Toukomussujen vauva-arkea

[8|] Mihin meijän Tiiuska on kadonnu? Viime kuun puolella kirjottanu viimeks [:o] oisko johonkin lomalle lähteny? [8|]

Niinpä. Mä olen jo vähän aikaa miettinyt et kun ei ole mitään kuulunut.
Onko Kerttulilla tietoa kun olette enemmän tekemisissä?

Mäkin mietin eilen, että mihinkä Tiiaa on kadonnu [8|] Tulin siihen tulokseen, että varmaanki
jossain reissun päällä [:)]

Pojalle kädet ovat maistuneet synnäriltä saakka, mutta nyt malttaa katellakkin niitä ennenkuin pistää suuhun :) Kovin potkiskelee ja huitoo käsillään makuuasennossa. Treenailee kovin six-packkia lattialla ollessaan kun suoristaa ja koukistaa jalkojaan ilmassa :)

Eilen tultiin 2kk päivän kunniaksi mahalta selälleen :) Painovoimahan siinä suurimman osan tekee mutta siitähän se lähtee kun saa liikeharjoitusta vaikka sitten vahingossa. Kovin pitelee päätä ylhäällä lattiallakin ollessaan. Yllättävän nopeasti tuo ipana kehittyy, kohta ei oo enää sylivauva..

Syljen eritys on myös lisääntyny, toivottavasti ei vielä hampaita pukkaa :)

Oon ihmetelly ite ihan samaa, että missäs Tiia on?? En oo kuullu siitä mitää monee aikaa.. Sen piti ottaa yhteyttä viikko aitte mut ei kuulunu.. En kyl kuullu et ois reissuu lähteny.
Laitanpas hänelle s.postia!!

Tiiaa pelottelee meitä kun menee katoamaan noin vain [:D][:D]

huh huh olipa taas yö [&:] söin toissa päivänä nacho ballseja ja marjapiirakkaa missä oli maitoa ja eilen illalla huudettiin kaksi tuntia [:(] sitten aamu yöstä alkoi kitinä, ei varsinaista itkua, mutta kitinää. nyt aamusta huudettiin sitten vielä tunti, äsken sain rauhottumaan [&o] saiskohan nukuttua jotkut päikkärit tänään, väsyttää niin vietävästi [:(]

jaksamisia inxu! täytyy ottaa tapaaminen uudestaan joku toinen kerta että tekin pääsette paikalle [:)]

Nyt muuten lähtee hiusta....kellään muulla samaa? Onneks nyt on mistä lähteäkin mut aika karua.

Miulla lähtee kanssa hiuksia ihan törkeen paljon!!! Tänään just kirjotin facebookkiin että pitää vissiin alkaa googletella että mistä löytyis peruukkikauppoja kun tätä menoa tässä tulee kaljuksi [:D] Näitä irtoaa ihan tukottain ja niitä on IHAN joka paikassa, pahempia kuin koiran karvat... Kyllähän sen tiesi jo raskausaikana, että noin 3kk synnytyksestä se alkaa, mutta silti aika karua.

Meillä saatiin keskiviikkona neuvolassa rokotukset (rota, jäykkis, tutkimusrokote). Rokotuspäivä oli ihan kamala. Eemeli kitisi ja känisi ihan koko ajan. Noin 4h rokotuksesta poika muuttui tulikuumaksi ja sai ihan hurjan kipuitku kohtauksen. Mie menin ihan paniikkiin ja mies kaahasi apteekkiin hakemaan suppoja. Onneksi se kipukohtaus meni ohi. En tiedä liittyykö rokotukseen vai siihen, että poitsu on kakannut viimeeksi tiistaina, mutta tosiaan tuota käninää ja kitinää on edelleen ihan koko ajan kun Eemeli on hereillä. Tosi rasittavaa kuunneltavaa! Luojan kiitos mies on vielä lomalla, yksin en jaksaisi.... Tiedän että tuon ikänen voi kakata kymmenen kertaa päivässä taikka sitten joka 10s päivä, kaikki ihan normaalia jos ei vaivaa ole, mutta kun miusta tuntuu että tuo yrittää koko ajan kuitenkin pusertaa jotain? Naama punasena punnertaa menemään, eikä saa aikaseksi muuta kun pierun!

