Toukomussujen vauva-arkea

Ansku miten ollakaan, samoissa rytmeissä kun ollaan menty, täällä on ilta"väännöt" kanssa.. [:D][:D]
Neiti ei kanssa meinaa nukahtaa millään. Välillä seurailee ihan tyytyväisenä vaan, mutta välillä huutaa ku syötävä, vaikka ei ollu kauaa kun oli ollu tissillä. Sain onneks pumpattua jonkun verran aiemmin ni siitä osan lämmitin äsken vielä neidille. Nyt se taas seurailee vaan isänsä sylissä... Saa nähdä kuinka myöhään tänään menee ennenku simahtaa! [&:]

Joo, onhan tuo vauvan nukuttaminen sellasta ihmemiehen hommaa. Jos teet yhenkin väärän liikkeen, niin silmät avautuu selälleen eiväkkä enää kiinni mee. Tyttö vänis aamulla eikä oikein kunnolla syönykään, maito valu suupielistä vaiks nälkä näytti olevan. Sit aattelin että oisko vaipan vaihdon aika. No siellähän oli hyvä paketti odottamassa. Tyttö navasta pakaroitten yläosaan plörössä. Pakkohan se oli sit kylpyyn mennä, kun aamupesu muutenkin vielä tekemättä. Kylläpä oli tyttö sit hyvällä tuulella alasti makoillessaan hoitopöydällä. Tyytyväistä ääntelyä ja pää pyöri kun katteli ympärilleen. Kelpas sit 60 ml lisää maitoo eikä tippaakaan menny ohi suun. Huomattu on täälläkin, että kylpy unettaa. Taidan mennä pötkölle minäkin ja otan tytön kainaloon. 

Nyt kaipailisin vähän vinkkejä [:)]

Mitä kaikkea teillä kuuluu vauvan aamu- ja iltatoimiin? Ja kuinka usein kylvetätte?

Miten selkeät rutiinit ja aikataulut teillä on jo päivissä, eli laitatteko lapsenne aina samaan aikaan nukkumaan jne? Jäin nyt ensimmäistä kertaa päiväksi yksin poitsun kanssa kun isillä alkoi työt ja olisi ihan kiva saada sellaista selkeämpää rytmiä pikkuhiljaa.

Meillä kylvetään parisen kertaa viikossa. Riippuen tietysti, miten lahjakkaasti ollaan onnistuttu sotkemaan ton maidon kans [:)] Näin kesäisin se maito tuppaa haisemaan aika pahalta.. [:D] Joskus kun tulee pikku yllätyksiä vaippaan, joka sitten on sotkeutunut muuallekin, niin kylvyn paikkahan se on [:)]

Noista rutiineista, ei meille ainakaan mitään sen ihmeempiä rutiineja vielä ole kehittynyt esim. nukkumisen suhteen, aika lapsilähtöistähän tämä arki vielä on. Kaikki tehdään vielä lapsen aikataulun mukaan [:)]

Mutta yleensä ottaen aamu- ja iltatoimiin meillä kuuluu pyllyn, käsien ja kasvojen pesu. Mulla on tapana myöskin harjata tytön tukka aamulla, se kun on ihan älyttömän pitkä ja on ihan pörröinen yön jäljiltä [:D] Äitin pikku peikkotyttö <3
Sit tietysti puhtaat vermeet etitään päälle, rasvailua/öljyilyä mikäli tarve vaatii. Syöminen kuuluu tietysti asiaan [:)] Napatynkä kun on jo irronut, niin sitä nyt ei enää tartte puhdistella, mutta aikaisemmin sekin kuului hommiin.

Iltaisin näiden iltahommien jälkeen vietään vähän aikaa yhdessä, tyttö sylissä ja telkun ääreen koko perhe. Jos ei neiti nukahda syliin, niin omaan sänkyyn viedään touhuamaan, ja uni tulee siellä aika nopeasti [:)] Poikkeuksiakin tietty on, aina kun ei voi olla hyvä päivä [;)]

Pikkuhiljaa niitä rutiineja varmaan tulee, mutta tosiaan kun on kyse pienestä vauvasta, ei voi vaatia että kaikki tapahtuisi aina aikataulujen mukaisesti [:)]

Ei tietenkään, kyllä meilläkin nukutaan ja syödään just sillon kun tykätään [:D] Sitä tässä hainkin takaa et missä vaiheessa niitä rutiineja ja rytmejä alkaa kehittyä...Ajattelin sen verran rutiineja et jos sais noi iltatoimet hoidettua vaik aina samaan aikaan vaikkei nukkumaan vielä alkaiskaan. Jos helpottas sit aikanaan tiettyyn rytmiin siirtymistä. Nyt on syöttövälit 3-4h ja ruoan päälle ollaan hereillä joku puolisen tuntia ennenkun uni taas pienokaisen yllättää. Aamusin ja iltasin on sit pidempi valveillaolopätkä.

