Helmi-mamma
Oman äänensä löytänyt
Mä olen käynyt salilla ennen raskautta 2-3krt / vkossa ja samalla määrällä ajattelin jatkaa aina sinne asti, kun masu alkaa tulla tielle. Tietenkin tuntemusten mukaan. Oon tehnyt aikaisemmin myös paljon kotijumppia ja niillä korvaan salikäynnit sitten, kun salilla oleilu ei tunnu enää hyvältä :-D Kotona jumppailua on helppo säädellä omien olojen mukaan ja netistä löytyy paljon videoita raskaana olevillekin
Mun neuvolatäti suositteli jättämään kovasykkeiset treenit vähemmälle, mitä pidemmälle raskautta mennään, koska silloin vauvan hapensaanti vaikeutuu, kun se joutuu jakamaan kaiken puuskuttavan mammansa kanssa.
Lenkkeilyä koiran kanssa ja hölkkäilyä aion jatkaa fiiliksen mukaan sitäkin. Viime aikoina on tosin ollut aika turvonnut ja painava olo, jolloin jopa kävely on tuntunut sementissä tarpomiselta :-D Toivotaan, että se tästä kevenee!
Mun neuvolatäti suositteli jättämään kovasykkeiset treenit vähemmälle, mitä pidemmälle raskautta mennään, koska silloin vauvan hapensaanti vaikeutuu, kun se joutuu jakamaan kaiken puuskuttavan mammansa kanssa.
Lenkkeilyä koiran kanssa ja hölkkäilyä aion jatkaa fiiliksen mukaan sitäkin. Viime aikoina on tosin ollut aika turvonnut ja painava olo, jolloin jopa kävely on tuntunut sementissä tarpomiselta :-D Toivotaan, että se tästä kevenee!