Treeni ja raskaus

Välil tulee alaselkä kipeeks ku ollu koiran kaa lenkil ja välil jomottaa alavatsaanki mut ei niin paljo et jättäisin lenkil kesken ja sit ku toi alaselkä on kipee niin seisominenki tekee pahaa mut siihen on jotenkin auttanu venyttely. Mut välil se alaselkä on kipee vaikken ois ees tehny mitää
 
Jee jee, viimeinkin on alkanut taas liikunta maistumaan. :p
Kävelylenkeillä olen käynyt silloin tällöin (tunnin lenkin vielä jaksaa, mutta 1,5h lenkistä tuli jo lonkat ja alaselkä vähän kipeeksi).
Lisäksi oon käynyt frisbeegolffaamassa ja pari kertaa lihaskuntotreeneissäkin (kahvakuulaa/toiminnallista ja kuntosalia). Eilen tuli käytyä myös pitkästä aikaa joogassa. Ja kiva juttu, kun ohjaajakin on raskaana, niin voi häneltä ottaa mallia mitä voi ja ei voi tehdä. :joyful:

Juuri tuli ostettua 6 viikon kortti kuntosalillekin, joten ainakin sen ajan pitäis yrittää käydä aktiivisemmin, ettei mene rahat hukkaan. :grin

Vähän mietityttää, että mitä kaikkee sitä uskaltaa oikein tehdä ja kuinka pitkään mahallaan uskaltaa vielä makoilla (vielä oon pystynyt jotenkin olemaan, hieronnassakin makoilen vielä mahallaan tyyny lantion alla)...
 
Mä jouduin tänää ekaa kertaa himmailee salilla - taljan kanssa. Huomenna olis prässipäivä joten saa nähdä kuinka käy. Salia en lopeta vaikka mikä olis! Se on mun henkireikä - mun omaa aikaa 4-5 x viikossa ♡ ukko sanokin et varmaan käyn vetäsee reenin vielä ennen synnytystäkin :D tai menee vedet salilla :D :D
 
Takaisin
Top