Juu ei täälläkään rytmeistä vielä tietoakaan! Nimimerkillä neiti kitisi ilta kympistä AAMU KUUTEEN.. Välillä jotain vartin pikaunia ja sit jatku taas huuto ja kitinä. Liekö toi mun antibiootti vaikuttanu niin nopeaan maitoon kun eilen sen aloitin.. Toivottavasti se oli vaan yksi kiukku yö.

Omasta paranemisesta. Tänään haava on ollut mun mielestä jo parempi, eilen kun sen kuurin aloitin.. MUTTA.. Nyt on ilmaantunut sit sellasta, että kun nousen makuulta ylös niin tuntuu sellanen todella ikävä paine virtsarakon suulla ja vähän kirvelee näin muutenkin. [:o][:(][:(] Ei millään jaksais lisävaivoja taas. Pissaaminen oli äsken hassun "tunnotonta" ja aika paineetonta. Pitänee ehkä taas huomenna käydä tk:ssa.. [&o][:(] Kaikki ei oo kyllä ok, kun tää on ilmaantunut nyt eikä heti synnytyksen jälkeen.

Voi Lyydia toivottavasti teillä alkaisi pian helpottaa! Sekä vauvan kanssa että sun haava.

Mulla meinas kans viime viikolla usko loppua oman paranemisen kanssa. Tuntu et meni huonompaan suuntaan kun ei voinu ku pari minuuttia olla pystyssä kerrallaan ja jo alko paikkoja kivistää, kiristää ja pakottaa. Neuvolassa sanoi et johtuu nesteen kerääntymisestä lantion alueelle pystyssä ollessa, jollon paikat turpoo kun ei oo vielä täysin parantunut. Mulla tosin tikit emättimessä. Ja vessassa tyhjän päällä istuminen oli ihan hirveetä. Nyt on pari päivää ollu helpompi ja luulen et tikit on nyt sulanu kun ei enää kiristä.

Meillä ei ole kuin vakintuneet aamutoimet klo 6:00-11:00 riippuen neidin valveillaolosta eli naaman, kaulan ja navan pesu sekä hiuksien harjaus. Viimesen yleensä muistan vasta tunti muitten toimien jälkeen. Kylpyyn mennään kun siltä tuntuu. Vaatteet vaihdan heti jos likaantuvat, ei mitenkään kellon mukaan, vaiks neuvolassa sanottiin että yöppäri ois hyvä sisällyttää rutiineihin. Meillä ei ole yöppäriä, vaan päivävaatteissa nukutaankin. Muutes, kaks bodya on ruvennu ahdistaan pituudesta, yksi leveydestä ja yksi pääaukosta. Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että bodya paremmat on housut ja paita. Mää ostin kahdet Tutan sukkahousupotkuhousut. Vauva ei tykkää niistä yhtään [&:] Jalkaterät on hirveen löysät, samoin vyötärö. Onneks löysin sit kahdet legginsit kokoa 70 [8|]. Ne ei vauvaa harmita yhtään ja istuvat hyvin, lahkeita joutuu hieman käärimään. Oijoi...nyt vaipan vaihtoon...aamuplöröt tuli [:)] 

Meillä on selkeesti alkanut nyt ensimmäinen tiheämmän imemisen kausi ja mammaa väsyttää [&:] vähintään parin tunnin välein olis nälkä ja sit kun tuo mun luomumaito ei riitä niin yölläkin ne ruokailut aina venyy kun lisäks tarvii antaa korviketta...sitä kerkee just ja just torkahtaa välissä jaa taas ylös...helpottais kummasti jos pärjäis pelkällä rinnalla [:(]

Täällä samaten tuntuu toi ensimmäinen tiheämpi imemiskausi alkaneen.. tuntuu että vauva on koko ajan rinnalla. Tosin viime yönä nukku kuutisen tuntia putkeen, kyllä oli virkee olo puoli neljän aikaan kun tyttö heräs syömään [:)] Harvinaista herkkua, että saa noin monta tuntia nukkua putkeen. Johtunee varmaan siitäki, ku isi ja äitiki meni kerranki hyvissä ajoin pehkuihin. Tuntuu ihan niinku sustaki Mimmu86, et parin tunnin välein on tyttö tissiä vailla. Ja enemmänhän neiti tuntuu syövän muutenki, ennen riitti yhden rinnan maito, kun nyt syödään toinen, ja toista vielä vähän päälle.

