Toukomammoja Tampereen seudulta?

niin tai näitäkin on jotka selailee ryhmii muuten vaan ni siel näkyy sit ketkä mihkäkin ryhmän kuuluvat. Nää nyt vaan niille jotka haluavat visusti pitää raskauden viel salassa. Ja kyse on siittä ryhmästä joka on näil sivuil linkkikin.
 
Minulle sopii tapaaminen myös arki-iltaisin. Jos viikonloppu onnistuu muille paremmin, ehdottaisin 7.-9. tai 28.-30. joulukuuta.

Jos tapaaminen menee ensi vuoden alkuviikoille, mikä ei sinänsä ainakaan minua haittaa, lienevät kaikki käyneet jo rakenneultrassa :)
 
Tääläkin on yksi äidiksi toukokuussa tuleva Tampereelta, LA olis 30.5. Ikää löytyy 31 vuotta.
Odotan ensimmäistä lasta ja liityinkin vasta nyt tänne koko sivustolle, joten taidan aluksi ainakin hiukan seurailla meininkiä, ehkä myöhemmässä vaiheessa voisin tulla mukaan tapaamisiin ja liittyä facebook ryhmäänkin, jos vaan se käy?! 

 
Tervetuloa!

Myös minä olin aluksi vähän "hitaasti lämpenevä" ja myönnän, hiukan ennakkoluuloinenkin foorumeiden suhteen. Olen kuitenkin huomannut, että on mukava lukea toisten kokemuksia ja jakaa vähän omiakin. Tampereen seudun toukomammoissa sekä ultra- ja neuvolakäynnit -keskusteluissa olen piipahtanut aina, kun on tullut uusia viestejä.

Tapaamisiin ja muihin juttuihin voi osallistua sitten, kun se tuntuu itsestä sopivalta.
Ties vaikka osuttaisiin joidenkin kanssa samaan aikaan synnärille, oltaisiin sitten tuttuja jo valmiiksi :)
 
Onkos facessa olemassa ryhmä tampereen seudun toukomammoille? Ja sellainen, joka tosiaan ei kenellekään näy? kun olen tuolla toisessa toukomammat ryhmäjjä, joka myös salainen, mutta tuntuu olevan pääkaupunki painotteinen.. ois ihana tutustua treen seutulaisiin :)
 
Mun tietääkseni Tampereen seudun toukomammoille ei ole omaa Facebook-ryhmää. Korjatkaa, jos olen väärässä. Itse en ole vielä missään FB:n mammaryhmässä. Lähinnä mietityttää se, voiko ryhmään kuulumisen saada selville, vaikka se olisi kuinka salainen. Eihän tämä raskaus tietenkään mikään valtion salaisuus ole, mutta haluan silti pitää sen pienen piirin tiedossa ainakin toistaiseksi :)
 
laitas viestiä tällaiselle täällä kuin taikatutti, hänen kauttaa voit liittyä ryhmään, joka tosiaan näkyy ainoastaan jäsenille. Ryhmä ei tule näkymään muille facebook-käyttäjille omalla sivuillasi :).
 
Hellou

Täällä vielä yksi odottaja Pirkanmaalta. Olisi kiva tavata teitä muita samalta suunnalta olevia.

Itselläni on rakenneultra heti tammikuun alussa, jotenkin olisi kuitenkin kivempi tavata vasta sen jälkeen :-)
 
Mulla on hiukan sama ajatus kun sulla Santsaus eli rakenne ultran jälkeen voisi jopa tavata porukkaa. Oma rakenne ultrani on "vasta" tammikuun puolessa välissä :) 
 
Makin tanne aina tiirailen vaikka tapaamisiin en paasekaan ja asunkin nykyaan iiiihan liian kaukana Tampereesta :) Se kuitenkin on se koti vaikka mihin muuttais :D Mutta me varmaan tullaan sitten naperon syntyman jalkeen kaymaan muutamaksi viikoksi ainakin joten jos te saatte jotain "toimintaa" pystyyn niin mielellaan myos me osallistustaan. Ja viela se etta arvailen etta onkohan joku teista vanha koulukaveri etc joka sitten selviais ainakin tapaamisessa. ;)
 
Hei taas! Aika rientää ja tapaamisajankohta on vielä auki.. Yritetäänkö sopia jotain yhteistä menoa alkuvuodelle? Kiireisen joulukuun jälkeen näyttäisi siltä, että kaikki tammikuun viikonloput ovat ainakin toistaiseksi vapaita. Ehdotuksia otetaan vastaan :)
 
Esitän siis viikkoa 3, eli 19.-20. tammikuuta. Saako jompikumpi päivä kannatusta? Olisiko paikkana FirstLoven aiemmin ehdottama Kahvila Valo?
 
Facessakin on suunniteltu tamperelaisille tapaamista ja siel puhuttiin helmikuun alusta jotta jokainen joka haluaa mukaan lähtee saa tulla ja kaikilla ois melko varmaan rakenne ultra käyty :)
 
Minulle sopisi la 2.2. Tammikuussa viikonloput ovat varattuja. Pitäisi varmaan itsekin liittyä Facebook-ryhmään. 
 
Moikka!
Ajattelin myös uskaltautua kirjoittamaan kun nyt jo puolessa välissä raskaus on!! Tampereen seudulta (lähi kunnasta) myös olen ja fb-ryhmään ajattelin liittyä! Minulla on 1v3kk poika, jonka kanssa kotona hoitovapaata viettelen, joten tapaamista jos ajattelee, niin voisi onnistua hyvinkin!!

Rakenneultra meillä on tulevana pe 21.päivä.. Jännittää tosi paljon!!
 
Minulla on työviikonloppu 2.-3. helmikuuta. Työnkuva on tosin sellainen, että tarkat työajat eivät ole vielä selvillä. Nähtäväksi jää, pääsenkö tapaamiseen :)
 
Takaisin
Top