Toukomammoja Tampereen seudulta?

Firstlove

Oman äänensä löytänyt
Moikka kaikki toukomammat, onko täällä Tampereen seudulta ihmisiä? Olen ainoa ystäväpiirissäni joka odottaa joten olisi kiva tavata muita samanhenkisiä vaikka brunssin merkeissä!
 
Moi! Minä olen Tampereelta.. Hieman on vielä epävarmaa tämä odotus hematooman vuoksi, mutta jos kaikki menee hyvin niin voisin kyllä treffata. Minulla on ennestään 2,5 vuotias poika.
 
Täälläkin on tamperelainen ensimäistä ottava ja ois kiva kans tutustuu tampereen tuleviin äiteihin. Itellä rv7+2 menossa ja on niin pöljä olo kun ei ole oireita ja eka meni kesken 09 elokuussa. 
 
Moikka kaikki!

Kiva, onhan täällä muitakin Tampereen seudulta! Onko kukaan käynyt koskaan sunnuntai brussilla Kahvila valossa Puutarhakadulla? Se on ihana ruoka on hyvää, tosin paikka on tosi suosittu joten sinne kannattaa tehdä päytävaraus jos saadaan sopiva porukka kasaan. Ehdotan, että järjestetään ensimmäinen tapaaminen sunnuntai brunssin merkeissä,kuinka moni lähtee mukaan!
 
Hei! Ihan ensiksi täytyy tunnustaa, että oli jotenkin iso kynnys kirjautua tähän palveluun. Välillä on suoraan sanottuna vaikea sietää masuasukki/toukka/rakkauspakkaus-juttuja. Vaikka en itse sellainen höpönassujuttujen kirjoittaja olekaan, se muille toki sallittakoon!

Huomasin kuitenkin, että täällähän on Tampereen seudun odottaville ihan oma viestiketju, joten oli pakko "antautua" :) 

Oon ehkä hiukan varovainen lähtemään mammatapaamisiin vielä tässä vaiheessa raskautta, mutta jos seuraan saa liittyä myöhemminkin, niin mukana ollaan. 

Terkuin kolmekymppinen ensiodottaja


 
tottaha toki saa liittyä ihan milloin tahtoopi. Itekkin olen varpaillani kun raskaus on kestänyt vasta 8 viikkoa. ja kuitenkin eka meni kesken rv8 09 vuonna. Mut päivä kerrallaan eteenpäin itse kukin :)
 
Moikka,

Kiva kun uskaltauduit:) Itse odotan ensimmäistä vauvaamme, joka oli vahinko (emme koskaaan haaveilleet emmekä halunneet lasta mieheni kanssa) ja en kuulu itsekään niihin jotka höpöttävät vauvoista ja raskaudesta 24/7. Olen 35 ja pyhittänyt elämäni kansainväliselle uralle, joten on tässä vähän ollut sopeutumista..Mutta päivä kerrallaan mennään ja ihan iloisin mielin!
 
Moi, olipa kiva löytää tällainen "täsmäryhmä"! LA olisi 8.5.2013.

Näkyykös tuon Fb-ryhmän jäsenyys muille? Tarkoitus olisi pitää juttu salaisuutena vielä mahd pitkään.
 
mutta näkyy sinun ryhmissäsi ja saattaa näkyä kavereille kun liityt siihen että henkilö se ja se liittyi ryhmään se ja se
 
Höh, mielelläni liittyisin mukaan, mutta aloitin syyskuussa uudessa työssä enkä haluaisi vielä paljastaa iloista ylläriä, jos vain pallomaha pysyisi sen verran huomaamattomana. Tuo fb-ryhmän nimi aikalailla kertoo kaikille mikä on tilanne ;)
 
Tampereelta kirjoittelen myös minä. Mielelläni tapaisin jossain vaiheessa muita Tamperelaisia. Vuorotyöt sanelevat hyvin pitkälle käytettävissä olevan vapaa-ajan, mutta jos jossain vaiheessa sovitaan joku aika ja paikka, niin yritän paikalle päästä. ;)
 
mulla oli laskettu vau.fi sivun mukaan 8.5 mutta huomasin neuvolakortissa 7.5 ja ulran mukaan oli 6.5

emoticon
 
Niin ne suunnitelmat ja elämäntilanteet muuttuvat, oli raskaus odotettu tai ei! Mikä ettei kansainvälistä uraa voi luoda lapsen kanssakin, vähän eri aikataululla tosin.

Liityn tuohon FB-ryhmään ehkä hiukan viiveellä. Laskettu aika on näillä näkymin 26. toukokuuta, enkä ole valmis kuuluttamaan raskaudestani kaikille naamakirjatutuilleni.

Ensimmäistä ultraa odotellessa. Ensi viikolla ollaan jo viisaampia :)
 
Moikka! Tampereelta olen myöskin ja 1.5 on laskettu aika. Kiva olis jutella kokemuksista, kun myöskään mun kavereista kukaan ei tällä hetkellä ole raskaana. Fb-ryhmään liittyisin myös mielelläni vähän myöhemmin. :)
 
Moikka! Täällä myöskin yksi odottaja tampereelta!
Meillä on ennestään jo reilu 2,5v. tyttö.Myöskin minä voisin liittyä vasta myöhemmin fb:n ryhmään..Yritetään pitää tätä asiaa vielä hetki salassa :)
LA meillä 30.5 (jos siihen uskaltaa luottaa) :D
 
Tuo ryhmä ainakin jossa minä olen Facessa, ei anna mitään merkkejä kenellekään ryhmän ulkopuoliselle! Salaisuutena minäkin tämän raskauden pidän, mutta kukaan ei tiedä kyseisestä ryhmästä eikä kukaan pääse siitä selville... Olen siinä alkuperäisessä ryhmässä joka on perustettu jo heti alussa. Siitä on oma topic tuossa touko-odottajien valikossa. :)
 
Se ryhmä on salainen mutta mun tietääkseni näkyy sinun ryhmissäsi. Eli jos sun kaverit näkee sinun ryhmät ne näkevät myös toukomammat 2013 ryhmän. Mutta ne eivät näe mitä sinne kirjotetaan mut näkevät sinun kuuluvan siihen. 
 
Takaisin
Top