Sovittiin tänään kastepäivä [:)] Pääsee väsäämään kutsukortteja, ja suunnittelemaan juhlia muutenki. Pitää vaan toivoo että sillon on hyvä sää, meinaan meillä on aika pieni kämppä, mut hyvän sään sattuessa voidaan tota mein terassia käyttää. Ei viiti vieraita sateella ulos laittaa [:D] Mut sopu sijaa antaa.
Jotenki tuntuu hienolta, kun saa ensimmäistä kertaa elämässään omalle lapselleen juhlia suunnitella [:)]
Oon kyllä ihan varma että vollotan silmät punasena sit siinä kastetilaisuudessa.. nooh,onhan siihen jo totuttu [;)]

Aloiteltiin sillon viime sunnuntaina ne D-Tipat, ei tunnu käyvän neidin vatsalle [:)] Alotettiin silleen, että ekana päivänä yks tippa, tokana kaks, ja nyt kolmantena kolme.. suosittelen lämpimästi tätä valmistetta [:)]
Eihän se tietty sanottua oo, että kaikille kävis, mut kantsii kokeilla. Siinon semmonen pipetti, jolla annostelu onnistuu vaikka suoraan suuhun, ei oo pelkoo että menis liikaa/liian paljo.

Ihanat unet antoi teidän nukkua! Viime yön jälkeen musta tuntui luksukselta ne 2-3h putkeen mitä ite on saanu edellisinä öinä nukuttua [:D] Ja sit tänään oli aamulla vielä isyydentunnustus...ja kuinkas muuten kuin et sillon aamulla herra olis kyllä nukkunu sikeesti mut piti herätellä toista kun munkin piti olla siellä paikalla.

Mut joo, alkaa tosiaan käydä aika rankaksi omalle päälle tää osittaisimetys. Jatkuvasti saa olla arpomassa et minkä verran sitä maitoa tarjoo lisää että herra tulisi kylläiseksi mutta ettei sais liikaa ettei sit taas tule vatsanväänteitä...Onneks saatiin se eka lastenneuvola jo perjantaille niin voi siellä sit kysellä tyhmiä ja hämmästellä et mitä pitäs tehdä ja minkä verran tarjoo maitoo. Meilläkun tosiaan poitsu imee molemmat rinnat ja huutaa sen jälkeen nälkäänsä kun ei olis ruokaa vielä maistanutkaan...eikä varmaan kauheesti olekaan jos rinnat on suunnilleen tyhjät muutaman kunnon imasun jälkeen...Tuntuu et oma maitokin on vaan vähenemässä vaik sinnikkäästi rintaa tarjoan, johtunee vissiin stressistä kun on se leikkaus tulossa ja sit kun joutuu noita syömisiä miettiä jatkuvasti. [&o]

Mä askartelin kutsut likimain valmiiks jo ennen synnytystä ja muutenkin on kaikki jo sovittuna. Äiteen kans pitäs vielä tarjottavat leipoo tossa joku viikonloppu. Ristiäiset pidetään 13.6 [:)]

Hei te, joilla on alakerran kanssa ongelmia... käytättekö suihkuttelua samalla kun käytte vessassa? Jos on kovin turvoksissa, niin viileän veden suihkuttelu vois auttaa tai sitten toisille se lämmin. [:)]

Riikka juu suihkuttelen joka vessareissulla! [:)]

Me käytiin äsken oikein koko perheen voimin Plantagenissa ostamassa meidän takapihan suihkulähteen viereen kasveja ja muutamia kesäkukkia! [:)] Sitten vielä tossa ne pikasesti istutettiin ja neiti jatko sen aikaa unia vaunuissa!