Mulla ei kuiten ainakaan vielä ole tukkaa lähteny ja kynnetki voi edelleen hyvin. Onnillaki vihdoin toimii vatta, ko alettiin luumusosetta syöttään, ja tykkäs kyllä :).

Mulla ei lähde tukkaa ja kynnetkin on paremmat, kuin ikinä. Piti leikata ne, kun alkoivat jo haitata pylleröisen pesussa. Olisivat vaan kasvaneet ja kasvaneet ilman lohkeilua ja liuskoittumista 

Mullakin on jännä kyllä kynnet hyvässä kunnossa vaikka ollu rakennekynnet. Just niitä kasvattelen ulos kun tarvii niitä piilolinssejä alkaa itse laittamaan. Mut hiuksia putoilee ihan kunnon tukkoina välillä. Mut on näköjään uuttakin. Huomasin vaan aamulla et otsalla hirvee määrä lyhyempää hiusta pystyssä [:D] Kampaaja sanoi että se hiustenlähtö alkaa joko sillon 3kk synnytyksestä tai sitten kun lopettaa imettämisen jos on lähteäkseenkään ollenkaan. Kaikilla kun ei lähde [:)]

EevaLiisa: meillä syödään säännöllisesti 2xpäivässä maidon seassa mallasuutetta ja auttaa kyllä... Meilläki poika pusers naama punasena eikä mitää tullu ulos muuta ku ilmaa. Kokeile ihmeessä.. Ei maksakkaa paljo mitää (6€/plo) ja saa kitinä-rauhan[;)]!

Kerttuli kiitti vinkistä! Saako tuota mallasuutetta ihan taviskaupasta vai apteekista vai mistä? Pitää heti kyllä päästä sitä ostamaan, niin saadaan taas massu toimimaan ja kitinät seis [;)]

Meillä alotettiin luumusoseen antaminen. En nyt kyllä usko, että muuten aletaan kiinteitä antaa vielä, mutta kuiten tuota luumusosetta niin että masu toimii. Mie en haluais itte koko aikaa syyä luumuja :D.

Heh, miehän olen jo kertonu että ollaan alotettu soseen anto :D. Laho pää ;).

EevaLiisa: Sitä saa apteekista ja joo ei oo todellakaa kallista ja poistaa kitinän...
Lme: Paljonkos se teidän vaavi nyt on vanha ku annat jo sosetta?? Annatko sellasenaan vai notkistatko sitä jollain?? Oon nimittäin harkinnu ite tota luumua syötettäväksi ni vois tuon mallasuutteen jättää...

Miä rupesin antaa iisalle ihan pikkuhiljaa sosetta,lusikallinen päivässä ja välillä 2,aamuin ja illoin. ihan hyvin se sitä söi,vaikka vähän mango-soseelle nyrpisteli aluksi nenää,kun sillä alotettiin. Nyt en ole antanut vähään aikaa,mutta sitten taas joku päivä jos pikkuhiljaa antaa jotain toista :)

Oooh,huomasin että olette ikävöinyt minua [:D][:)] Täällä ollaan,enkä ole reissussa ollut,on vaan ollut niin paljon kaikenlaista,ettei ole ehtinyt ja iisa levoton kuumien takia,mutta yritän nyt tulla vähän useammin ! 

Kerttuli: Onni täyttää 3 kk keskiviikkona. Joillekin (mm. starletti??) on neuvolassa neuvottu antaan soseita jo 2 kk iässä, vähää kummastuttaa itteäki erilaiset ohjeet..

Takaisin