Lyydia~, ihan oikein muistelit

Koiran kans hommat alko sujumaan ihan kivasti, hankalasta alusta huolimatta. Kävinkin tonne
"vauva ja perheen eläimet"- osioon kertomassa ko. asiasta. Nyt hauva onkin mun vanhempien luona hoidossa, alko neidillä juoksu niin olis joka paikka ihan veressä.. vanhempieni luona se kun saa juosta ulkona vapaana, niin ei ne veritipat haittaa, ja ulkona koira-aitaus koppeineen, joten sisällä ei koirulin tarvitse olla.
Miehen alkon käyttö vakavan keskustelun päätteeksi asettui, mut vaan hetkeks. Homma karkas taas käsistä, ja minä ihan pulassa omien ajatuksieni kans.. siinä vaiheessa isyydentunnustusta ei oltu vielä tehty, joten sanoin miehelle, että pystyn tästä pienestä ihmisestä huolehtimaan yksinänikin (käytännössä niin se on ollutkin..). Mies ilmeisesti tajus tilanteen vakavuuden kun sanoin, että jos haluan, niin hänellä ei ole minkäänlaista oikeutta tohon lapseen.. (i know, aika ilkeesti tokastu..) Sen jälkeen ei oo perskännejä vedelly (tosin vasta mitä, kaks viikkoo?), mutta sen sijaan kuvioihin on tullu mukaan tämmöinen "päivätissuttelu", eli joka päivä se muutama olut on saatava. Mikä ei oo hyvä sekään, mut pienempi paha.
Mitä oon lukenu teiltä monelta muulta, että mies osallistuu tosi paljo vauvan hoitoon.. no meillä se ei oo kyllä menny niin ei sit alkuunkaan. Koska mies käy töissä, työpäiville tulee pituutta matkoineen n. 12-13h, niin en sit oo nähny itselleni oikeutta vaatia miestä vaipanvaihtoon tms.. mutta nyt on alkanut vähän rassaamaan, että saa iltasin anella miestä kattoo tyttöö sen 10minuuttia, että pääsen käymään suihkussa.. mielellään hän pitää tyttöä sylissä sillon kun se nukkuu, mut jos yhtään inahtaa tai muuten on kärttynen, niin työntää neidin sit mun syliin.
Eilenki ku ajeltiin mun vanhemmilta kotiin, tarjouduin ajamaan jotta mies saa tunnin ajomatkan nukkua. Neiti kans nukku, muutamaa kilometriä ennen kotia hän sit heräs ja huusi nälkäänsä. Mies sit melkein huusi tytölle, että ole nyt hiljaa! Minä puolestani hermostuin, kun mies lapselle huutaa..
Vaippaa mies ei ole vaihtanut sit kotiutumisen. En valita, mukavahan ton pienen kans on touhuta, olis vaan hirmu ihana, jos joskus sais sitä omaa aikaa. Edes taistelematta sen suihkureissun..
Asiasta toiseen, täällä on ilmeisesti alkanut nyt sit se toinen tiheämpi imemiskausi. Tyttö syö tunnin välein. Tuntuu että jatkuvasti pitää olla rintaa tarjoamassa..
Lyydia~, täälläkin on huomattu, että hymyjä alkaa tulla enemmän ja enemmän, eikä vaan niitä vahinkohymyjä [:)] Miten noin pieni asia voikaan saada niin hyvälle tuulelle!!