Me tajuttiin eilen, että neidille oli tullut hirmunen ummetus eilen ja toissapäivänä. Mä epäilen niitä Relatippoja. Nyt en oo tänään antanut vaikka antibioottikuurilla olenkin. Syön ite maitohappobakteereja ja Gefilustuotteita joten jospa ne auttais. Neidin masu kun alko aina sit turisemaan vasta aamuyöllä myöhään kun alkoi olla 24h Rela-tippojen antamisesta. Häviää sillon vaikutus?? No, ajattelin kokeilla tänään ettei ainakaan aamusta anna ja kattoo tän päivän miten sen masu muuten kestää tota kuuriakin. Tyytyväinen on ollut. Joten mä taidan jättää nyt noi Relat antamatta, jollei nyt mee muuten hassuks sen masu! Cuplaton on meillä kyllä käytössä kun neiti hotkii tissillä hirmusesti. Oon ottanut eräästä vinkistä vaarin ja jos oikein hotkii  niin röyhtäytän ekan 5min imemisen jälkeen ja sit jatketaan syöttöä.

Nyt neiti alkaa vaunuissa heräilemään, hyvä homma. Jos vaikka viihtyis jonkun aikaa hereillä ilman nälkähuutoa ja syömisen jälkeen simahtais samantien niin nukkuis sitten sikeesti yöllä.. Toivossa hyvä elää.

Me ollaan nyt käyty kolmesti vaunuilemassa, ekalla kerrala vartin, sitte 25 min ja viimeks 30 min suunnilleen. Tekis mieli poitsun kanssa kaupunkiin, jokohan uskaltas lähteä...?

Lme, rohkeesti vaan vauvan kanssa liikenteeseen. Vaippa ja ruokaa mukaan ni hyvin pärjäätte. Viime neuvolareissulla tuli kauhee huuto, kun tyttö ei suostunu syömään mitään kotoa lähtiessä. Tiesinhän mää sen ja oli sit tuttipullo mukana. Siinä odotusaulassa ruokailtiin ja kun maito loppu, ni huuto jatku. Kipitettiin autoon ja takapenkillä tissi esille. Hyvin sujui ja tyttö rauhottu ja päästiin sit ruokakauppaankin. Vähän arvelutti, kun eteisessä tyttö huusi taas, vaan rauhottu ostoskärryjen kaukaloon. Lähti siinä ne suurimmat arkailut vauvan kanssa liikkumiseen. Anoppi otti eilen vauvan hoitoon, kun kävin kampaajalla ja verikokeissa. Lupas uudelleenkin, ja heti ehdotin ens viikon torstaita, kun on jälkitarkastus. Silleen ihan kiva, kun on tuo vauva nyt yhdistävänä tekijänä, kun muuten toisiamme oikeen tunnetakaan. Aiemmin miehen kanssa mietittiin hänen jaksamistaan vauvan hoitajana, vaan kyllä mulle riittää tuommonen tunnin pari hoitoapu ja vieläpä kun hän itse sitä ehdotti, ni mikäs siinä.  

No niin, päästään mekin tänne vihdoin kirjoittelemaan.
Kolme yötä takana omassa kotona.
Eka yö oli rankka kun itkut alkoivat, onnex mies osasi ottaa osaa ja rauhoitella minua sekä Nelliä [:)]
Koko perheen voimin valvottiin lähemmäs kolmeen ennenkuin Nelli suostui nukahtamaan omaan sänkyyn.
Tosin se oli koko päivän nukkunut ja herännyt vasta tissille klo 22... eli ei ihme ettei nukuttanut.
Toisena iltana sitten oli hereillä kahdeksasta asti aina aamuviiteen asti!!! Annettiin jossain vaiheessa vastikettakin mut sit sängys noin kymmenen minuuttia ja huuto alkoi. Jonnekin puol neljään sinnittelin niillä kymmenen minuutin tauoilla ja sit herätin miehen ja kysyin epätoivoisena et mitä tehdään... Hän kävi lämmittämässä korviketta ja Nelli nukkuikin sillä aikaa taas ehkä jopa puol tuntia. Sen korvikkeen jälkeen tais neiti sit lopulta nukahtaa. Mä sain siinä vaiheessa jo tosiaan levätä...
Viime yö alkoi jo olemaan sitä mitä toivoisinkin jatkossa olevan. Suostui menemään nukkumaan puolilta öin. Mies yritti tarjota vastikettakin kun roikkunut mun rinnoilla n. 3 h. Mut ei sille maistunut. Sanoin miehelle et meen siksi aikaa maate kun tarttee taas tissiä... Ja kuin ollakaan; heräsin vasta puol neljä antamaan tissiä. Ja sit se taas nukkui neljästä seitsemään. Siis ihanaa.

