Toukomussujen vauva-arkea

Ikävä kuulla Mimmu86 [:(] Ei oo kyllä kiva ku pientä nyt kiusataan ihan tosissaan [:'(]
Mut parempi se on tehdä kaikki mahdolliset toimenpiteet ja tuskin ne lääkärit mitään turhan takia tekee.
Kaikella on varmasti syynsä.. Voimia teille kovasti!!

Voi itku Mimmu!!!
Pelkäsinkin tulla tänne kuulumisia lukemaan. On sulla kuitenkin sellainen sankaripoika kun kaikista näistä selviää!

Joa ei sit tule torstain tapaamiseen eikä varmaan uimaankaan lauantaina.

Woimahalit koko perheelle!

Niin siitä piti viel kertoo et meidän Nelli aloitti sit ihka oikeat työt tänään.
Menin käymään töissä ja ne halus sit Nelliä vauvanvaatekuvauksiin.
Kuvattiin Nellin päällä 3 vaatteet ja hienosti meni.

Nyt sit täytyy käydä verotoimistosta hakemas Nellille verokortti.
On tää hassua et Nelli 4,5kk ja sillä jo oma passi ja se tienaa rahaa.[:D]
Nyt viimeistään avattava Nellille se oma tili, palkka saa mennä Nellille säästöön.

Kiitos!

Onneksi Joa ei itse näistä osaa murehtia tai pelätä eikä vielä sen kummemmin ymmärrä mitä tapahtuu. Että toisaalta nämä jutut vielä kun Joa ei niistä isompana mitään muista...vaikka onkin karua kun noin pientä jatkuvasti nukutetaan syystä jos toisesta [&o]
Mutta joo torstai jää väliin ja lauantai varmasti myös, se nyt varmistuu torstaina että miten noi uimiset. Tänään käydään neuvolassa mittauksissa taas ja sen jälkeen selviää että monelta operoidaan. Kiva pitää taas toista ilman ruokaa [:@] Onneksi tällä kertaa ei ole kuin Joan lisäksi yksi lapsi niin ei pitäisi yhtä paljon myöhästyä aikataulut kuin viimeksi. Ja nyt joudun menee ekaa kertaa yksin Joan kanssa kun mies ei oikein voi olla enää pois töistä. Oli silloin sen yhden perjantain ja nyt maanantain kun toi silmä alko oireilemaan...Onneksi pitäis olla lyhyt juttu kuitenkin...

No mutta Nelli on niin hurmaava neiti etten yhtään ihmettele. Tuokin sun avatar kuva on niin valloittava!! <3 Onnea Nellille!! [:)]

Nonii... Meiän Max sai nyt sit tän mun räkätaudin[:o].. Onnex kuumetta ei ole mut on ihan tukkonen.
Kertoisitteko mulle mistä mä saan niitä suolatippoja mitä jotkut teistä on käyttäny tukkoseen nenään ja on helpottanu hyvin???! Vai tehdäänkö se liuos ite?? Miten niitä käytetään?
Sairaalassa Maxille niitä laitettiin mut enpä sieltä silloin älynny kysyä neuvoa...

Ihan apteekista saa ja ymmärtääkseni niitä saa pullossa tai valmiissa kerta-annospipeteissä. Pari tippaa tukkoiseen sieraimeen ja hetken päästä voi koittaa taas niistää jos vaikka irtoaisi helpommin. Meillä ainakin pelannut tosi hyvin.

tännekkin on rantautunut räkätauti sitten [:@] Ei Janikallakaan vielä ainakaan kuumetta oo mutta nenä ihan tukossa. Kävin aikasemmin ostamassa jo varmuuden varalle noita suolatippoja.

Meidän neidilläkin on jo jonkin aikaa nenä ollut tukkoinen ja vuotanut. Varsinkin aamuisin saa laittaa niitä keittosuolatippoja ja imaista sitkaat räät oikein kunnolla Nenäfriidalla. Se on meilläkin toiminut hyvin, tuo pikkuniistäjä sen sijaan on ollut aika onneton kapistus. Vaikka saa tossa näsfriidassakin aika tosissaan imeä, että räät lähtee [:D]

Meillä onneks ei oo toi räkätauti sen kummemmin vaivannu, mitä nyt oli pientä tukkosuutta sillonku ite olin kovassa kuumeessa.
Mut muuten sit ollaan kitisty jo neljättä päivää.. aamulla hyväntuulinen, mut ekojen päikkäreiden jälkeen hetkeäkään voi ittekseen olla. Sit on ku naantalin aurinko kun leikkii ja touhuaa yhdessä. Olis vaan kiva että vois vaikka hetkisen neiti ittekseen viihtyä. Meillä taitaa olla niin, että aamut ja illat on parasta aikaa, ja päivällä sit kitinää ja kätinää vähän väliä [8|] No, ei voi olettakkaan, että toinen olis jatkuvasti hyvällä tuulella [:)]

Riinu: Minusta tuntuu, että meillä ainaki on menossa nyt joku kausi, ettei jätkä viihy juuri hetkeäkään yksinään!

Mie olen ainankin lukenut tosi monesta eri paikasta, että tässä 5kk hujakoilla tulee sellanen vaihe ettei sitä omaa ihanaa äitiä olis yhtään kiva päästää hetkeksikään silmistään [;)] Meillä on just tällästä. Herra on itse tyytyväisyys ja hymyä vaan, mutta jos vaikka vilahdan nopsaan keittiöön tms, niin hirmu itku [:D]

Mulla kävi tänään pari kaveria kylässä ja herranjumala,kun iisa vierasti niitä [8|] Aluks katteli vaan,että ketä meille tuli ja sitten kun annoin kummitätin syliin ja siinä vähän aikaa oli nii jo meni alahuuli mutruun ja alkoi itkeä taas ihan hysteerisesti.Ei meinaan heti rauhottunut siinä. Päiväunia tosi huonosti tänää nukkunut. Aamulenkillä semmosen tunnin verran,aijemmin päivällä n.30min ja sitten kun ne mun kaverit oli niin nukahti varmaan 15minuutiksi. Ja heräs siksi kun toinen niistä oli aika kovaääninen..hyvin söi kuitenkin iltapuuronsa ja joi maitonsa,kunnes alko kiukuttaa ja itkettää taas,nukahti 19.30.

Meillä onnex näyttäs menevän ohi toi Maxin nuha... On ollu jo tänää paljo parempi. Osansa on varmaa tolla suolaliuoksella, se tehoaa tosi nopeesti. Laitoin sen sänkyynki korotuksen päänpuolelle ni ei mene nukkuessaan niin tukkoon. Se on tosi hyvä nyt. Nukkui jo tänää yhet päikkärit ulkona... Laitoin varmaa tuplasti niin paljo päälle ku normaalisti[;)]...

Tiia, tuli mieleen et ku Eetu on viikot poissa nii etkö vois joku kerta jäädä toho teiän äitille yöksi?? Silloin ois ainaki aikaa tavata ja vaihtaa kunnolla kuulumisia... Mennä vaikka aamukävelylle[:D]..

Olen äiskälle sanonu,että voitais joku kerta tulla yöksi sinne,mutta tuota en tullut ajatelleeks ollenkaan [:)] Sehän on hyvä idea! Mennää toki. Täytyy vaan kattella,että milloin olis sopiva :)

Takaisin