Täällä myöskin jälkitarkastus takana. Verenpaineet hyvät, hemoglobiini 142. Pissa puhdas.
Alakerta kuulemma hienosti "palautunut", kaikki kunnossa siis siellä suunnalla [:)]
Ehkäisyasioista keskusteltiin, päädyin minipillereihin (Cerazette). Nyt sit ku lueskelin
tota pakkausselostetta, niin mietin vaan, että koska mun pitää noi alottaa? [8|] Ku siinä sanotaan,
että kunhan kuukautiset alkaa, niin niiden ekana päivänä.. mut entäs ku ei oo kuukautiset vielä alkanu [8|]
Vähä mietitytti se, että ku oon kuullu että aika monella on sitä tiputteluvuotoo noiden minipillereiden takia, että mitenkähän mulla käy.. vastavuoroisesti on mahollista, että kuukautisia ei tuu olleskaa, sehän mulle kävis ku nenä naamaan [:D]
Sain myöskin sen todistuksen, mikä pitää kelalle toimittaa. Pitääkö se vaan se lappu sinne viedä, eikä mitään muuta? Kun sen vanhempainrahahakemuksen täytin samalla ku äitiysrahahakemuksen.
Rolli10, meillä petihommat alotettiin jo 2vko synnytyksestä [8|] Tokihan se sillon oli semmosta hissunkissun-touhuamista. Mut nykyään ei huomaa mitään eroo entiseen. Ehkä jopa parempaa, ja ihanaa ilman isoa vatsaa välissä [:D][:D]
Meillä tyttö edelleenkin hylkii tota oikeeta rintaa. Oon nyt pumppaillu sitte säännöllisin väliajoin, että ei lopu maidon tulo tosta.. harmi vaan, ku tyttö ei suostu pullostakaan syömään [8|] Mutta onneks vasemmassa rinnassa on vielä maito riittänyt, ihan ihmettelen itsekin.. ootan vaan kauhulla sitä hetkee, ku yhden rinnan maito ei enää riitäkään.. mut jospa tää olis vaan väliaikaista.
Pitänee ruveta siivoushommiin, kun tyttökin päiväunilleen nukahti. Mieskin jää isyysvapaille parin viikon päästä, tosin viikoksi vain, mutta kuitenkin. Jospa mies alkaisi sillon enemmän osallistua vauvanhoitoon.
Huvitti muuten, kun mies oli tytön kans kaksisteen kotona mun jälkitarkastuskäynnin aikana (meni vajaa tunti), niin kotiin kun tulin niin mies oli ihan naatti. Tuumasi vaan, että aika vaativa tyttö [:D] Sanoin, että nii'in, minä oon tytön kans jokaikinen päivä, 24/7, että en minäkään ihan helpolla pääse. Että ihan työstä tämäkin menee. Tais mies älytä, että ei tää oo vaan lekottelua täällä, kun hän painaa töitä [:)]
Aurinkoista päivänjatkoa!! [:)][:)]
edit. BTW Tirri, sun vinkkis "ylösalaisin" syömisestä toimi kerran, nyt ei oikee tissi kelpaa vaikka olis mitenkä päin [&o]