Päivät menee kivasti. Aamupäivät menee aika pitkään nukkuessa. Yritin tos äsken laittaa neitiä hetkeksi sitteriin niin ei oikein halunnut. Tässä kainalossa se on sohvalla mun kanssa imetystyynyn päällä ja mä yletyn täs samalla rustaamaan koneella. ei tartte kuin katse alas niin nään pikku rinsessan.

tänään viikon vanha- ihan näillä minuuteilla... Kamalan nopeasti mennyt eka viikko.

Mimmu86 Olipa kamala lukea teidän harmaakaihista. Onneksi ilmeisesti ennuste on hyvä.

Meillä todettiin Nellillä lievät kampurat jaloissa mut sen pitäis hoituu ihan jumppaamalla. Saatiin sairaalassa fysioterapeutilta jumppaohjeet ja neuvolassa seurataan tilannetta.

Neuvolatäti kävi eilen kotona ja otti samalla mun tikit pois. Nellin paino oli lähtenyt hyvin nousuun et kai mun epäilyksistä huolimatta maitoakin tulee... kun ei tota vastiketta olla niin kovin montaa kertaa tarvinnut antaa.

Eilen annettiin pojalle ensimmäinen d-vitamiinitippa, Jekovittia. Sen jälkeen se oikeastaan söi melkein kuuden tunnin ajan, tunnin yhteensä tais välillä torkahtaa. Loppuvaiheessa alko itkutki, jotka tosin saattoi johtua jo ihan väsymyksestä. Piereskelly on kovastikki, mutta kakkaa ei ole vielä kuulunut eilisen jälkeen. Kannattaisko kokeilla esim. aiemmin mainittua cuplatonia vai odotella vielä, alkaako masu toimimaan?

Nyt poika onki onneksi nukkunu vain syömään heräten (ja tietty vaipanvaihtoon) jo 13 tuntia! Tais tehä tehtävänsä se eilinen valvominen.

Me tultiin poitsun kanssa just Hyvinkäältä kotiin. Eilen tuli postissa lähete labraan ja järkyttävä lista kaikkia mahdollisia kokeita [&:] 4h siinä se reissussa kaikenkaikkiaan meni. Tais olla äidille vielä karumpi paikka kun pojalle se verikokeiden otto. Siellä oli labrantäditkin kauhuissaan kuinka paljon testejä on pariviikkoiselle määrätty ja joutuivat vielä arpomaan voivatko ottaa kerralla kaikki vai olisko pitänyt mennä uudestaan vielä. Onneksi saivat kaiken tällä yhdellä kertaa...oli aika karua katsottavaa kun pelkkä kantapääveri ei riittänyt vaan piti pariin kokeeseen saada suoraan suonesta [:(] Yksi puristaa kädestä, poika huutaa kun syötävä kun pelottaa ja sattuu ja yks pistää samanlaisella neulalla kyynärtaipeeseen kun aikuisilla. Ja sen jälkeen piti laittaa vielä pissapussi raukalle että saivat virtsanäytteen. Nyt vaan toivotaan ettei niistä löydy mitään. Tuloksia kuullaan reilun viikon päästä.

Niin ja nyt on pojalla sit silmätulehdus. Silmät nyt on rähmineet syntymästä asti mut eilen alko sit jo silmät punottaa ja rähmä lisääntymään. Onneks lastenpolilla oli niin mukavia ihmisiä et kirjottivat ilman aikaa silmätipat. Jos saatais ne kuntoon ennen leikkausta.

Täällä kans suihkutellaan alapäätä joka vessareissulla. Vaikkei alakerta enää niin kipeä olekaan, mut jotenki olo on paljo raikkaampi, ku viileällä vedellä vähän huljauttaa [:)]

Lme, rohkeesti vaan liikenteeseen [:)] Me ollaan käyty kans jo ihan ihmisten ilmoilla, virkistyy omankin mieli kummasti [:)] Ite yleensä pumppaan evästä mukaan, helpompi pullosta syöttää, ku ruveta sen rintakumin kans imettelemään.. Puhdasta vaippaa ja vaatetta vaan mukaan, jos sattuu käymään vaikkapa kakkavahinko [:)]

Mimmu86, kuulostaa aika rankalle, niin sun kun pojanki puolesta [:(] Mut onneks reissu on nyt sit takanapäin!

