Jaaha,huomenna olis sitten neuvolatädin kotikäynti edessä :) Paljo mahtaa olla tytöllä painoa,kun on syönyt aika runsaasti tän ajan tässä,kun kotona ollaan oltu [;)] Ja omaa tilaani kanssa mietin,että millanen mojova mustelma tuolla kankussa vielä on ja tikkien laita..kipeetä tekeepi vieläkin! Ei onneks niin paljoo.
Sain äsken tietää,että minusta tulee täti. :) Mun isoveljelle tulee vauva elokuussa,mutta hän ei seurustele tän tulevan äidin kanssa,joten äsken kun hän kävi vierailulla tässä niin masu pystyssä ja sanoi,että veikasta tulee isukki. On nyt rv 30. Ei veli oikee tykänny ajatuksesta aluksi ja käski aborttii tekee,mutta nyt vissii on sulatellut ihan hyvin.. Aika hauska juttu ja kiva yllätys. Minä saanut just vauvan ja sitten kuulee,että veljelle tulee [:D] Soitin äiskälle äsken,että susta tulee tuplat (Tuplamummo) ja ei vissii oikee tajunnu aluks,että täh? [:D] Sama juttu silloin kun mä kerroin odottavani vauvaa.
Meillä on alkanut tuo arki sujumaan jo paremmin. On tosi helppo ja rauhallinen vauva. :) Voihan se tosta muuttua,mutta tällä hetkellä on helppoa ja pystyn tytön päikkäreillä keskittyä kotihommiin tai tähän foorumiin [;)][:)] Ja tytön isikin kotiin huomenna tulee,on varmaan ihan paniikissa. :)