Eilen meillä oli neuvola ja rokotuksia tuli rota ja se MPR-piikki. Juho ei ollut mitään muuta, kuin ehkä hiukka normaalia väsyneempi eilen. Tänään käytiin ostoksilla ja mentiin ravintolaan syömään. Syötin Juholle kana-vihannessosetta, jota olin ottanut mukaan evääksi. Poika yski välillä, mutta söi kuitenkin ihan hyvällä ruokahalulla kunnes...alkoi oksentaa[:'(]. Mulle iski hätä, kun sitä oksennusta tuli ja tuli, nostin äkkiä pojan pystympään asentoon rattaissa. Onneks oli äitiyspakkauksen ruokalappu yllä, kun siinä on se kaukalo. Se tuli nimittäin melkein täyteen sitä yrjöä [&:]. Tuntui että se oksennus kesti ikuisuuksia ja pelkäsin jo, et poika tukehtuu [&o].
Juho ei päivällä vaikuttanut mitenkään kipeeltä, kun oltiin kaupoilla lukuunottamatta tota oksennusepisodia. Syötin hänelle jonkin aikaa sen oksun jälkeen purkillisen hedelmäsosetta ja se pysyi sisällä ihan hyvin. Ihan normisti poika kävi sitten päiväunille rattaisiin ja kierreltiin kauppoja. Kotimatkalla hihkui autossa hereillä, mutta tyytyväisenä [:)].
Nyt sitten iltaa kohti muuttui poika itkuiseksi. Ensin ei meinannut iltapuuro kelvata millään, suostui lopulta syömään kun sai istua isin sylissä [8|] ja minä syötin. Lämpöä oli otsakuumemittarin mukaan noin 38 astetta, se pirun mittari antaa joka kerralla eri tuloksen [:@]. Juho menikin jo sitten ennen kahdeksaa yöunille, oli niin väsyneen oloinen.
Nyt tietty huolettaa, että vauva alkaa oksentamaan unissaan [&o]. Taitaa tulla levoton yö, sen verran säikäytti tuo oksennus et varmaan hyppään tarkastamassa vähän väliä et kaikki on kunnossa. En kyllä löytänyt noitten rokotusten haittavaikutuksista, et kumpikaan aiheuttas oksennusta...