Kehuin tossa joku päivä takaperin niitä D-Tipat valmistetta, ettei vatsanpuruja aiheuttaisi.. luulempa että joudun nyt ottamaan sanani takaisin, kun eilen annoin neljä tippaa, tyttö oli hirmu kiukkunen koko illan ja viime yön! Varmasti tosin kiukkusuus johtu osittain myös väsymyksestäkin, nyt kun se tiheämpi imemiskausi menossa, niin neiti syö vaan koko ajan.. meinas kyllä viime yönä oma usko loppua, oli ihan hilkulla etten ettiny pakastimesta pumpattua maitoo tytölle, kun tyttö vaan söi ja söi, tuntu että maito loppuu rinnoista ihan väkisin.. mutta pelko oli turha. Tänään äitiysneuvolasta kävivät toistamiseen (täällä kun on tapana että ensisynnyttäjien luona käydään kahdesti). Tytön paino noussut viimeviikkoisesta 3,5kg 220g [:)] Eli hyvin riittää oma maito, vaikka luulin että ei riitä.. Eipä ole muuten enää tarvinnut ylitsevuotavista tisseistä valitella.....

Mimmu86, minä kans epäilin, että tytöllä olis silmätulehdus. Silmä rähmi ja vuosi kovin vettä, mut puhdistelin parin päivän aikana silmiä keitetyllä vedellä, nyt ei simmu enää rähmi tahi vuoda [:)] Tais olla sit vaan jotain muuta.

Täällä äiti itkee taas. Ensinnäkin nyt on jo niin monta yötä huudettu ja kun on vaan niin avuton olo kun ei osaa pientä auttaa! [:(]
Sit toisekseen toisella palstalla eräs toinen äiti kirjoitteli huolestaan, että vauvalla olisi silent refluksi-tauti ja oireet täsmää täälläkin! Harvoin pulauttaa, mutta on alkanut kovasti nieleskelemään, örisemään unissaan ja tuota ruokaa nousee vielä parin kolmen tunnin päästä syömisestäkin suuhun ja neiti nielasee sen sit takas. Myös muita kuvaavia oireita on! [:(][:(] Hyvä luoja mä oon paniikissa!

Ja miehen kanssa ollaan kahtena päivänä tiuskittu ja vähän tapeltu. Kai ollaan molemmat välillä niin väsyneitä. Ja enemmän se on niin, että mies tahattomasti tiuskasee jotain ja mä otan liikaa itteeni.
[:(]

Mä taidan lopettaa sen mun antibioottikuurin niin et syön enää huomisen. Aiemmin en viiti jättää kesken, kuuri on määrätty niin, että lauantaina olis vielä napit. Mutta jospa se yks päivä ei haittais olla ottamatta ja jos neidin mahaa helpottais sit yhtään!

Niin ja miehelle ollaan järkkäämässä ylläri varpajaisia. Mä olen paniikissa. Ensinnäkin et miten me pärjätään kaksin kun miehestä on ollut niin iso apu ja todella tarvittava apu kun nää yöt on menneet niin vaikeiks. Ja toisekseen musta tuli niin hermoheikko raskauden aikaan miehenkin suhteen, ettei  sille vaan satu mitään. Ja kun se ottaa ni se ottaa sit _huolella_..

Viime yönä mies kävi ajamassa autolla neidin kanssa kaks tuntia. Huusi taas yhdestä eteenpäin. Neljältä sit lähtivät. Rauhoittuu autoon heti, mutta alkuun oli kitissyt aina kun auto pysähtyi. Lopulta sit simahti totaalisesti ja tulivat kotiin kuudelta. Sit neiti nukku vielä kasiin sängyssään. Kasista taas syötiin ja se jonkun aikaa oli tyytyväisenä hereillä, syötiin vähän lisää ja vielä tyytyväisenä, sit alko taas huuto. Olin lähdössä sen kanssa sit 11 vaunuilla pikku lenkille jos simahtais, pyysin miestä pitämään sen aikaa et käyn vessassa ja puen kun neiti huusi. Oli sillä aikaa pukenut jo nallepuvun neidin päälle ja neiti simahti sit miehen hiljaseen hyssyttelyyn oikeestaan heti! Nyt se nukkuu siitä vielä, nallepuku vielä päällä, omassa sängyssään.
Ja tutti ei meillä enää kelpaa ollenkaan kun neidillä hermo palaa!

Takaisin