiden jälkeen pystypunnerrusta, joiden jälkeen päätin vielä huhkia keskiviikkona skipatut mavet. Kuutta toistoa piti tehdä 60 kilolla, mut teinkin samalla vaivalla kaseja kun oli kevyttä 😂 ja semmoinen olo että varastoon jäi vaikka kuinka vielä voimaa! Nyt meen ottaa kyllä vielä jonkun pienen syntisen yöpalan ja koitan josko pikkuinen hiilarihaukkaus auttais saamaan vihdoin unen päästä kiinni - äänikirja saatika puolison kuorsauksen, tuhinan ja unissapuhumisen kuuntelu kun ei oo vielä nukuttanut 🤣

@Pilkki24 toivottavasti uniongelmat helpottaisivat pian! Rintatreeni kuulostaa ihanalta 🥹

@litranmitta taas kuulostaa mahtavalta sun treeni! Toki ikävää että vaikutti uniin 😔

Siis tää ryhmä on ihan mun lemppari! 🥰 Motivoitte mua niin usein, ja tiedätte niin paljon, aina kun kyselen ja tuskailen täällä jotain niin saan heti mahtavia neuvoja ❤️

Tänään viikon toka treeni, hiukan alakroppapainotteisella linjalla jatkaen. Lantionnostot, kulmasoutu laitteessa, jalkaprässi, ojentajat ja pakarapotkut taljassa + polven ojennukset. Vähän progressiota kaikessa viime kertaiseen, muttei mitään all-time-enkkaa. Jalkaprässissä ollaan kyllä ihan lähellä! Tänään 120kg + tuntematon kelkan paino (todnäk 40kg, jolloin yhteispaino 160kg, ja mun enkka on 163kg 😊 työsarjoissa siis, mitään ykkösmaksimeja en ole testaillut). Mukavaa kun polvi kestää tätä, vaikka normikyykyt ei vielä menekään. Säännöllisesti niitäkin silti aina vähän testailen.

Kokeilin vähän hackiakin polvenojennuslaitteen vapautumista odotellessa, ja ainakin ilman lisäpainoa polvi kesti sitä! Joku kerta (eli ensi kerralla 🤣) voisi tehdä ihan kunnon hack-setin ja katsoa miten polven käy 😁

Kannatti taas käydä. Koko päivän ollut jotenkin tympeä ja kärttyinen olo, johon kunnon treeni taas kerran auttoi ✨☺️

@Misa hyvältä kuulostaa sun treeni! Toi on niiin totta että päivän saa kyllä säännönmukaisesti aina paremmaksi kun lähtee jumpalle ☀️ se on kyllä melkein mielenterveydelle tärkeämpää kuin kropalle jos se on mahdollista 🤭

mäki käyn täällä vähintään lukemassa kaikki viestit !

Pääsin eilen salille kun käly hoiti lapsia, oltiin molemmat mäkkitalkooleskiä viikonloppu niin jaettiin vähä lastenhoitovastuita. 😍 tein kyykkyä, noita pakarapotkuja, ylätaljaa, polvennostovatsoja roikkuen ja hauiskääntöä ez-tangolla. Teki niin hyvää kun ensin oli kohottanut vähän verenpaineita päikkäriaikaan nukutusyrityksissä. Sain myös pakarat mukavasti kipeiksi kun nostin kyykkysarjapainoja 55 kiloon tauon jälkeen, tein vähän syvempiä kyykkyjä ja tuossa potkuhommassa pidempiä sarjoja ja vähän himmasin lisää negatiivisissa.

Tykkäisin kyllä mäkkitalkoistakin, aika vähän on viime aikoina ollut roskaruokaa listalla! 😂
Mie tein juuri äsken huonon valinnan, kun olen ollut koko päivän syömättä ja hain kebabin ranskalaisilla. 🙈 Tuli huono olo.😅

Edit. Tuli niin huono olo, että ainakin puolet ranuista ui nyt viemärissä.🤮
Eli en suosittele mäkkitalkoita. 🙈

Muokattu viimeksi:
Mie tein juuri äsken huonon valinnan, kun olen ollut koko päivän syömättä ja hain kebabin ranskalaisilla. 🙈 Tuli huono olo.😅

Edit. Tuli niin huono olo, että ainakin puolet ranuista ui nyt viemärissä.🤮
Eli en suosittele mäkkitalkoita. 🙈
Voi ei 🤢 tsemppiä 🙏🏽

Kauhee mäkkärihimo tuli, ja sitten meni melkein saman tien, kun luin mitä @Pilkki24 kävi 😩

Ruokajutuista: vähän on tullut viimeisten viikkojen aikana varmaan painoa, kun tullut syötyä aika vapautuneesti, ja huomaan vaatteissakin lievää kiristystä. En halua nyt käydä vaa’alla mutta katoin mittanauhalla että pari senttiä tullut lantiolle ja reisiin loppukevääseen verrattuna, muttei kuitenkaan mitään vyötärölle. Joten olkoot näin. 😁 Mutta täytyy kyllä vähän yrittää taas kiinnittää tarkempaa huomiota ruoka-asioihin, ettei kaikki kilot hiivi hitaasti takaisin. En enää millään jaksaisi koko urakkaa uudelleen. 😮‍💨

Tänään aikainen aamutreeni! Ensin ei kyllä taas yhtään huvittanut, mutta en saanut enää uudelleen unta (taaskaan) joten lopulta nousin ja lähdin liikkeelle. Eniten olisi ärsyttänyt turhan takia herätä 5:30 ja pyöriskellä hereillä sängyssä seiskaan asti 🥱

Tänään siis hack-kyykyt, penkki, bulgarialaiset, vatsat ja reiden loitontajat + lähentäjät. Hack on kyllä ihan kauhea 🤣 Ja kun sitten tein bulgarialaisia, niin mietin kyllä hetken siinä elämänvalintojani. Nyt tuntuu jaloissa että on tehty. Hyvällä tavalla. 😊 Polvikin voi hyvin!

Penkkaus oli ihanaa, mutta voimaa on tässä tauon aikana vähän lähtenyt. Se tietty oli ihan odotettua. Tein pari sarjaa pienemmillä painoilla ja 30 kilolla meni 6. (ennen taukoa taisi mennä 12) Nyt jälkikäteen ollut pientä tuntemusta olkapäässä, muttei vielä mitään isompaa. Eilen särki ihan ilman syytä enemmänkin 🤷‍♀️ Odotan kyllä perjantain fyssaria, että oisko sillä jotain ideoita, mitä tuon kanssa pitäisi tehdä. Toivon että penkkipunnerruksen voisi edes jollain tasolla ottaa jo takaisin ohjelmaan, ettei tarvitsisi jatkaa olkapään täyslevolla, kun se ei tunnu edes kovin paljon auttaneen tässä kuluneiden viikkojen aikana.

Takaisin