L
Lyydia~
Vieras
Mä nauroin aamulla kippurassa kun samaten tissillä yhtäkkiä tajuton kuulan työntäjä- irvistys ja ärjähdys kävi ja töräytti vaippaan.
Soitin miehellekin et sen ois pitäny kuulla!
Neiti söi sen tissin loppuun ja ennen siirtoa toiselle tissille käytiin vaihtaa vaippa. Ajattelin et siellä on joku "pieni sievä" töräytys kun se sen yhden kerran vaan töräytti.... Koko vaippa niin täynnä sitä itteensä et mulla tippu silmät päästä. 
Ja sit tottakai toosa ja kaikki kolot täynnä sitä.
Tytöllä on muutenkin alkanu tulla hirmusesti kaikkia ähräys ilmeitä!
Ja kannattelee kovin päätään kun on rinnalla! Ja ryömiikin ihan eteenpäin siinä.
Imetys ei musta suju ihan niinku pitäis. Tai maitoa ei tuu kovin liikoja ainakaan. Me on nyt annettu tytölle sit iltasin korviketta vielä tissin päälle. On nukkunu sit maha täynnä tyytyväisenä jopa 7h. Ja kun neiti on ollut paljon tissillä niin sit alkaa imettäminen sattua jonkun 10min jälkeen aika kovin..
Yöllä neiti söi taas kaks tuntia putkeen, molemmat tissit. Söi kuitenkin koko ajan, joten ei taida oikein maitoa tulla.
Ja se on alkanu saamaan ilmaa tissillä itteesä! Välillä pitää hirmusesti vaihtaa asentoa ja korjata tissiä, ja neidillähän meinaa sit palaa käämi! 
Äsken söi molemmista tisseistä, oli tyytyväinen ehkä vartin ja söi desin korviketta päälle. Alkaa masentaa toi mamman maidontulo. [&o] Mä oon antanu sen kuitenkin olla tissillä niin kauan kun vaan ite viihtyy ja kunnes pullauttaa nännin pois eikä enää huoli takas. Ja aina ekana tarjoan tissiä noin kauan, että suoriltaan en korviketta oo antanu..
Me käytiin tytön kanssa tänään oikein kaupungissa. [:)] Vähän jännitti miten se viihtyy, kun on ollut nyt niin kitisevä päivät, mutta söi molemmista tisseistä ennen lähtöä("aamu" syönti kun sitä ennen heräiltiin) ja nukkui sen kaks tuntia tyytyväisenä. [:)]
Soitin miehellekin et sen ois pitäny kuulla!
Neiti söi sen tissin loppuun ja ennen siirtoa toiselle tissille käytiin vaihtaa vaippa. Ajattelin et siellä on joku "pieni sievä" töräytys kun se sen yhden kerran vaan töräytti.... Koko vaippa niin täynnä sitä itteensä et mulla tippu silmät päästä. 
Ja sit tottakai toosa ja kaikki kolot täynnä sitä.
Tytöllä on muutenkin alkanu tulla hirmusesti kaikkia ähräys ilmeitä!
Ja kannattelee kovin päätään kun on rinnalla! Ja ryömiikin ihan eteenpäin siinä. Imetys ei musta suju ihan niinku pitäis. Tai maitoa ei tuu kovin liikoja ainakaan. Me on nyt annettu tytölle sit iltasin korviketta vielä tissin päälle. On nukkunu sit maha täynnä tyytyväisenä jopa 7h. Ja kun neiti on ollut paljon tissillä niin sit alkaa imettäminen sattua jonkun 10min jälkeen aika kovin..
Yöllä neiti söi taas kaks tuntia putkeen, molemmat tissit. Söi kuitenkin koko ajan, joten ei taida oikein maitoa tulla.
Ja se on alkanu saamaan ilmaa tissillä itteesä! Välillä pitää hirmusesti vaihtaa asentoa ja korjata tissiä, ja neidillähän meinaa sit palaa käämi! 
Äsken söi molemmista tisseistä, oli tyytyväinen ehkä vartin ja söi desin korviketta päälle. Alkaa masentaa toi mamman maidontulo. [&o] Mä oon antanu sen kuitenkin olla tissillä niin kauan kun vaan ite viihtyy ja kunnes pullauttaa nännin pois eikä enää huoli takas. Ja aina ekana tarjoan tissiä noin kauan, että suoriltaan en korviketta oo antanu..
Me käytiin tytön kanssa tänään oikein kaupungissa. [:)] Vähän jännitti miten se viihtyy, kun on ollut nyt niin kitisevä päivät, mutta söi molemmista tisseistä ennen lähtöä("aamu" syönti kun sitä ennen heräiltiin) ja nukkui sen kaks tuntia tyytyväisenä. [:)]
ja pitää sen "possukohtaus-ääntä" [:D][:D][:D] (kuulostaa ihan pikkupossun röhkinältä!)
ja kokemus äidistä joka meinas jo luovuttaa, kunnes alkokin onnistuun. Rintakumee käytti kans eka..
eli varmaan ihan samalla tavalla kuin suurimmalla osalla[:D]